torstai 20. elokuuta 2020

Vielä on kesää jäljellä

 Heja!

Jälleen kerran olisi ihan tyypillistä kuvaspämmipostausta luvassa. Tässä on tullut jälleen kerran vaan hypättyä puskasta toiseen :'D Tämähän on periaatteessa viimeinen lomaviikkoni, voi että. Ensiviikolla sitten uuteen kouluun! Siitä onkin sitten ihan kaikki mahdolliset tunteet pinnassa, mutta hei, kaikkea aikansa. Innolla odotan uusia kokemuksia kyllä!








Näillä kammotuksilla on hyvä aloitella nyt, kun julkistin niiden suhteen kuvatarinassa. Tästä tullaan kuulemaan itse tarinassa vielä lisää, mutta siis huhhuh, Efraimin touhu on kyllä aikamoista. Mua itseäni sekä huvittaa että kauhistuttaa ajatella, että ukko vietteli ensin potilaansa ja sitten vuosia myöhemmin sen tyttären... Huono, äärimmäisen huono...

Kaikki mun jumalatartytöt on thank god sentään ihan aikuisia nyt, mutta on noilla silti ikäeroa melkoisesti :''D Efi on yli nelikymppinen kumminkin. Rääh.



Aamu rights!!! Tää poika on ihan mieletön. Olin niin fokusoitunut räpeltämään Kajon kanssa, että tajusin vasta nyt mennä räpsimään enemmän Aamuakin. Another King on kyllä Taeyangien parhaimmistoa ehdottomasti <3 Isot suositukset täältä! Vannoin mun ystävälle että musta tulee Another-nukkejen virallinen puolestapuhuja. Parhaat nuket I swear-




Oon tässä nyt rampannut kahden kodin väliä (oma kämppäni ja vanhempien koti), ja en sitten tajunnut ensimmäisellä kerralla ottaa Aamulle mitään päällepantavaa. No nyt on! Sen hahmo kyllä hengaa aika paljon alastikin, että ei siinä. Luontomölliyden edut I guess




Murunen 💛 Tätini tuossa yksi päivä jäi vaan tuijottamaan nukkejani, jotka olin jättänyt sängylle. Hän vaan kinda henkäisi, että onpa todella kaunis nukke, ja ihasteli Aamua siinä hetken :'> Ihana. Täti aina kuuntelee mun nukkejuttuja mielellään, sillä on itellä Barbeja ja nukkekotitouhuja <3


Juu, enhän mä mihinkään ilman Kajoa sitten päässyt, hups. Siellä ne uwuilee metsässä. Oikein.


Iltan kannattaa ehkä pysyä kaukana silloin, kun Aamu näyttää tältä. Sillä alkaa olla aika lailla mitta täynnä Iltan säätöjä.








Ja sitten mennäänkin ihan eri päivän kuviin!



Mun piti mennä sille aiemminkin täällä näkyneelle purolle kuvailemaan, mutta reitti sinne oli niin hankala juuri nyt, että jätin suosiolla väliin. Jos syksyllä pääsisi taas :/ Jäin sitten siihen lähettyville pienelle metsäspotille! Siinä vieressä jonkun talosta kuului tuulikellon kilinää. Oli vaan ihana pieni hetki, rakastin.




Valve sai mut hyrisemään onnesta taas kerran <3 Alkaa hiljalleen tuntua siltä, että tämä tapaus on kirimässä lempinukekseni. Tähän mennessä mun lempparidesignit ovat omieni joukosta olleet Edriel, Lindri ja Mercury, mutta Valve alkaa vähän varastaa spotlightia. Oon muutenkin ollut niin uusien Taeyangieni lumossa, että Valve vaan teki mulle sellasen "Hei entäs MINÄ" -hetken tuolla metsässä












Jepsistä, kyllä Valve vaan taitaa olla mun suosikkini ainakin tällä hetkellä :( <3 Olen niin riemuissani siitä, että sain sen hankittua tänä vuonna!

Kiitoksia kaikille katselusta ja hyvää loppuviikkoa! 💛



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti