keskiviikko 25. toukokuuta 2022

Huudan metsässä

 Heippa c:

Kevät ja pikkuhiljaa kesäkin alkaa olla käsillä, ja oon tuttuun tapaani tosi iloinen vuodenaikojen vaihtumisesta <3 Tänä vuonna oli ihan tosi maagista seurata lumien sulamista ja kevään saapumista! Oon ravannut metsässä jo silloin, kun siellä oli vähän lunta jäljellä. Oli upeaa saada todistaa kevään ja kesän saapumista 💛

Kiitos muuten kaikille kuluneesta talvesta, se oli ehdottomasti mun paras nukkeilutalvi koskaan! En pysty sanoin kuvaamaan, miten paljon opin itsestäni nukkeilijana viimetalvena. Löysin enemmän sitä fiilistä ja intoa, jota oon aina kaivannut. Mä oon kans konkreettisesti tyytyväinen mun talvikuviin, aaaa! Jotkut ehkä muistaa, että muutamia vuosia sitten vaan valitin koko talven kun ei onnistu :'D No more of that!! Innolla ootan kaikkia muitakin vuodenaikoja

Oon myös saanut erittäin paljon ihanaa ja kannustavaa palautetta sekä täällä että instassa. Haluan vaan sanoa kiitos! Oon uskomattoman kiitollinen kaikesta palautteesta ja rakkaudesta mun kuviin. 💛

Nyt postauksellinen metsäkuvia, koska tunnen mun juuret ja kodin. Sinne mä kuulun ja sinne mä oon kaivannut <3

* * *


Tää kuva taitaa olla mun oma suosikki omista kuvista tällä hetkellä. Oon vaan niin iloinen siitä, että sain vihdoin tällaista satumetsämeininkiä kuviini <3 Tää kuva jotenkin symboloi mulle kaikkea hyvää.

Plus Chiónista on tullut mulle tosi tärkeä. Tuun takuulla sitten kuvatarinan jälkeen puhumaan näiden mööpeleiden merkityksestä mulle vähän enemmänkin.



Nää kaks on niin valtavan terapeuttiset! Nyt en rupea höpöttään mitään koska haluan esitellä heitä tietysti itse kuvatarinan puolella 8')

Also oon vähän kauhuissani koska Ilta ja Chióni on niin uwusöpöjä näis mun kuvissa mut kuvatarinassa on sit ehkä vähän....... toisenlainen meno........ Kuvatarina-Ilta on kyl muutenki huonoin versio tästä ukosta, oon niin pahoillani et teki joudutte kestään tota sen kiukuttelua. Miestuska jne



Turva. Turva turva <3 Nukahti siihe






Vauvapojat. Vauvapojat

Brb käyn itkemässä noille täs välissä





Sensuellit ötökät :( Ilta nuuhkii selvästi. Chióni tuoksuu persikoilta



Tästä tulikin Iltachióni appreciation post, hähähää oikein





Kallamurua myös vähän c': Se pitäs viiä ihanine kesähattuineen johkin kukkapellolle. Oottakaas vaan


Siis tää shippi ei oo mikään oikea juttu, mutta jostain syystä feelaan ajatusta heistä kahdesta :'D Se ei kumminkaan sopis Valvelle hirveen hyvin

* * *

Jepjuu, olen tosi iloinen mun metsägangista ja lähestyvästä kesästä 💛 Nää tyypit kannattelee mua tällä hetkellä <3

Kiitti katsojille, ens kertaan!

4 kommenttia:

  1. Ah näissä on upean kultainen valo!! Mäkin oon hirmu iloinen keväästä ja kesästä, nyt on ollut niin lämminkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! <3 On kyllä niin ihanaa nyt, kun on pitkästä aikaa lämpöisempää!

      Poista
  2. Postauksen eka kuva on kyl vaan niin taianomainen et en kestä!! rakastan sitä siinä on kaikki ihan täydellisesti :3

    muutkin kuvat on tosi päheitä!! aa oon niin innoissani siun metsä poppoosta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää oon niin ilonen tästä, kiitos <3 Tykkään itekin tosta niin kovin! Kiitti paljon, metsägang on erittäin rakas ;-;

      Poista