keskiviikko 13. joulukuuta 2023

Vauhti kiihtyy

 Hellou!

Voi apua, olen täällä taas uuden nuken kanssa :'D Oon jotenkin elänyt siinä uskossa, että en oo hommannut tänä vuonna paljoa uusia nukkeja, mutta niitä on tullut peräti 11 :'D Öää missä välissä

Oon ollut silti tarkempi kuin koskaan ja moni ostos on ollut onnellisen edullinen, joten en ole ruoskimassa itseäni tästä! Muutenki pitäs vähentää sitä kulttuuria et sheimaa itseään tai muitakaan nukkeostoksista Teen joka vuosi vähemmän ja vähemmän yolotuksia ja olen siitä iloinen 💛


Mutta siis, tosiaan! Tavatkaamme Fauna 💛

Tämä tapaushan päätyi mulle oikeastaan vahingossa mutkan kautta :'D Mutta olen iloinen, että näin nyt pääsi sitten käymään! Nomyensin pehmeämpi kustomi oli joka tapauksessa osa mun ensivuoden suunnitelmia, joten oon ilonen, että tää töötti tulikin jo nyt (ja helpompaa reittiä). Suunnitelmissahan tän sävyinen Nomyens on ollut jo kesästä asti c:


Koska en suunnitellut häntä tähän väliin, lookki on myös väliaikainen! Kaunis on näinkin C: Hänestä olisi tarkoitus tulla punertavatukkainen ja simmutkin joutuu viel vaihtoon


Peruukkitestejä:


Ihanalta näyttää Aurin peruukilla :( Tuosta vähän punertavampi hälle niin ai että

(Hänen silmänsä ovat muuten Annikan, en vaan saa sille viel uusia niin saapi elellä noilla)


MAAILMAN IHANIN juuh tästä lapsesta tulee kunnon lellikki jahka saapi ajallaan omia kamppeitaan!

Olen iloinen tästä uudesta tulokkaasta <3 Hän tuli tänne tosiaan 8.12. ❤️ Omia juttusiaan ei tule varmaan pitkään aikaan vielä saamaan, mutta odotan kärsivällisesti!


Kaiku murusta vielä lopuksi yksi kuva! Kaiku on yksi niistä nukeista, jotka tuntuu ehdottomasti eniten multa <3 Omaa nukkeiluani olen tässä paaaljon pohdiskellut viimeaikoina, siitä lienee hyvä laittaa ihan omaa postaustakin sitten. Tässä tällainen väliupdate siitä, että porukkaa tulee taloon >:D

__

Kiitos katsojille 💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti