keskiviikko 12. elokuuta 2020

All of the memories ahead

Heij!

 Tää on nyt ihan perinteinen kuvapostaus! :0 Olenpa tehnyt kauheasti kaikkea ihan muuta tässä välissä. No, vaihteeksi näin päin - yleensähän olen täällä postaamassa lähinnä näitä perinteisiä kuvapostauksia. Jatkossa kaikkia muita tulee varmaan vähän harvemmin, mullakin alkaa nimittäin koulu tässä kuussa.

* * *

Viimeiset valot

Tsukiko, Pullip Naomi








Minun pieni ;-; Tsukiko on esikoisena ihan mielettömän rakas. Tajusin sen entistä selvemmin, kun napsin näitä kuvia. Also jännittävä asia, jonka huomasin: minulle on syntynyt tänä vuonna paha tapa hommata muutaman euron nukenvaatteita silloinkin, kun pitäisi säästää rahaa :'D Tästä hyvänä esimerkkinä nuo jo kauan sitten ostetut ADJ:n stockin osaset ja vastikään tullut Joujoun paita. Mutta eivätkö käykin ihanasti yhteen? :>

* * *

You can be king again

Mariel, Taeyang Sol




Rakastan tätä miestä enemmän ku mitään D: Another Kingin stockit käy Märpälle oikein hyvin! Ne ei ole ihan kulttuurillisesti accuratet, mutta meinasin tuota alusasua kuvata ihan ilman viittaakin vielä. Sitten ollaan jo lähempänä accuratea. Jos jollain on joskus myydä mulle Taeyang Watin stockit, hit me up, oon kaivannut niitä Marielille tässä hyvän tovin.

* * *





Ja nää loput olikin edellisistä postauksista "yli" jääneitä kuvia ^^ On ne rakkaita!

Hyvää koulunalkua kaikille, joilla koulu alkoi! Voimia myös syksyyn ihan ylipäätään 💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti