torstai 31. joulukuuta 2020

Nukkesuunnitelmat vuodelle 2021

 Heips!

Oon aina tehnyt mun nukkesuunnitelmat vaan Pullip Suomeen, mutta kelasin aloittaa uuden tradition täällä blogissakin. Siispä, tervetuloa lukemaan vuoden 2021 nukkesuunnitelmia!

Yleisluontoiset suunnitelmat

Kerrankin mulla on ihan hyvä tilanne oman nukkesakkini kanssa! Ei mitään pakottavaa tarvetta hommata oikeastaan mitään kenellekään. Kallalle (Suiseiseki) voisin joskus vaihtaa kaapissa pyörivän obitsun, mutta sekään ei ole mikään pakkojuttu ihan vielä, koska en ole kuvaamassa sitä kuvatarinaan vielä.

Mutta stock-asuja ei koskaan voi olla liikaa! Ihanat vaatteet motivoivat aina nukkeilemaan kovemmin. Joitakin haave-stockeja tälle vuodelle:

- Kaikki poikien stockit tbh, mutta eniten ehkä Taeyang Wati (koska Mariel), Gyro ja Akira
- Pullip Nella!!!!
- Pullip Galene
- Kaikki lolita-nuket for real

Tämä voisi olla nyt se vuosi, kun hankkisin uuden kameran. Tämä aihe on mulle itse asiassa oudon vaikea ja vetää mua vähän sykkyrälle, joten voisin vaikka viimein tehdä sille jotain. Olisi hauskaa opetella lisää kuvausteknisiä juttuja ja ottaa rohkeammin erilaisia kuvia. Alemmuuskompleksit hakkaa luissa, eip mahda mitään. Mutta! Tämä jatkuva kriiseily also motivoisi oikeasti hankkimaan sen kameran! (Joskin jollain pitäs varmaan vuokrakin maksella, joten en nyt turhaan intoile tästä vielä...)

Hyvänä aasinsiltana tuosta voisi vetää sen, että voisin olla lempeämpi itselleni tässä harrastuksessa. Nukeista on mulle iso riemu, mutta annan ehkä sittenkin vielä turhan paljon musta riippumattomien asioiden vaikuttaa. Hitot kuvien saamasta huomiosta, hitot siitä, lukeeko näitä joku, jos tämä on mulle rakasta. Se olisi hyvä sisäistää vielä nykyistäkin selkeämmin. Onneksi nyt loppuvuodesta olen asennoitunut tähän uudelleen ja löytänyt sisältäni ihan uudenlaista lempeyttä ja armoa.

Haluaisin nähdä enemmän ystäviä ja muita nukkeilijoita, mutta saas nähdä mitä korona sanoo aiheesta. Jos tilanne paranee, haluan mennä miitteihin ja vaikka kuvata ihmisten kanssa enemmän!

Ja noin muuten... No, hhm, ota ryhmäkuva. Just take it, ei väliä vaikka nukkeja on paljon. Tätä on tehty aiemminkin.

Hankintasuunnitelmat


Pullip Seila

Ainoa Pullip, joka mun vanhalla hankintalistalla vielä notkuu! Thanks for bringing her back, muuten oisin saattanut suuttua jos joutuisin etsimään sitä noilla nykyisillä jälleenmyyntihinnoilla. Oisin varmaan tbh jättänyt vaan ostamatta ja odottanut, että joku myy jossain Lauraa tai sitten joku vanha keräilijä sattuisi myymään Seilansa vähän vähemmän suolaisella hinnalla. Mutta nyt neitonen tuleekin takaisin! <3


Charm Doll Ethan

...aka syy miksi tämä lista on niin lyhyt x) Meikäpoika laittaa säästönsä todennäköisesti tähän tyyppiin. Rakkaimpani olen jo laittanut tilaukseen, joten tämä hänen aviomiehensäkin olisi ihan kohtuullista saada kotio. Olen hankkimassa kotiin siis rakkaimpia hahmojani, Wilhelmiä ja Juliusta. Tästä varmaan lisää joskus toiste, mutta sanotaan vaikka, että tämä kaikki ihan vaan terapeuttisista syistä. Mulle ei olisi mikään pakko koskaan omistaa heitä nukkeina, mutta kovin tykkäisin ajatuksesta, että heistä olisi jotkut fyysiset esineetkin olemassa. Nukkeversiot ois cool ja hyvä keino legit silitellä näitä poikia. Ja ainahan mä tykkään, kun mulle rakkaat asiat on olemassa eri muodoissa! (Nukkeina, tekstinä, piirroksina...)
 


Rainbow High Jade

No siis, en välttämättä koskaan hommaa toista Rainbow High'ia, mutta Suomen nykyisestä valikoimasta valintani osuisi Jadeen! Vihreä <3 Also tuo tyyli on ihana, Billie Eilish who.


Rainbow High Krystal

Jos tää ikinä rantautuu Suomeen, innosta hihkuen toivotan sen tervetulleeksi meille! Ihana. Mun ehdoton suosikki jo omistamani Sunnyn ohella.


Taeyang Hide Doubt ver. (+ Tell me ver.)

Punahuulinen Hide, hmm, yes please? Mutta ei kyllä nykyisillä hinnoilla, ehei, ei kiitos. Mutta upeahan se on, ja jos vielä yhden Taen saisin, se olisi ehdottomasti tämä. Muuten jääköön vaan hengaamaan tänne. En menetä yöuniani jos en tätä saa, mutta superhauskaa olisi se joskus vielä napata!

Ja muutama sellainen perässäroikkuja, jotka voisin pahimpaan nukkekuumeeseeni napata:

- Pullip Midnight Velvet
- Pullip Galene
- Taeyang Lunatic White Rabbit
- Pullip Blanche
- Pullip Another Alice
- Pullip Neo Noir
- Pullip Bonita
- Taeyang Pluto
- Taeyang Dodo
- Taeyang Ama
- Taeyang Gyro
- Taeyang Suzumura Rei

Juu, olisi niitä varmaan enemmänkin, mutta tarkoitus olisi ostaa todella vähän nukkeja vuonna 2021. Tänä vuonna kun niitä tuli aika lailla helkkaristi.

* * *

Eli aika minimalistisesti yritän lähestyä tätä vuotta. Pidän pään kylmänä ja sanon ei heräteostoksille. Tärkeintä olisi saada BJD-poika ja Seila hankittua, kaikki muu voi mun puolestani jäädä. Näillä suunnitelmilla mennään. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti