tiistai 29. joulukuuta 2020

Blood in the water

Heipsun!
 
Nyt tuleekin sitten ihan urakalla vielä postauksia tänne x) Kauhia postaussuma ku en haluu jättää tässä vaiheessa vuotta alle 100 postausta tänne :'D Siispä postailen tässä kaikkia viimeaikoina räpsittyjä kuvia ja pyörimään jääneitä postauksia! Vielä vuoden viimeiset spämmit, heh.

Aloitellaan Tsukikolla!

* * *







* * *

Ja sitten vielä parit Valvet metsässä. Tässä kävi itse asiassa hauskasti. Vuosi sitten olin 27.12. kuvaamassa Irinaa samaisessa metsässä, ja oli tosi hyvä kuvausreissu. Siinä samalla tsekkasin hiihtoladut ja tajusin, että vihdoin oli hiihtokelit! (Rakastan hiihtämistä niin paljon ja odotan sitä joka talvi kaikkein eniten <3) Tänä vuonna kävi ihan tismalleen sama homma. Sulloin kuvauskamat kassiin ja kurkkasin ladut, ja siellähän sitä oli hiihtotilaa. Olisin voinut kiljua onnesta. Nyt tässä on sitten hiihdetty <3 Ilo katossa!

Mutta tässä Valvea siis tosiaan :'D






Valve se jaksaa ilahduttaa olemassaolollaan. Tämä nukke on mulle jotenkin tosi selkeästi mun omani. Monien nukkejen kanssa mulla on sellainen tunne, että tää tässä vaan kuuluu olla mulla. Valven kohdalla se tunne on tosi voimakas! Siihen kulminoituu niin paljon kaikkea, mistä pidän. Olen ollut innostuneempi miettimään sen veljien hahmoja, mutta enköhän minä tähän tyttöönkin ala saada luonnetta pikkuhiljaa.

Lopuksi vielä muutama nopea sisäkuva uudesta nukestani, Rainbow High Sunny Madisonista! Rainbow High't olivat minulla ja parhaalla kaverillani kiikarissa koko syksyn, ja päädyin sitten hommaamaan esikoiseni jouluksi. Oikein veikeä tapaus, olen tähän tyytyväinen. Tosi pitkään mietin, minkä otan, mutta menin sitten first thought best thought -periaatteella ja otin sen, joka aikanaan kiinnitti huomioni ensimmäisenä. Hyvä päätös, tämä tyttö on ihanan aurinkoinen!



Oi oi 💛 Täytynee kuvata sitä ulkonakin vielä.

* * *

Postailen vielä tässä ainakin tuon 100 postausta täyteen, joten see you soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti