keskiviikko 12. toukokuuta 2021

Vähän lisää Kiiraa

 Kultatyttöä lisää! 💛 

Kiira meni ja ryösti Kaikun (Seila) vaatteet. Mun piti ottaa Kaikusta ensimmäiset kunnon kuvat tuossa sen stockissa, mutta joku oli sitä mieltä että ne on nyt hänen vaatteet. Ok babie, mitä ikinä haluatkaan. This is her world anyway D: Rakastan sitä kauheesti!









Nää kirkkokuvat ei onnistunu ihan haluamallani tavalla :( Pitääkö mun tosissaan mennä joskus iltahämärällä tonne säikytteleen viattomia kuolevaisia Kiiran kanssa D:



Kevät ja silmut <3







Metsäkuvasia!! Viimein!! En oo päässy about kolmeen viikkoon kotimetsään kuvaamaan ja alko jo olla vieroitusoireita, pöh. Nyt oli sit sitäkin ihanampaa <3 Kiira kuuluu metsään. Mua vähän surkuttaa, kun mulla ei ole sille mitään kunnon hahmoa, mutta mut tuntien sellainen kyllä ilmestyy vielä. Sen ois tarkotus olla vähän synkempi olento. Nimen taustaa valoitinkin jo edellisessä postauksessa ^^ Sillä viballa jatketaan siis!

Lopuks vielä eri värivaihtoehtoja:



Mä ja vauvatyttö kiitetään katsomisesta! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti