perjantai 17. kesäkuuta 2022

Metsän kuiskaus: luku 8

 Heyhey c:

Mun täytyy tunnustaa, että tän kuvatarinan tekeminen on nostattanut mun intoa ja fiilistä ihan legit kaikkeen tässä nyt jo pitemmän aikaa! On ensinnäkin ihan mieletöntä tehdä kuvatarinoita ensimmäistä kertaa tavalla, jolla oon aina halunnut. Oon tosi ylpeä itestäni! Ja innoissani jo ties kuinka monetta kuuta putkeen

Oon muuten jo valmiiksi pahoillani Iltan kielenkäytöstä, hän alkaa olla aika autenttisen hurmaava itsensä jo... Ootan innolla eli kauhulla millon ruvetaan tarviin sisältövarotuksia, koska nekin luvut on sit vielä tulossa, apuaaa

(Jos joku on muuten kattonu/lukenu Fruits Basketin nii mulle tulee tästä osasta hirveesti mieleen se kohtaus jossa Tooru näkee Akiton ekaa kertaa koululla :'DD AAA en pääse yli tästä kun tajusin)

* * *

Metsän kuiskaus

Luku 8: Vierailu


Kalla: *tuijottaa kauempana kävelevää miestä* Oho.


Kalla: Kuka hän on? Onpa komea. Melkoinen asu...


Kalla: Ja mitkä silmät. Tuolla katseella voisi lävistää jotakin.



Kalla: Hei, te siellä! *vilkuttaa*


Kalla: Hei. *hymyilee* En ole nähnyt teitä ennen. Etsittekö kenties jotakin?

Ilta: *tulee lähemmäs* Oletko sinä kenties Kalla?


Kalla: Olen, hei vain. Millä nimellä saan puhutella sinua?


Ilta: Olen kuullut sinusta.

Kalla: Ai, no toivottavasti pelkkää hyvää.


Ilta: Minun veljeni on varsin kiintynyt sinuun. *keveä hymähdys* Nimeni on Ilta. Hauska tutustua.


Kalla: *tuijottaa hämmentyneenä* Veli? Onko Kajolla veli? Kajo ei ole koskaan kertonut siitä.

Ilta: Taidan tietää, mitä sinä ajattelet. Älä ota sitä henkilökohtaisesti, Kajo on sellainen kaikille. Hän pitää perheasiat erillään muista ihmissuhteistaan.


Kalla: Anteeksi, en tarkoittanut ihmetellä. Hän ei ole maininnut asiasta, mutta ihmekös tuo, olemme vasta tutustumassa toisiimme. Haluatko jotakin? Minulta löytyy mehua ja hedelmiä.


Ilta: Ei kiitos. Tulin vain katsomaan tyttöä, josta veljeni pitää, ei sen kummempaa.

Kalla: Olette siis läheisiä?


Ilta: *hymyilee* Oikein läheisiä.


Kalla: Mikä harmi, että hän ei ole puhunut sinusta. On ilo tutustua hänen veljeensä.

Ilta: Niin, Kajo saattaa olla hieman… hidas avautumaan.

Kalla: Olen huomannut sen.


Ilta: No, Kalla, kerrohan minulle jotakin itsestäsi. Mistä sinä pidät? Teetkö kenties jotakin työtä?


Kalla: Ah, tuota noin, mitähän minä kertoisin… Anteeksi, en ole tottunut puhumaan itsestäni. *alkaa nauraa* Siinä mielessä taidan muistuttaa Kajoa aika lailla. 


Kalla: Rakastan luontoa, mutta se lienee ilmeistä, kun asun tällaisessa paikassa. Olen aina tuntenut syvää yhteyttä metsään ja sen asukkeihin. Olen totta puhuakseni kamalan huolissani kaikesta siitä, mitä täällä on viimeaikoina tapahtunut.


Ilta: *kohottaa kulmiaan* Niinkö? Onko sinulla aavistustakaan, mikä näitä merkillisiä tapahtumia voisi aiheuttaa? *murahtaa* Minullakaan ei ole siitä tietoa, mutta jos tietäisin…

Kalla: Ei, minä en valitettavasti tiedä. Tiedän vain, että jokin, joka ei ole ihminen, on lähestynyt minua. Sen mustat silmät eivät jätä minua hetkeksikään rauhaan. *vetää syvään henkeä* Kunpa tietäisin siitä enemmän.


Ilta: *tuijottaa Kallaa hetken hiljaa*


Ilta: Mmh, sanos muuta. No mutta, Kalla, minun visiittini taitaa jäädä lyhyeksi. Oli ilahduttavaa tavata sinut. Olet kovin viehättävä, ymmärrän, miksi Kajo pitää sinusta. *hymähdys* Niin, ja kerrohan Chiónille terveisiä.


Kalla: Chiónille?


Ilta: Niin. Eikö hän ole kertonut?

Kalla: Kertonut mitä?

Ilta: Minä ja hän olemme varsin läheisiä.


Kalla: M-… mitä? Tarkoitatko, että te…?


Ilta: Makaamme satunnaisesti yhdessä. Hän puhuu sinusta paljon. Luulin, että tiesit.

Kalla: *tuijottaa häkeltyneenä Iltaa* Ai? Todellako? Minä en tiennyt.

Ilta: Hhm, merkillistä. Luulin hänen kertoneen. Joka tapauksessa, sano pojalle terveisiä minulta. Nähdään taas, Kalla. Oli ilo tavata.


Kalla: Chióni? Ei hän voi olla tosissaan. Chiónihan kertoo minulle kaiken.


Kalla: Miksi Chióni salaisi minulta suhteen tähän mieheen?


Ilta: *hymyilee*

* * *



Ilta: Taas sinä istut täällä ihan itseksesi, veli rakas.

Kajo: Hei, Ilta.


Ilta: Minä kävin tässä vähän tervehtimässä sitä sinun tyttöystävääsi.


Kajo: *henkäisee* Ei!


Kajo: Mitä sinä teit Kallalle? Ilta! Et saa satuttaa Kallaa!


Ilta: *istuutuu Kajon viereen* Mutta enhän minä tehnyt mitään. Tervehdin häntä vain. Tunnut selvästi tietävän, mistä puhun, vaikka et kertonut minulle mitään.


Kajo: Ilta, oikeasti, älä tee hänelle mitään, hän on viaton! Minä tässä sotken ympäriinsä, suutu minulle!

Ilta: Oho, sinähän et ole kohottanut tällä tavalla ääntäsi aikoihin. Pidätkö siitä tytöstä?

Kajo: E-en minä... tai siis...


Ilta: Sellainen ruma lutka. Se vaikutti siltä, ettei sen päässä liiku yhtään mitään. Sinun pitää tosissasi oppia sanomaan ihmisille ei. Tuo haluaa pian sinun kanssasi naimisiin ja lapsia. *alkaa nauraa* Siinä vasta ajatus.

Kajo: Et kai oikeasti mennyt tekemään mitään? Älä rankaise häntä siitä, että minä en osaa elää.


Ilta: *nauraa* Mikset menisi katsomaan? Sinulla on selvästi pääsy sen akan jokaiseen ruumiinosaan, voit suorittaa hänelle kokovartalotarkastuksen.


Kajo: *katsoo häpeissään pois*


Ilta: *sipaisee Kajon leukaa*


Ilta: Sinä et ole riittävän vahva sanomaan hänelle ei, niinkö se on? Vai oletko tosissasi alkanut pitää hänestä? Mitähän äkäinen ystäväsi siihen sanoisi, hmm? Mitä mieltä olet, kannattaisiko minun kertoa Aamulle pienestä syrjähypystäsi?

Kajo: Älä! Tai, ei sen väliä, Aamu tietää kyllä, että minulla on joskus suhteita ihmisiin. Ei tämä sen kummempaa ole.


Ilta: Eikö? Hyvä. Sittenhän minä voin kertoa.

Kajo: Ei sillä ole mitään väliä. Kunhan et tee Kallalle pahaa.


Ilta: Tiesitkö, että hän on tyttö, jolle meidän siskomme on alkanut näyttäytyä?

Kajo: *hätkähtää* Tiesin.

Ilta: Valve on käynyt hyppäämässä hänen luonaan jo ties kuinka kauan. Erikoista, jos minulta kysytään. En ole aikoihin ymmärtänyt pikkusiskomme mielenliikkeitä.


Kajo: *huokaa* En minäkään. Valve on muuttunut niin paljon. Olen aidosti huolissani hänestä.


Ilta: *nousee ylös* Niin olen minäkin. En tiedä, miten tämä tyttö liittyy mihinkään, mutta on poikkeuksellista, että Valve näyttäytyy ihmiselle. Siihen on syytä kiinnittää huomiota. 


Ilta: Älä vain missään nimessä katkaise suhdettasi siihen ihmistyttöön, jatka vain. Tarkkaile minunkin puolestani, mitä erikoista hänessä on. Ja jos ei ole, niin…


Ilta: *kohauttaa harteitaan* No, samapa tuo, saat siitä varmaan keskinkertaisen panon. Pidä hauskaa.


Ilta: Nähdään taas, veli rakas.


Ilta: Pidä huolta itsestäsi. *kävelee pois*


Kajo: *tuijottaa Iltan perään*



* * *

2 kommenttia:

  1. Ei hittooo, nyt alkaa kyllä näkyä Iltan manipulointikeinot erittäin huolestuttavasti! Mun sydän tais vähän nyrjähtää kun kuulin mitä se sanoi Kallasta. Kalla pientä täytyy suojella, hän on niin hyvä ja viaton (ja tarjosi HEDELMIÄ JA MEHUA ;-;) Olipa melkoinen jännite tuossa Kallan ja Iltan tapaamisessa, passiivisaggressiivisuus oli enemmän läsnä kuin koskaan ja Kalla oli aidosti hämillään Kajon veljestä :( Ei ihme että Kajo luhistui maahan tän osan lopussa, Ilta osasi taas sörkkiä oikein kipeästi. Jännä nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu :))

    Tää oli taas kerran aivan mahtava osa, rakastin varsinkin Iltan kuvia ja Kajon hätääntynyttä katsetta! Miten saatkin sun nuket niin ilmeikkäiksi näissä tarinoissa <3 Kiitos jälleen tästä, jään odottelemaan innolla jatkoa!!

    - sun gf

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja taas osa kommentista katos ja hymiöstäkin lähti näköjään osa pois, en todellakaan käyttänyt ":))"-hymiötä D:: Tässä puuttuva osa:

      Jännä nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu </3 Huolestuttaa sen perusteella mitä sanoit sisältövaroituksista! Niistä tietää että meno on muuttumassa astetta karmeemmaksi! (Ja sadistinen osa mussa rakastaa sitä x))

      Poista