lauantai 12. joulukuuta 2020

Are we too far gone



Heippahei! ❄

Niin se vaan saapui joulukuukin (vaan ei pysyvä lumi, mrrr). Minulla olisi taas tarjottavana muutama viimeaikojen otos, olkaapa hyvä!

* * *

Aamuaurinko

Elias, Taeyang Twilight Destiny








Elias on jäänyt tosi vähälle huomiolle, koska kesti hetki saada sille sopivat silmät. Uudet simmut ja tuo isommilta nukeiltani ryöstetty paita käyvät loistavasti. Nyt poika on sellainen kuin pitääkin! Tuo aamuinen nopea valoisa hetki piti heti käyttää hyödyksi. Ikkunalautakuvista tuli pirteitä, mukavaa nähdä välillä vähän valoakin <3

* * *

Minä suojelen sinua kaikelta

Aamu, Taeyang Another King
Kajo, Taeyang Natsume













Öää vauvat 💛 Nää kaks on mulle edelleen upeimmat ikinä. En vaan pääse yli siitä, että omistan heidät. Oon also tullut miettineeksi etenkin Kajon hahmoa viimeaikoina, ja haluan tod. näk. kehitellä taas jotakin laajempaa hahmopostausta näistä metsätarinan tyypeistä. (Samalla kun yritän saada kuvatarinaa taas inspaamaan... Motivaatiota vastaanotetaan)

Kajon osuudesta tulee näillä näkymin vieläkin brutaalimpi kuin kuvittelin, autsista. Voi Ilta minkä teit :') (Ja tietysti Ilta pieni abusive hirvitys on just se mun oma lempihahmo näiden porukasta...)


* * *

Tätä tällä kertaa! Mainiota joulunodotusta ja alkutalvea kaikille lukijoilleni <3

2 kommenttia:

  1. Ah nuo kuvat Kajosta ja Aamusta! <3 Niin upeita!
    Toivotaan, että saadaan pysyvä lumi vielä jouluksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmuisesti kiitoksia <3 Ja niinpä, pysyvä lumi jouluaattona olisi ihana!

      Poista