perjantai 15. joulukuuta 2023

Muokkailuja

 Moi!

Tajusin, että kuvanmuokkauspostaukseen riitti hirmuisesti matskua, joten tuuttaanpa sellaisen nyt pihalle. Osa ovat varmasti nähneet suuren osan näistä Instagram-reelseissä, mutta selkeämminhän ne täältä näkee, joten asukoon täällä myös. c:

Pitäisi tehdä jonkinmoista fiilispostausta tässä myös 🤍


Värimanipulaatiot on mun suosikkeja! (Yhä...)




Speaking about värien muokkaaminen...



Tää kuva on mun suosikkeja itseltäni 🧡



Ja sitten tällainen usean kuvan sarja siitä, miten tämä kuva on muokattu! Tajusin, että tästähän puuttuu se, missä ois kaikki tikut ja rautalangat, joilla asiat on tähän niitetty :'D Kaikki asiat roikkuu taikka on tuettuina tässä kuvassa


Vedenalaisten kuvien muokkaaminen on tbh mun suosikkiasiani




Ja tätähän sitten muokattiin...



Hyvältä alkaa näyttää, mutta intensiivisyyttä kaipaan...


Kas näin!! Mutta. Se on yhä aika kirkas, ja me ollaan kuitenkin veden alla


Ja kas näin ollaan päästy maaliin!


Bethistä tällanen överi, rakastan tällasia 💜


Tää estetiikka puhuttelee mua kovin halusin vaan muokata perhosia


Ja taas useamman kuvan havainnollistus siitä, mitä näissä tapahtuu! Tässä lähtöruutu.




Väriä lisätty! Mutta ei kyllä vieläkään olla lähelläkään maalia, missä on kirkkaus


Ja näiiin!


Väritttt <3



Nää horrorkuvat on aina lemppareita :'D




Tää oli hauska :'D Meinasin heivata alkuperäisen kuvan suosiolla, kunnes sain mun piirroksista idean tähän. Pitäis useamminkin hyödyntää omia piiroksia inspiraationa. Tällainen tuli, rakastin muokkailla noita sieniä tuonne :'D

__

Nuiin, kiitos katsojille! 🖤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti