torstai 16. kesäkuuta 2022

Kukkia ja kesähyrinöitä

Moikka c:

Pitkästä aikaa taas perinteistä kuvadumppausta tänne! Vähän jotain viimeaikojen kuvia, sekä keväältä että alkukesältä. Oon prokrastinoinut tän postailemista nyt ihan riittämiin :'D Tuntuu, että kokoajan jossain mutkassa on joku kuva, jota en oo muistanut muokata... (Ja on varmaan vieläkin, mutta he saavat nyt olla ja ilmotella itestään sit myöhemmin)

Tästä tuli nyt kyllä erittäin kuvarikas mutta minkäs teet kun panttaa niin paljon kuvia samaan postaukseen :'D


Kaikuliini! Miten en aikaisemmin älynnyt tunkea sille tätä Galenen stockia, sehän on kuin tehty sille. Kaikun juttu taitaa olla tämmöset unenomaiset ja sinertävät maisemat! Tätä kuvatessa ei ollut vielä kunnon kesästä tietoakaan, kovin oli takkuileva kevät.

Nää kuvat Kaikusta toi mulle mieleen mun lapsuuden lempileffan The Last Unicorn:


"I am always dreaming, even when I'm awake. It is never finished"

"Once, I can't remember / I was long ago someone strange / I was innocent and wise / and full of pain"

Nää molemmat quotet tungin instacaptioneiks Kaikulle ja siis!! Ne kyl istuu sille hyvin. The Last Unicorn on mun the turvaleffa


Vähän aavemainen?? En tiedä miten tässä näin kävi mut tykkään. Tää taitaa olla itse asiassa jopa ihan yksiä mun lempikuvia iteltäni nykyään. Kaiku alkaa ihan tasaisesti inspiroida nyt, kun on taas kesä! Mulla on nää mun vakkari valkeat kaunottaret täällä aina rivissä oottamassa


ÄÄÄÄ äää ÄÄÄÄÄÄÄÄ

Tätä on odotettu! En pysty sanoin kuvaamaan miten kauan oon janonnut päästä ottaan kuvia, joissa näkyy mun rakkaus suomalaiseen kansanperinteeseen. Just nää valkeat elovenaneidot vedessä ja pelloilla ja metsissä. Kaikki traditionaaliset juhannuselementit äää <3 Tätä juhannusvibaa tuutte takuulla näkemään vielä lisää, oon tosi innoissani!! Tää kuva merkkaa nyt tosi paljon :(


JA SE JATKUU VAIN

Juhannusneitoestetiikkaa! Puhtaimmillaan. Haluun ehdottomasti ottaa tän vibaisia kuvia viel lisää. Muilla on vissii ikuinen vappu mut mulla sit ikuinen juhannus


Ja sitten hän!

Yritin joskus yli vuosi sitten Agathen kanssa ottaa vähän vastaavaa ideaa mutta vaan talvella. Se ei onnistunut I can tell you :''D No mutta tällä mennään! Joskus otan jonkun tyttöversion kans

Oikeest pitäs ottaa enemmän tällasia Eeppisiä Kuvia kun tää oli selkeesti hurjan hauskaa


NONIIN voipojat nyt mennään, juhannus osa 3

Tätä oon kans suunnitellut jostain viimekesästä lähtien!! Löysin kirpparilta noita kukkia ja muuten vaan elän parhaan motivaation aikaa joten nyt mentiin 8)))) Kyseessä siis Midsommar-leffan loppukohtaus! Siinä meidän May queen </3


Siin o!!



Metsäisiä Kaikuja joltain reissulta, jossa kuvasin samalla kuvatarinaa. Multitasking koska mun rakas metsä ei oo ihan niin lähellä et voisin vaa huvikseni yeetata sinne pariks minuutiks


Ja tällainen! Mun on pitänyt ulkoiluttaa tota sänkyä useempaan otteeseen, ja tässä nyt ensimmäinen kokeilu. Tää ei ihan vastaa mun alkuperäistä ideaa, joten kokeilen jossain kohtaa varmaan uudelleen. Tykkään tästä silti kovin. Auri sopii kyllä kaikkeen, nyyhkis. Ja toi kuvauspaikka on ihana


RAKKAAT

Huudan!! Ilta pliis anna Kajon nukkuu, hän on ihan poikki




Paha paha, ei näin. I love pain


Tää ei ollu mikään suosikkireissu koska toi päivä oli aika huono :/ Olin just pitänyt mun ekan oman oppitunnin josta en saanu koskaan palautetta koska opeopinnot on yks vitsi haha joten olo oli ihan just sen mukainen

 Tää on otettu samassa paikassa ko tuo Aurin sänkykuva! Kattokaa miten paljon vähemmän vihreää siellä oli tässä kohtaa



Tää Annikan antama mekko on kunnon tuhkimounelma <3






Kartanofiilistelyjä Annelisen kanssa! Oli ihan paras idea yhdistää Airan viittasysteemi ton mekon kanssa, tää oli legit isoin syy ostaa toi Airan asu :'D Halusin päästä yhdisteleen sitä mekkojen kanssa

Annelise on mun aarre! Se on vaan niin kaunis




Ammu :( 💛 Nyyhkis, Aamu on vaan niin hyvä. Nyt kun kuvailen kuvatarinaa, voisin yrittää saada tästäkin murusta enemmän kuvia. I miss him, hän on kaunein </3 Mua vaan valitettavasti triggeröi aika paljon sen ja Kajon ihmissuhde, rip, puhun täst joskus lisää. Mutta joo, niiden kuvaaminen ei ihan iske tästä syystä

Muokkaamattomia löytyy kans:


No siinä he nyt kumminkin on :'D Hellooo, mätsäävät vaatteet ja kaikki (ihan vahingossa itse asiassa)







ILTA

Ei mulla muuta




Sen silmät on mun suosikit <3 Niinku ei pelkästään chipit vaan kaikki mahollinen mitä tos sen silmät-kulmat-akselilla tapahtuu


Sit muokkaamattomia Kiiramuruja metsässä



Ei nevermind, tää olikin muokattu




Krikon kanssa yritettiin keväällä vähän ottaa vuokkokuvia, mutta mä lähinnä vaan hakkasin päätäni seinään kun Krikoa ei kiinnostanut yhtään käyttäytyä kuten oisin halunnut :'D



Joku ihana vanhempi mies tuli kehumaan Krikoa <3 Oon huomannut tällee paljon julkisilla paikoilla kuvaavana ihmisenä, että eniten kivoja kommentteja tulee vanhuksilta! Yleensä nimenomaan vanhemmilta miehiltä. That's so sweet


Tässä myös baby boy Sade! Onpas ollut ihan tavaton ikävä tätä skidiä <3 Kuvailen sitä ihan naurettavan vähän, samat kamppeetki päällä ko viimevuoden kuvissa </3 Sori rakas. Se on hieman hankala tuon äijäobitsunsa kanssa


Vaavelit inspaa kokoajan <: Iltalla on Chiónin paita päällä, ovat näemmä tuolla levelillä



Kattokaa nyt mitä muruja!! <3 Mööt

Ihan random fakta Iltasta: se sulkee silmänsä usein vaan jos se on tosi turvallisesti ja rennosti. Mietin sitä ja vingun. Nää kuvat on also mun puhelimen taustakuvia, heh


Chióni on muruin muru!

Mä menin ottamaan itse asiassa aivan erilaista kuvaa, mutta jotenkin siitä tuli tällanen punahilkka. Sen alkuperäisen kuvaidean haluan kyllä ehdottomasti toteuttaa. Spoilaan sen verran, että siihen ois tarkotus hyödyntää suomalaista kansanperinnettä ;) Taas hehe









Jaja tosiaan, meille muutti tällainen uusi tapaus! Adoptoin hänet @sestralunalta, ja nukke on kans hänen kustominsa c: En voinut vastustaa! Tätä nukkee on tullut ihailtua ihan aina, joten erittäin mielellään annoin hälle kodin täältä <3 Hän on niin nätti pieni :( Tervetuloa perheeseen!


Mulla ei valitettavasti oo hajuakaan mikä uuden murusen nimi mahdollisesti on :< Mulla on parikin ajatusta siitä, kenen seuraan hänet viskon, mutta katsoo nyt. Eka ajatus oli änkeä hänet Kalman kaveriksi, mutta en oo viel varma

Haluan jo päästä ottaan Halloween-räpsyjä hänestä 8)))


Muokkaamattomia Iltoja...





Ilta... Voi Ilta rakas. Mä en tiedä, voinko koskaan täysin ilmaista, miten paljon tää ukko mulle oikeasti nykyään merkitsee. Se on noussut selkeesti mun ehdottomasti rakkaimpien hahmojen joukkoon. (Hänestä saa kyl ilahduttavan yksipuolisen kuvan kuvatarinassa...... :D Oivoi)




Kajo pääs mukaan! He surkuilevat yhdessä


Fun fact: jokasessa kuvatarinan osassa, jossa Ilta on, jään vaa tuijotteleen sen naamaa joka kuvassa joka mulla siit on :D Ei luoja ihan oikeesti :'D Heiluttelen vaa innoissani käsiäni ja intoilen

Tää oli tällasta viimeks Wilhelmin kanssa, aijjai. I meaaan Willemurussahan on paljonkin samaa ko Iltassa, periaatteessa sama tarkoitus mutta vaan asian eri puolilta. Joskus nauran itelleni kun mun comfort-hahmot on vaa vihasia miehiä


Sit vähän toisenlaisia tunnelmia kukkapuskassa 8))))

Mmm jooo siis!! Joo! He kaksi. Mun aivot heitti voltin yks työpäivä kun istuin kassalla ja mulla on tunne että tästä ei ole enää mitään paluuta

Niiden shippinimihän on siis Kalle


Valvea rakastan tänä kesänä enemmän kuin koskaan, mikä on täysin oikein ja kohtuullista!! Hän on paras






Huulien hiplaus on joku juttu mun nukkehahmoilla selkeesti, Chiónihan tekee tota Iltalle kuvatarinassa kokoajan :'D Söpötsöpöt



PUSU

Jees elikkäs jatkakaa vain, itken tääl onnellisena


En selittele heistä kahesta nyt mitään tänne koska musta tuntuu että tämä selittynee sitten kyllä kuvatarinan puolella 8') En oikein osaa ees sanoa onks tää spoileri


Oon täst kuvasta niin ilonen!! Kalla sopii just tällasiin maisemiin ;-; Vihdoin sain käydä tökkäsees sen tonne pellonreunaan. Pieni mussu. Toi asu tekee mut myös erittäin iloiseksi. Pikku kesätyttö. Suojelen


Manssua kans!

Lopuks Valvea illalla c: Nää kuvat laskevassa auringossa on ihan mun lemppareita aikoihin! Oli kiva päivä ja jotenkin tosi hauska kuvaussessio. Valven hahmo on inspiroinut mua eri tavalla viimeaikoina <3 Innostaa kuvaan sitä enemmän! (Nää kuvat on muuten just siltä päivältä kun totesin kassalla että Kalle it is now)







________

💛..*.🌿.:*🦋.::.🌷*..

Kiitos katselusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti