keskiviikko 6. joulukuuta 2023

Marraskuuta ja joulukuun alkua

Heja!

Nyt ois taas ihan tyypillistä kuvapostausta luvassa teille tänne c: Tähän ympättynä mm. kuvia marraskuun reissulta ja uusi nukke!!

Myös: Linnean saapumispostauksen voi lukea täältä 💗

___

Aloittakaamme muokkamattomilla Auri-kuvilla!







Siihen loppuu muokkaamattomat! Auri on ihanin


Tää on selkeesti Auri-postaus nyt, mutta mahtaako tuolle mitään kun tuo on vaan täydellisin ikinä :'D Oon jotenkin ihan eri tavalla rakastunut Auriin ko mihkään nukkeen, en vaan käsitä miten se on noin upea ja MUN

Ikusesti hänestä kiitollisin!! Ja tuost hänen uudesta peruukistaan


HEEEYY yyeeee

Crimson Peak on yks mun yksi lempileffa! Tyyliin heti, kun sanoin Aurille peruukin ja tuon asun päälle, tajusin, että sehän näyttää ihan hurjasti Crimson Peakin Lucillelta :'D Tää oli mulle ilostuttava mielleyhtymä, koska rakastan kyseistä hahmoa ja elokuvaa!

Refenä tosiaan tämä kuva:


My girl, pus <3

Olipas ihanaa päästä testaan tällaista kuvaa!


Aava (Cinciallegra) sai obitsun! (Kriisiobitsun, mutta.... jospa se pysyis kasassa)

Aava on huikea kameran edessä! Häntä pitäis todellakin kuvata enemmän, niin kaunis


KAIKU!!!!!!!

Kaikun kuvaaminen tuntu jotenkin niin onnelliselta ja hyvältä 🤍 Ihan ku ois palannut jonnekin juurille. Tää nukke on vaan niin jotain primitiivisen omaa mulle <3


__

Ja sit mennäänkin kuvausreissun kuviin! Käytiin Annikan kans piipahtamassa Janella ja Eemillä tässä taas <: Siispä sieltä kuvasia!


Öömm may I present to you, the love of my life

Hän on Aave ja hän on ihanin! Oon aatellut tätä nukkea NIIIN paljon ja se oli livenä vieläkin ihanampi kuin mun tuumissa 🩵 (Vaikka oon kertaalleen sitä katsellut, en oo päässyt koskeen ja kuvaamaan aiemmin!) Tää ei helpottanut nyt niiku yhtään mitään, hän on maailmassa hienoin möötti

Janen nukke kyseessä! c:


En uskonut et saisin oikee minkäänlaisia sisäkuvia mutta voi kun ilostuin näistä!


Maailman upein!! Lillycatin Ellana on muutenkin mun lemppari


Guess what!!!!! 😭🖤 Se uusi nukke, josta puhuin...

Hän on Martha!

Adoptoin nuken spontaanisti Janelta, maailman ISOIMMAT KIITOKSET sinne 🖤🙏🏻 Martha on sellainen nukke, jota oon ihastellut entisessä kodissaan ihan siitä lähtien, kun hän sinne ilmestyi. Hän oli pitkään mulle iso syy olla hankkimatta Wilhelminaa, koska pelkäsin, etten koskaan tykkäisi mistään omasta stailauksestani niin paljoa kuin Marthasta x) Ja kuten tiedätte, Valve tapahtui (onneksi) sitten.

En ois koskaan uskonut, että ihan oikeasti saisin tän pienen aarteen itselleni. Mulla on nyt ekaa kertaa koskaan tuplat jostakin mallista, ja mä oikeastaan aina tiesin, että Martha ois ainoo jonka kanssa sen haluaisin tehdä x) Joten nyt mulla on mun kaks maailman lemppareinta Wilhelminaa, Valve ja Martha! Oon joka päivä niin onnellinen heistä, yhyy


Tää vuosi on ollut niin uskomaton grail-asioiden suhteen, oon niin valtavan kiitollinen ❤️




Maailman kaunein! Hän on niin kuvauksellinen


Jodi rakkaimpani tässä välissä <3


Sitten kuvasia Eemin nukeista:


Rakkain pieni Fay! Hän on yhä yksi kauneimmista nukeista maailmassa, oon joka kerta kiitollinen, kun pääsen sitä ihastelemaan ja kuvaamaan 🖤 Fayn paikkaa mun sydämessä on tosi vaikea korvata


Ja siinä toinen rakas, Kiuru! Lemppareista lempparein myöskin c: Kiurua on aina niin vaivaton ja ihana kuvata! Se istuu aina mun estetiikkoihin just niiku toivon 💛🌿 Rakas ja hyvä


Kattokaa ny sitä




Jep juu, pihisen

Ja sit vielä puhelinkuvia:


Tää on otettu hetkenä, jolloin ei oltu viel tehty kauppoja Marthasta >:DD Olin onnessani jo sen näkemisestä, LITTLE DID I KNOW 


Fay pikkuinen <3 Originaaleista originaaleimmassa lookissaan tän asun kanssa


En näemmä oikassu sen toista sarvea >:/ Mutta rakkaani Kiuru 💛


Oli siitä harvinainen kerta etten kuvannu Tabia KERTAAKAAN kameralla >:00 Hö! Enskerral sit




Janen Sabrina! Blackcherry Kaorin on kyl semmonen jonka ottasin joskus hyvin mieluusti itsellenikin, palvon tota sen leukalinjaa ja sivuprofiilia <3


Eemin pieni Lorelai, MSD Lillyt on enkeleit <3  Käsittelin nyt häntä reippaammin ku viimeks ja oon tosi happy ton koon Lillycateista


Aavsunen, kertaa miljoona

Sen näkemisen piti helpottaa mun päätöksentekoa ostosten suhteen. Turns out, it made it only worse ja nyt oon totaalisessa BJD-hankintalakossa (ellei mun grailit ilmesty) koska they can't be her anyway



Minä ja hän >:DDDDD perhepotretti eikun. Annikakin oli täs originally


Ruoka oli niin hyvää että hihkuin vaa kokoaja


Quinn upeena <3


Jotta kaikki varmasti tajuais niin siis rakastan häntä!

Kiitos vielä hurjasti ihanasta sunnuntaista kaikille, oli hauskaa <3


Kaikki täs nukessa on täydellistä hhhngh


Linneamussukkaa tähän väliin! Me ollaan löydetty jo yhteinen sävel talvikuviin c:< Hetki meni keksiä, mitä Linnea tahtoo näiltä. Tätä, selvästikin. Pieni vauva on hän


Ja sitten muutama valohetki seuraavissa kuvissa 💛 Joka vuosi pakko päästä ottamaan keskustan valojen kanssa bokeh-kuvia!


Jodi oli selkeä uhri >:) Sain tosiaan Pullip Ion asun, ja mä RAKASTAN sitä! Jotenki viel sata kertaa enemmän ku koskaan ajattelin rakastavani...

Mä siis rakastan riikinkukkojuttuja ihan hirveesti, niillä on tosi erityinen paikka mun sydämessä joten oon siinäkin mielessä ilonen tästä asusta! Tää värimaailma myös ilahduttaa mua ihan kosmisesti, toi rikkaan vihreä on niin tavattoman kaunis sävy <3 Oon kaivannut vähän eri värisiä asuja kokoelmiin niin oon nyt tosi ilonen! Rakastan värejä, kun piirrän, ja nyt haluan laajentaa värirepertuaaria myös nukeissa


Oikeesti miten olet noin uskomattoman ihana ja kaunis... Linnea on vaan niin täydellinen, oon nii onnellinen siitä <33


Mietin Marthaa kuvatessa sitä, miten kivaa meille tulee yhdessä! Me tykätään toisistamme, rakastan kaikkea hänessä ja hän selkeesti käyttäytyy ku pieni enkeli mun kuvissa c:< Yhteistä säveltä ei juuri tarvinnut etsiä, it was there already


Mun pupunen pääs olemaan bambi!

__

Tällaista! Kiitos kaikille katsomisesta <3

3 kommenttia:

  1. Auri on kyllä niinku nätein ikin tolla sen uusitulla lookilla ;-; se näyttää vaan niiko joka kuvas hyvält vai?? Amaisinggg 🖤

    Tykkäsin kans paljon tost Linnean kuvast vaaleenpunasel mekol c:< se on söpö!!

    Ja siis VAU mitä kuvia Martgasta! Toi päähine onihan hänt varten ja sopii sika hyvin yhteen ton asun ja ton KORUN kans!! ✨❤️ Queen

    Ihana kans nähä meikäläisten nukkei c:< aave on nyt kyllä spoiled XD ❤️❤️

    VastaaPoista
  2. Kaikun kuva oli niin ihanasti maastoon sulautunut🤍🤍🤍

    VastaaPoista
  3. martha todella rakastaa olla sun kameran edessä! vieläpä punaisen sävyissä. tosi upeita kuvia !!!

    VastaaPoista