sunnuntai 3. joulukuuta 2023

Pupu on kotona

 .:.🐰:*💗.đŸŒ·:.🌿.:💕:*.

Heippa kaikille 💗 Auttamattoman myöhĂ€ssĂ€ saapumispostaus mun maailman odotetuimmalle ja rakkaimmalle pienelle pupulleni!


ElikkĂ€stĂ€, mun pitkĂ€n ajan suurin nukketoive tuli viimein 31.10. kotiin! Postailen tĂ€llee hienosti ajoissa

Ookei, nyt musta tuntuu, ettÀ mun pitÀÀ vaan avautua :'D TÀÀ vaatii vÀhÀn backstorya. Oon koko vuoden höpöttÀnyt mun pienestÀ Linneasta milloin missÀkin, ja nyt hÀn on viimein tÀÀllÀ nukkena. KyseessÀ siis mulle tosi rakas OC! Varmaankin mun tÀrkein tyttöpuolinen OC koskaan <3

ElikkÀstÀ tuota, nyt seuraa epÀmÀÀrÀinen avautuminen mun obsessioista :'D Linnean saaminen oli mulle jotenkin hyvinkin konkreettinen kÀÀnnekohta mun oman ajatteluni ymmÀrtÀmisessÀ, joten haluan jakaa ajatuksia tÀnnekin.


Koko hahmo syntyi viimetalvena oikeastaan tĂ€mĂ€n nuken ympĂ€rille. Oon tainnut tĂ€stĂ€ aika paljonkin tÀÀllĂ€ sepustaa. Olin tuohon aikaan vielĂ€ ihan todella obsessoitunut uudemman PG:n saamisesta. Se oli kaukana hauskasta, se oli vaan todella kuluttavaa ja vei multa tosi paljon energiaa ja ajatuksia. As you know, en tosiaan suhtaudu oikein mihkÀÀn grail-asiaan koskaan kovin rennosti vaan nĂ€istĂ€ tulee heti tĂ€llasia :'D

Alun perin etin itse asiassa yli vuoden punahuulista (/tummameikkistĂ€) PG:tĂ€. Sitten tuo spesifi vaalemeikkinen yksilö tuli, ja vaikka rakastuin siihen tosi kovaa, en suostunut yrittĂ€mÀÀn sitĂ€, koska se ei ollut tĂ€mĂ€n aiemman toiveeni mukainen. Eli torppasin siis mahdollisuuteni jo kĂ€ttelyssĂ€, koska se ei istunut odottamaani kaavaan :'D Ja no kuten hyvin varmasti tiedĂ€tte, sitten rupesin obsessoimaan vaaleammasta PG:stĂ€ et saisin siitĂ€ Linnean,,,,,


Eli jos tÀÀ nyt ei tee jÀrkeÀ niin lyhyesti: tuhoan aina itseltÀni mahdollisuuden edetÀ yhtÀÀn missÀÀn fiilispohjaisesti, koska noudatan kaikessa jotain ennalta mÀÀrittÀmiÀni kaavoja. Asioista tulee tosi hankalaa tÀllÀ tavalla. Mun nukenhankkiminen on ollut oudon mustavalkoista.

Ja kuten me kaikki tiedetÀÀn, PG:n kanssahan kÀvi sit lopulta niin et mulle tuli maailman tÀydellisin Jodi joka on vaan kaikkea, mitÀ saatoin PG:ltÀ toivoa. Se tuntu niin oikeelta ja oon onnellinen ettÀ hÀn mulle saapui. Mut Linnea tosiaan jÀi vielÀ pyörimÀÀn taustalle, ja olin tosi obsessed siitÀ ajatuksesta, ettÀ se on ihan pakko olla PG:n kustomi. Yritin useampaa PG:tÀ, jopa sellaisia, joita en niin tÀysillÀ rakastanut nukkeina. Kunhan vaan tietyt Linnean hahmoon vaadittavat kriteerit tÀyttyi. Yritin pakottaa Linneaa jopa sellaisiksi PG:n kustomeiksi, jotka ei herÀttÀnyt mussa samaa fiilistÀ kuin vaikkapa Jodi herÀttÀÀ. MÀ vaan yritin pakosti tehdÀ niistÀ mulle rakasta hahmoa, vaikka ne ei nukkeina olleet mulle THE kauneimmat nuket koskaan. Ja se tuntuu ihan helvetin tyhmÀltÀ nyt, kun sitÀ miettii :'D TÀÀ jos jokin on hyvÀ osoitus mun aivojen tietystÀ ehdottomuudesta. Fiilispohjasuus hukattiin aivan tÀysin tÀssÀ kyllÀ


Ja sit tuli tĂ€mĂ€ tyttö :'DDDD MĂ€ en ikinĂ€ osaa mitÀÀn spontaania, oon maailman huonoin nopeissa pÀÀtöksissĂ€, ja yhtĂ€kkiĂ€ Noidanpenskan uusi tulokas vaan tĂ€ytti mun koko pÀÀn :'D Katoin sitĂ€ sillee et hei Ă€lĂ€ viiti, miten niin olet ihan selvĂ€sti Linnea :'D <33 

Ja onneksi hĂ€n oli đŸ©·

MÀ en oo oikeesti varmaan koskaan mennyt noin nopeessa ajassa noin sekasin jostain nukesta. Tein ostoyrityksen parhaan ystÀvÀni luona ja aloin legit itkeÀ, kun mulle selvisi, ettÀ hÀnet saan! SiinÀ sit itkin ystÀvÀni sylissÀ


Linnean saaminen osui myös mulle tosi tÀrkeeseen ajankohtaan. Sain tuolla viikolla tietÀÀ tosi konkreettisia juttuja itestÀni ja se oli emotionaalisesti tosi iso juttu mulle. Siks Linnean saaminen just silloin oli mulle tosi tÀrkeetÀ.

Oon niin ilonen et Linnea on just tÀÀ nukke. Se, ettÀ pystyin kerrankin meneen se eellÀ, miltÀ musta TUNTUU, oli hurjan iso askel parempaan. Jokin mussa tiesi, ettÀ tÀÀ nukke se nyt vaan on ja voi miten onnellinen oonkaan siitÀ, ettÀ mÀ oikeasti myös sain hÀnet! Maailman kaunein pieni Noidanpenska, oon niin tyytyvÀinen ja onnellinen <3


LOOK AT HEEEER


Noidanpenska-ilo on suunnaton! Just ku oon saanu Freyan ja Aurille peruukin c: Mun lempparitrio!


Ja siellÀ mennÀÀn jo poikaystÀvÀn kanssa!! Linnea ja Kristian on yhessÀ C: Krisu on ollu aivan malttamaton prinsessaansa ootellessa


Linnea oman nÀköisissÀÀn kuteissa!

....JA SEMMOSIAHA MULLA EI OLEKAAN KU 2 VILLATAKKIA eli ensvuoden mission tiedÀmmekin sitten!! Pupuselle kuteita

Linnea halus ottaa molemmat pupupehmot syliin, kun ei osannut pÀÀttÀÀ


MinÀ itken nyt.


Aion tosiaan esitellÀ Linneaa ehkÀ vÀhÀn tarkemmin ihan omassa hahmopostauksessaan, tÀÀ oli tÀllainen nopea tervetulopostaus!

Joka tapauksessa; oon maailman onnellisin hÀnestÀ. Mulla on tosi vahva tunne, ettÀ tÀn piti mennÀ just nÀin. Mun ajatuksissa on ollut ihana asua ever since tuo viikko, jolloin sain Linnean. Oon lÀhempÀnÀ itseÀni ja aidosti ymmÀrrÀn mun omaa toimintaani ja ajatteluani. PÀÀsin samalla myös todistamaan konkreettisesti sitÀ, ettÀ noi tosi jumiutuneet kaavat voi rikkoa. Joskus niin tehdessÀ saakin lopputulokseks jotain, joka tuntuu paljon oikeemmalta.

Linnea on maailman kaunein ja oon niin onnellinen, ettĂ€ saan viimein pidellĂ€ mun rakkainta tyttöÀ! TÀÀ nukke on mulle todella erityinen kaikin tavoin đŸ©· Tervetuloa kotiin, rakas!

.:.:*đŸŒș.:.💗*.đŸŒżđŸ©·.:.:.:*:.

2 kommenttia:

  1. Kuulosti kyllĂ€ tosi tĂ€rkeĂ€ltĂ€ đŸ„°

    VastaaPoista
  2. TÀÀ postaus teki mut tosi onnelliseksi, ihana ihana Linnea!
    LÀmmittÀÀ tosi paljon, ettÀ hÀn on viimein siellÀ ja mitÀ tÀydellisin pieni pupunen <3 <3
    Tuntuu myös jÀrisyttÀvÀltÀ, tuo ettÀ saapumisviikkoon on mahtunut myös muita tÀrkeitÀ ja emotionaalisia juttuja, se tekee nukesta aina jotenkin vielÀ tÀrkeÀmmÀn.
    Tuo viimeinen kuva on musta ihan hirmu koskettava, siinÀ on jotenkin tosi samanlainen tunnelma kuin Linneasta Kristianista kirjoitetuissa teksteissÀ (blogistalkkerin tunnustuksia taas hei vaan)

    Ilolla lukisin Linneasta myös lisÀÀ, jos kirjoitat pidempÀÀkin postausta! <3

    VastaaPoista