torstai 6. toukokuuta 2021

Yksi toteutunut unelma

 Moikka kaikille!

Ihan ensinnäkin iso kiitos kaikille, jotka kävivät lukemassa ja/tai kommentoimassa Wilhelmin esittelypostausta. Kiitos niin paljon. Sain sekä tänne että instagramiin yksityisellä tosi ihania ja mulle itselleni kallisarvoisia sanoja. Kiitos ihan kaikille! <3 Turhaan näemmä jännitin postauksen julkaisemista.  Postaus nojuu tuolla vielä, joten mielellään vastaanotan kommentteja edelleen, sitä voipi käydä kurkkimassa <3

Sitten iloisia nukkeuutisia! Mulle tuli 29.4. viimein Pullip Seila. Odotan innolla, että pääsen esittelemään neitokaisen teille! Katsotaan, postaanko sen stock-lookista vielä erikseen. Seila on ollut haaveissani niin pitkään, että on ihan mahtavaa viimein omistaa se!

Ja sitten se, mistä virallisesti tulin postaamaan. Eilen, 5.5., kotiutui mun ensimmäinen Polka Dollsin full custom!! Oon niin uskomattoman ilonen tästä nukesta ;_; Löysin hänet tosiaan Instan kautta toiselta nukkeilijalta. Maailman isoin kiitos @hivedolls !!! Sain myös ihania ekstroja nuken mukaan :c Voin ehdottomasti suositella kyseistä henkilöä kauppakumppanina <3

Polkaahan tässä on tosiaan jahdattu kissojen ja koirien kanssa. Ja tosiaan, tuun jatkossakin kaiveleen, koska tahtoisin kovasti sellasen uudemman kans. Mutta! Sillä ei ole nyt mikään superkiire, koska tämä tyttö on nyt mun tassuissani :( Oon niin kiitollinen ja ilonen, tää on todellakin mun näköiseni ja tyyliseni nukke ja oon vaan niin ilonen että oikeasti onnistuin nappaamaan sen itselleni.


Pikkuisen nimeksi tuli Kiira!

Wikipediamääritelmä sanasta "kiira":

"Kiira eli piharikko on useilla Itä- ja Länsi-Suomen alueilla suomalaisessa kansanperinteessä tunnettu paha, pihapiirissä vaikuttanut uskomusolento. Kiira tuli toisinaan asumaan talon pihapiiriin, ja tämä paha karkoitettiin piinaviikon torstaina eli kiirastorstaina."


Olin suunnitellut, että mun Polkan nimeksi tulisi Mara (sen suomalaisen kansanperinteen painajaishahmon mukaan), mutta... tääpä ei näytä Maralta. Siispä hän on Kiira, vähän viereinen ruutuhan tuo nyt on. Mara on kyllä edelleen hyvinkin suunnitelmissani. Sit joskus mulla on molemmat myyttilapset vierekkäin uwu Can't wait!




Neitokaisen silmissä pitäis siis olla verisuonia! Oon kuullu ny nii monelta että hän on söpö, so apparetly I failed x) Eiku hänen piti olla hurja, äh :''D No katotaan jos sais neidosta sellasia kuvia, joissa saisin tota kauhuvibaa esille paremmin. Tällanen utuinen tapaus kuitenkin, tällasiahan nää mulla aina on :'D Nauroin mun parhaille kavereille Kiiraa ostaessa että kattokaas ku teen tästäkin valkotukkasen niinku kaikista muistakin, ja niinhän siinä sitten kävi...

Hänen ripsigamensa on myös varsin strong, kiitos edelliselle omistajalle siitäkin :'D Ihanat räpsyt!



Ulkokuvat ei kovan tuulen vuoksi ottanu onnistuakseen, joten tää jäi ainoaksi. Tätä tyttöähän pitäs siis kuvata metsässä :c Tai jossain vastaavassa ympäristössä, joka kävis tähän mun folklore-ideaan.



Oon niin rakastunut! Tää neitokainen tekee mut hirveen onnelliseks :c Pidän hänestä hyvää huolta!

Lisää Kiiraa ehdottomasti piakkoin! Kiitos katselusta <3

2 kommenttia:

  1. Ompa kiva, että sait taas yhden uuden haavenuken kotiin c: ♥️ huamaa kyllä selvästi, että tykkäät Kiirasta paljon!

    En muuten tiännytkään, että kyseinen nimi tarkoittaa sun kertomias asioita:0 aina sitä viisastuu sun blogia lueskellessa!

    Kiira sopii todella hyvin neitokaiselle nimeksi x)
    Oon edelleen noista huulista ihan uuhpuuh *anna tänne*

    Kiiralla on myäskin ihana mekko <;;
    Onnea viälä hänestä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa kiitoksia kauheasti!! <3 Kiira on kyl kovin rakas jo nyt, mukavaa että sen huomaa :>

      Poista