torstai 12. toukokuuta 2022

Muokkaillaan taas

 Heips!

Tykkäsin edellisestä "ennen vs jälkeen" -postauksesta sen verran, että teenpäs saman tien uuden vastaavan! Eli tervetuloa katsomaan, miltä kuvat näyttää ennen muokkausta c:

Kiitos kans tuhannesti taas kuvatarinaa lukeneille ja kommentoinelle! Merkkaa mulle paljon 🤍

(Mainittakoon btw kans, että Jane on tehnyt tän tyyppisiä postauksia paljon, eli ei sinänsä mikään mun originaali idea tämä!)

* * *


Tätä nyt ei ole ihan murhattu sentään, vähän sävytystä ja lunta!



Tossa alkuperäsessä ei oo mitään vikaa itse asiassa, mutta halusin tähän tällaisen vähän seepiamaisemman värimaailman

(Ja joo, kaikki lumi mun kuvissa on lähes poikkeuksetta editoitu!)


En aluks meinannu laittaa tätä tähän koska tän editointi oli niin brutaali :'DD Edes tuo saakelin taulu ei oo aktuaalinen proppi vaan editoitu.....

Mulla ei oikein oo vielä kunnollisia huonekaluja --> yolo


Tämä on vanhalla kameralla otettu. Tässä kyllä otti laatu vähän osumaa muokkauskierrosten myötä mut oon yhtä kaikki tosi ilonen tästä kuvasta

Tulipa ikävä joulua :(



Tää on taas näitä aika minimaalisesti muokattuja


...ja tää sitten vähän maksimaalisemmin :')


Tunnustus: horror-kuvien muokkaaminen on mun mielestä ehdottomasti parasta! Näissä pääsi käyttään esimerkiks viimesyksynä ihan eri tavalla mielikuvitusta kuin yleensä. Tuntuu, että pääsen tekeen eniten itelle kivoimpia muokkausjuttuja näiden kanssa. (Ja joskus sävytys tms. tarjoaa kivasti haastetta)


Talvikuvien muokkaaminen on tänä vuonna kans ollu varsin palkitsevaa! Tosin pakko myöntää, että monia esim. instassa julkasemiani en oo ees ihan niin kauheesti muokannut. Lumikuviin tulee automaattisesti jo niin kiva valo


Tässä piti ettii pitkään et mikä niistä miljoonasta versiosta oli toi jonka sit muokkasin :'D Mullahan oli tästä parikin eri asettelua (/kuvakulmaa), mutta tän sit valikoin. Tota muokattua kuvaa on kans zoomattu. 


Tää oli hauska muokata, yks lemppareita


Tästä mietin vaikka kui kauan että mikä ihmeessä oli alkuperänen ::D En meinannu löytää sitä enää galleriasta. Mä kun kumminkin muokkasin tosta ihan eri mallisen ja muutenki säädin ton kuvakulman kanssa jonkin verran. Mutta toi se alkuperäinen tais olla

Nää seuraavat demonstroi kans sitä et muokkaan kuvissa aika paljon nukkejen silmiä ja myös kuvien kontrasteja:




En ois oikein saanut tätä mitenkään otetuks ilman et pitelen Irinaa, joten... näillä mennään!

Also:

Mä: En mä nyt niin paljon mun kuvia muokkaa
Mun kuvat:





Ja näin, here we go!

* * *

Kiitos katsojille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti