sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Kuvadumppaus


Oon ihan hirveen ylpee siitä, millanen tästä kuvasta tuli! <3 Varsinkin, kun oon kriiseillyt omien muokkausteni kanssa viimeaikoina D: Inspired by tämä biisi

Hiyaa!

Nyt seuraa tällainen tyylikäs kokoelmapostaus about kaikesta mahdollisesta viimeaikoina julkaisematta jääneestä. Oon varsin taidokkaasti ignoorannut näitä kuvia. Aloitetaan mökillä ja vanhalla kotipaikkakunnalla napsituilla Mona-kuvilla!
 





Nää on otettu kun oli vielä lunta c:



Oon melko varma et Tiphonan stock on oikeesti tehty vaa Monaa varten :// Sori Tiphona


Ja sitten meillä on uudistunut Kharon!! Hommasin sille uuden peruukin ja se on nyt varsin ihastuttava kikkarapää uwu Hyvä ku aluks ajattelin sen hahmon olevan vaaleatukkainen. Saattaahan se tosin stooriin itseensä vielä tullakin vaaleepäiseksi, nää nukkeversiot on joka tapauksessa mulle vaan versioita. Anyways, hän on kovin kaunis nyt.

...ja nuo kuvausreissut herättää mussa vieläkin irrationaalista vihaa :''D Mulla kävi yhen yrityksen kanssa niin, että ehin tökätä Kharonin rantahiekkaan ja boom, taivas aukes. Onneks tuo paikka on lähellä kotia niin selvittiin nukkejen kanssa suht kuivina kotiin.







Kaadoin Scarletin peräti kaksi kertaa tuolla kuvausreissulla tuonne veteen :'D Vähän olisi tehnyt mieli ottaa samalla ihan kunnon läträyskuvia, mutta mielelläni tekisin sellaisen reissun ihan suunnitellusti. Tuo keli oli muutenkin niin märkä ja hyhmäinen, ettei tehnyt mieli jäädä sinne uittelemaan :( Jospa kesällä hyvillä keleillä sais ihan vaikka dipattua nuken kunnolla veteen! Scarlet otti vähän väärällä tavalla varaslähdön läträilyihin. Hyhh.



Yritin tunkea näitä kuvia instaan, mutta muokkauskriittisyys iski ja päädyin arkistoimaan :( Harmittaa tällanen oman pään kanssa temppuilu kovin. En oo ollut laisinkaan tyytyväinen omiin kuviini viimeaikoina, mikä harmittaa, koska se osaltaan syö inspiä kovasti.

Avaudun näiden kahden hahmodynamiikoista varmaan erikseen kun joskus saan väsättyä jonkinmoista hahmopostausta! Mun kaikki muut stoorit työllistää mua kovin, joten sirkusvauvat on vähän tauolla juuri nyt.






Hottie! Voitteko uskoa, että Kharon on legit tosi kiltti ja rauhallinen ihminen? Se ei vaan oikein anna sellaista vaikutelmaa itsestään noin niinku ulkomuotonsa perusteella.







Pikkunen iltalenkki with Nona mussukka <: Byuleja tulee kuvattua ehkä kerran vuodessa, mutta oon iloinen, että sain näinkin pirteitä kuvia Nonasta! Kannatti lähtee vähän kauemmas kotoa. 

Tuo mekko on muuten erään tulevan nuken omaisuutta, mutta koska hän ei ilmaannu tänne ihan hetkeen, Nona saa nyt esitellä sitä! Pitäs tilaa useammin Etsystä kauniita vaatteita.









Hottikset :( Mulla on tosi bisexual moments aina tällasten hahmojen kanssa. Mistä tulikin mieleeni, että Scarletia on nyt tullut kuvattua ihan "väärän" ihmisen kanssa :'D Sillä on tosiaan edelleenkin se tyttöystävä... jota en omista vielä.....


Ja sit kasa Valvea! Mulla oli tuossa taannoin sellanen viikko, jonka aikana yritin joka ikinen päivä kuvata Valvea, vaikka kelit oli useimmiten mua vastaan. Vihdoin näiden kuvien kanssa onnistui! Rakastan Valvea niin paljon <3







Murunen!



Loppuun vielä nopsat kuvat Haighasta! Mun on pitänyt ottaa siitä yks tietty kuva tässä koko tän ajan kun oon omistanut tuon farkkutakin, mutta arvatkaapa mitä, mä unohdin missä se kuvaustausta on :D I guess mun pitää vaan kiertää kaikki paikat missä oon viimeaikoina käynyt, enköhän mä sen löydä. Mulla ei juuri ole tällaisia ns. tavallisesti pukeutuvia nukkeja. Aina pitää olla jotai eteeristä tai dramaattista, joten farkkutakkityypeille jää vähemmän sijaa. Mut Haighalle sopii hyvin! Jee <3

* * *

Kiitos vielä katsomisesta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti