keskiviikko 26. toukokuuta 2021

Ekat kukkakuvat ja kevätfiilistelyä

 Moikka!

Nyt taas perinteistä kuvapostausta! Tässä on vähän eri ikäisiä, postaamatta jääneitä kuvia. Olkaatten hyvä!

* * *

A moment for myself

Iika, Pullip Poison Girl full custom










Näiden kuvien ottaminen oli ehkä parasta ikinä koskaan! ;-; Ekat kukkakuvat tältä vuodelta. Plus olin ollut koko viikon isoissa kriiseissä omista kuvistani ja niiden laadusta ja muokkauksista etc. Tuntui hyvältä ottaa oman näköisiä kuvia jälleen! Kuvauspaikka löytyi vahingossa koululta :'D Käveltiin vaan kaverien kanssa ohi. Totesin tovereilleni että mun on PAKKO päästä kuvaamaan noiden kanssa illalla, ja toteutin lupaukseni! Ihana reissu oli

* * *

Attitude

Haigha, Pullip Prunella












Kaupunkikuvia?? Minulta?? More likely than you think! Tuo Haighan uusi asu motivoi tekemään pienen kyläkierroksen. Mulla oli super kivaa, olin tuona päivänä ihan tosi kikseissä Euroviisuista :'D <3 Semifinaaleja kuumeisena odotellen kävin vähän kuvailemassa

* * *

Kevään kukka

Debra, Pullip Ludmila









Ja tästä voimmekin spotata mun uuden kevätlapsen :< Kevät ja kukkaset selvästi sopivat Debralle! Oon innostunut siitä ihan uudella intensiteetillä, se on niin sulonen :c 

* * *

Hurt

Kalma, Pullip full custom




Bonuksena tällanen myrkynvihreä värivaihtoehto, en vieläkään osaa päättää kummasta pidän enemmän:


Kalma on murunen! Kieltämättä se suloisin kukkaistyttö tonne voikukkien keskelle heitettäväksi.

* * *


Lopuksi vielä kuva uudesta Rainbow High -nukestani, jonka ihana äitini sponssasi mulle Tuurista :( <3 Oli muuten hyvä valikoima noita siellä, note niille jotka tällaisen haluaisi. Taisi saada sieltä jokaista Suomesta saatavaa Rainbow High -nukkea miinus ne cheerleaderit.

Kiitos paljon katselusta!

2 kommenttia:

  1. Voi mikä määrä kauniita kuvia! Nautin erityisesti Haighan kahdesta ensimmäisestä kuvasta ja Kalman voikukkakuvista. Ah, mustiin pukeutunut tummansävyinen nukke ja voikukkien keltaisuus on kerrassaan maukas yhdistelmä.. Todella upeita kuvauspaikkoja olet valinnut ja ihan mahtavaa, jos olet saanut kuvattua juuri omannäköisiäsi kuvia! Onnea myös uudesta nukesta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella paljon kiitoksia kommentoinnista! <3 Tämä merkkaa paljon!

      Poista