torstai 6. elokuuta 2020

Uusi nukke kertaa neljä

Heij!

Mulle saapui 5.8. isoin nukkepaketti, jonka oon koskaan vastaanottanut! 4,5 kg terveisin paketti, kyllä se about siltä tuntuikin, kun kiskoin sen keskustasta kävellen kämpälleni :''D Ja mitäs sen sisältä löytyi? Kauan odotetut neljä nukkea tietenkin!

Ehei, multa ei pettänyt itsekontrolli, koska näitä kaikkia en siis hankkinut kerralla x) (Toki ei sillä olisi hirveästi merkitystä, vaikka olisikin, this makes me happy) Ensimmäinen tuli nappaistua toukokuussa, loput sinä sitten aika tasaisesti perässä kesäkuun aikana. Lapsukaisilla kesti hetki tulla Suomeen, ja sitten odoteltiin yhden jos toisenkin asian kanssa :'D Lopulta sain koko nelikon luokseni! Vielä iso kiitos toverilleni siitä, että hän ensinnäkin halusi metsästää ja ehdotella näitä mulle! Uskomatonta ;-; 💛

Oli kyllä melkoinen fiilis kiskoa tämä paketti mukanani ja hymyillä kuin mikäkin siinä matkalla. Nukkeiluelämää!! Olin vaan niin onnellinen (ja olen <3)

Katsotaan, tuleeko tästä pisin postaukseni koskaan! (Ei ehkä, onhan mulla kumminkin vuosipostauksia ja muistelupostauksia, mutta kyllä tästä aika hurja taitaa tulla. Be prepared)
Joko näkyy? :> Tässä vaiheessa kinda vaan huusin
Ääää ;-; Paketti näkyy jo. Itketti, kun tämän hetken suurin grailini oli tuossa tietysti ihan päällimmäisenä


Ja kas näin! ♥ Siinä koko kauan odotettu kvartetti!

Elikkästä Taeyangit Natsume ja Another King sekä Pullipit Suiseiseki (2007) ja Another Queen. What can I say, pyörin vaan lattialla kahvikupin ja näiden neljän kanssa ja kiljuin. Hauska tutustua uudet naapurit, näin mulla menee
Mulla oli ihan hirveästi kaikenmoista meneillään, joten ehdin avata vaan yhden lapsosen eilen. Päätin aloittaa Natsumesta siksi, että mulla oli sille jo kaikki kamat valmiina. Loppujen kanssa piti vähän taiteilla.
Natsume on vuoden 2014 nukke, joten sillä oli paljon isompi boksi kuin Kingillä!

Ja näitä boksikuviahan siis riittää! Sen kerran, kun mulle tuli näin monta nukkea bokseissa, otin kaiken riemun irti. Mun piti aluksi pitää joku live näiden kanssa, mutta eihän mun huutoa ois kukaan kestänyt :'D Ja jotenkin boksien avaus on mulle super intiimi kokemus

Kauneimmat KOSKAAN

"Help me mama"

Oh I will, ei hätiä. Tällä pojalla oli mukana niin paljon kaikkea, että kesti jotenkin aika laittoman kauan saada se tuolta ulos :'D
Katsoin tuossa aiemmin keväällä/kesällä nukkekuumeissani jonkun unboxing-videon Natsumesta, joten osasin varautua tuohon kohtalaisen tyylikkääseen tukkaratkaisuun. Kaunis olet mutta voi ei
Paremmalta näyttää! Natsume on tosi kaunis kyllä ihan tällaisenakin.
Se asia, jota en koskaan kaipaa nukkejen avaamisessa: kroppamuovit <3 Nyt oli kyllä helpommat kuin Valvella, herralla oli enemmän kroppaa jonka kanssa värkätä

Kaunis KAUNIS ;__; Olen odottanut tätä poikaa ihan täyskikseissä. Natsume on ollut mun ykköshaave-Tae about Nosferatun hankkimisesta lähtien. Tämä utuinen look iskee muhun ihan täysin! Lisäksi tän hahmolle on ollut hauskoja suunnitelmia 8)
Siinä hän on! ♥

Tervetuloa poppooseen, Kajo!

Parasta, että sain nuken boksissaan. Iloitsen sellosta ja tuolista ihan laittomasti ja mulla on vaikka mitä eroottisia kuvaideoita tolle tuolille ÄÄÄÄ
Kajosta hahmona lisää myöhemmin, oon väsäämässä kunnon postausta koko metsäsakista. Nyt lyhyesti: kyseessä on jälleen luonnonhenki, sisarusporukan keskimmäisin. Hänellä on isoveli Ilta ja pikkusisko Valve. Kajo on porukan rauhallisin ja hänen kokonimensä on Yönkajo, mistä voinee päätellä, millainen henki hän onkaan.

Kajo on mulle tyyppinä tosi rakas, ja olen iloinen, että siitä tuli näin ihana! Vähän mietin, sopiiko kaikki sille, mutta se on ihan täydellinen <3 Juuri tällaisista jätkähahmoista tykkään. Mulla oli sellanen ei kovin kunnianhimoinen plan että tästä ja Kingistä tulee kauneimmat ikinä and everyone else can walk home (no ei oikeesti mut oon tosi tyytyväinen heihin ;-;)
Lisää boksikuvia kuningasparista! (Huudan heistä lisää vielä myöhemmin tässä postauksessa heh)

Mulla on uudet lempiboksit! JP osannut asiansa näiden kanssa. Leikkisät ja nätit. AIW-fani minussa hyrisee tyytyväisenä kaikille pikkudetaljeille. Another ja Lunatic ovat kyllä lemppari Liisa-linjani Pullipeissa <3 Aion pitää näitä bokseja esillä jos keksin keinon
Tänä aamuna avattiin sitten King! ^^ Siis luoja, kun harkitsin, voinko ottaa tätä poikaa vai en. Tiukillehan tämän kanssa siis meni noin rahallisesti D: Halusin ehdottomasti Queenin tänä kesänä, se oli pakko saada keinolla millä hyvänsä, mutta en vaan voinut päästää tätä pojua käsistäni, kun se kerran oli tarjolla. Tiesin, ettei tilaisuus toistuisi, joten olin että yolo ja nappasin sen, vaikka ajattelin silloin etten voisi sitten sitä Queenia hommata. Heh kuinkas kävikään
Rassukka polvet koukussa :( Tällähän on tosiaan vielä tuollainen pienempi boksi! Ensimmäinen laatuaan mulle.
Kivuliaalta näyttää :(
Olen jotenkin tosi riemuissani tuosta kellastuneesta pakkausmuovista. Ää ;-; Makes me emotional. Hän on odottanut niin kauan! Hei rakas hei <3

Juu, ja totesin samalla, että nämä vanhemmat nukethan on siis sata kertaa jämäkämmin pakattu kuin uudet. (Nyt kun on tässä viisi nukkea tänä kesänä avattu ^^) Näillä on noita tujuja lankoja (mikä niiden nimi on) ihan joka paikassa. Niinku kaikki kamatkin on pakattu niillä eikä pelkillä muoveilla. That's metal jos multa kysytään.

Ja siinähän sitten huudettiin vähän lisää, kun tajusin, että tää asu on livenä vielä hienompi kuin kuvissa. Hands down upein stock-asu, jonka omistan. Näiden Another-nukkejen laatu on ihan tosi hyvä. Olen innoissani, hyvä laatu miellyttää aina.
Kaunein pienokainen <3 Mun lempihuulet!!

Also tuo valtikka on ehkä siistein nukenproppi jonka omistan, hah

Juu mä tykkään niistä huulista (ja valtikasta)
Korkkasimme takapihan! En tosiaan vielä asu uudessa kämpässäni pysyvästi, muuttelen sinne tässä kuussa. Kamat on tosin siellä jo ^^ Mutta joka tapauksessa tämä poju pääsi olemaan ensimmäinen nukke, jota kuvailen tuossa takapihalla!




En enää handlannut yhtään mitään tässä kohtaa. Another King on niin törkeän kaunis!!
Aion puhua Anotherien puolesta ikuisesti, nää nuket on täydellisiä!! All the details ;;-;

Ja sitten mulle iski pakkauskriisi ja päädyin avaamaan vielä Suiseisekinkin! Munhan siis piti kuljettaa nää takaisin tänne vanhempien luo mun kanssa bokseissa, mutta tilanpuute puhui avaamisen puolesta. Siispä lisää kahvia ja lattialle viuhtomaan
Olen niin tavattoman soft sille faktalle, että tässä boksissa on vielä tuo i:n piste lehden värinen. Onhan se sen mallinen myöhemmissäkin, mutta tässä se korostuu! Meinaahan Pullip kuitenkin lehteä :> Ihanaa, että se näkyy tässä logossakin!
Tukka pois silmiltä oi tyttäreni
Nämä kiinnityssysteemit olivat vaikka minkä väriset, heh... Jotenkin revin paljon iloa siitä, miten vanhoja kolme näistä nukeista ovat. Boksidesignit ovat kumminkin muuttuneet niin kovasti since that
Ja hän on vapaa <3
Paras asia koskaan elikkäs hän
He hengaavat ja odottavat, että pakkailen heidät. No, en pakannut, vaan painuin ulos kuvaamaan Kajoakin takapihalla :'D Tuossa näkyy also nukenvaatteet, jotka hommasin!
Pääsimme takapihalle, tässä kohtaa tuumin jo ahkerasti kaikkia hahmoasioita
Ja siis tuo silmä :::) Terkkuja vaan tosiaan niille mun naapureille, koska huusin varmaan tunnin kun en saanut sitä irti. En sitten millään. Päätin, että hitot, olkoon sitten noin, keksin täällä vanhempien luona jonkun ratkaisun siihen.

Kajo päätti hieman koetella heti aluksi. Mikäs siinä, mikä tahansa on parempi kuin mun ja Adnan vastaava silmäepisodi jossa hutasin sormeni pahasti auki. En muistele lämmöllä
Mulla oli itse asiassa jo valmiina taustatarina siltä varalta, että en saisi tuota stock-chippiä mitenkään kikkailtua hemmettiin. Ideana oli, että Kajon veli Ilta olisi suutuspäissään hutaissut veljensä puolisokeaksi... Tää idea kävisi niille ihan hurjan hyvin, pitäisköhän toteuttaa nämä Iltan vastaavat impulssit jossain muussa muodossa...
Minä ja neljä uutta nukkeani pääsimme perille täydessä junassa, kylläpä kuumotti. 

Ja siis hän näyttää ihan balettitanssijalta <3 Rakas
Tässä postauksessa on aivan liian vähän kuvia tästä neitokaisesta. Korjaan asian myöhemmin ^^ mutta tosiaan, tavatkaa Kalla! Hän on samasta tarinasta kuin nämä metsäötökätkin. Hän on, in fact, tarinan päähenkilö!
Kalla on ihan ihminen ja vallan hurmaava sellainen ^^ Hänellä on sellainen cottagecore-noitaestetiikka meneillään. Tytynen jää ihan stockiksi, koska tykkään RM-nukeista tällaisenaan. Obitsun vaihdan kyllä jahka jaksan/ehdin, sen hän tarvitsee jos joskus meinaa siinä tulevassa kuvatarinassa hypätä.

Ai joo, ja koska sain vihdoin Suiseisekin hommatuksi, mulla on koko Rozen Maiden -Pullipsakki koossa! Yksi life goal täytetty ♥ Olen odottanut tätä koko nukkeiluni ajan!! VIHDOIN, eihän se ottanut kuin sen about kymmenen vuotta
Ja sitten sainkin a) Kajon silmäongelman ratkaistua ja b) tämän pojan valmiiksi! Hän on Aamu, Kajon poikaystävä ja luonnonhenki as well. Aamu ei ole tälle muulle kolmikolle mitään sukua.

Niin ja hän on ehkä ihanin ikinä, tässä taas tää yall can walk home heihei -fiilis. Vois pitää mun muut Taet piilossa ihan vaan jotta voin kikseillä tätä kaksikkoa täydellä teholla D: He ovat niin ihanat!

Silmäongelmahan ratkesi siis sillä, että vaihdoin kaksikon mekanismit päikseen ja maalailin Aamun chipit kuten oli alun perin tarkoituskin. Siitä tuli upea! Itken! 

Also aika romanttista, nyt niillä on kirjaimellisesti osat toisistaan!!
Ja heti piti hempeillä. Can't blame them.


Mulla on ollut ikuinen goal hommata jokaista mahdollista paritusta yksi kappale (miinus lapsinuket sosss), ja Tae x Tae on vika, joka multa puuttuu!! Ei puutu enää 8) 💛
Pieni kultasilmä <3
Näiden ihmissuhteesta lisää siinä kunnon esittelypostauksessa sitten ^^

Ja vihdoin olemme päässeet häneen!!!
Kultanen tuli ihan boksissa tuon junamatkan, en uskaltanut avata sitä kämpillä D: 
Joko nyt saa huutaa?

Tosiaan, Another Queen on ollut Kirakishoun ohella suurin haavenukke jo hyvän aikaa. En ihan tarkalleen muista, kauanko Queen on ollut mulla kiikareissa, mutta ihan tuntuvasti siitä on tässä tullut haaveiltua ;-; Nukkeilun alkuaikoina muistan, etten erityisemmin siitä välittänyt, mutta mieli muuttui sitten ihan päinvastaiseen suuntaan vuosien varrella. Nyt Kirakishoun hankinnan jälkeen tämä tyty on ollut ajatuksissani ihan nonstoppina ;-;

Meinasin tosiaan missata hänet koska rahaongelmat. Sain kuin sainkin homman operoitua yhdessä illassa (oh thank god) ja pystyin hankkimaan nuken saman tien! Meinasi kesän alussa itku tulla, kun kaikki löytyneet Queenit olivat hintaluokkaa 800-1000 euroa :') Mullahan on vähän sellainen periaate, että yli 400 euroa en ole mistään nukesta valmis maksamaan. Olisin voinut soveltaa tätä moniin graileihin, jotka mulla jo on, mutta en siis ole vielä koskaan moista summaa nukesta pulittanut. Tässä kohtaa sellaista mallia ei enää olekaan, josta niin paljon maksaisin.

Point being, työn ja tuskan takana oli hän siis taas kerran :'D Ei maksanut sitä kahdeksaasataa, ei edes neljääsataa, heh. Jokin periaate sentään pitää pysyä, vaikka tämä kallis harrastus onkin.

Muutenkin hän aiheutti kyllä aikamoisia tunnepurkauksia. Sain juhannuksen tienoilla ihan täysbreakdownin oman elämän asioiden kanssa, siinä meinasi käydä hullusti. Samassa myräkässä yritin itkien kerätä rahaa, jotta saisin yhden toisen markkinoilla pyörineen Queenin. Se kaiketi pyörii siellä edelleen jos en ihan väärässä ole, mutta joka tapauksessa vetelin kiesejä tämän nuken kanssa. Se on vaan ihan mielettömän upea ja tärkeä.
Ja vieläpä ihan full stock ;___; Voi itkujen itku. Nukkeilu on ihanaa. Tämä tyyppi on kyllä ihan taideteos jo boksissaan, melkein teki mieli jättää se sinne.
Varmaankin mun lempiboksini! Kirakishoun ja Eoksen tulevat heti perässä. (Miten niin mun kolme lempinukkea ^^)

Olenko jo puhunut tarpeeksi näistä YKSITYISKOHDISTA
Tän kanssa meinasi päästä itku :') Ne ovat muovanneet tupsutkin!! Ihana!! Olin jotenkin oudon emotionaalinen sen kanssa, miten hienosti tämä oli pakattu... laatu...
Nämä vanhat nuket on something else!! Muovit näissäkin. Nääkin oli niillä renksuilla kiinni kaikilla näillä vanhemmilla vauveleilla.
Juu siis näitä nippeleitä riitti ::DDD Kestin ne urheasti, koska musta oli vaan tosi suloista, että mun rakkaat nuket olivat niin hyvin pakattu ja turvassa (huomaatteko tän emotionaalisen tilan jossa olen näiden uutukaisten kanssa?)
Vapaa viimein 💛

Tyttönen kulkee nimellä Ambre, koska mikään muu ei ole istunut sille näinä vuosina, joina olen sitä päässäni pyöritellyt. Ambre on taas kerran Aurinkotuulen lapsista (eli Sunwindista), josta mulla on esim. Nemesis ja Lazarokin. En ainakaan ihan lähihetkinä tule Ambrea stock-lookistaan muuttelemaan! Hahmoon voin palailla joskus myöhemmin, mutta sillä ei sinänsä ole tekemistä nukkeilun kanssa, se on enemmän tuolta kirjoituspuolelta.
Se on joka tapauksessa ihan uskomattoman ihana <3


Ambre tulee olemaan minulle vähän Envyn (Lilith) tapaan enemmän koriste-esine ja keräilykappale kuin kuvattava, hahmollinen tapaus. Uskon, että intoudun varmaan kumminkin räpsimään sitä ihan urakalla.
Mun paras ystäväni kuvasi hyvin mun tämänvuotista nukketaivalta. Se vaan totesi, että sä sit niin ikään päätit hommata hitto Kirakishoun ja Another Queenin ylppärilahjaks koska ??? Voit?? Juu, näin mä tein! Lupasin 9-vuotiaana Shinkun riparilahjaksi ja toteutin, sama päti Kiraan ylppärilahjana. Queen piti rykäistä siihen samaan. Mua ei tunnetusti kiinnosta kuolevaisten lait

Ja näin me menemme ilman päähinettä (joka on muuten pahuksen hieno myös)
Ja kas näin olemme tulleet kilometrisaapumispostauksen loppuun! Kiitos kaikille, jotka lukivat! 💛 Kaikki tässä postauksessa esiintyvä on tapahtunut tämän ja eilisen aikana, yritin postata kaiken ihan kronologisesti! :'D 

Rakastan näitä pieniä niin paljon <3

5 kommenttia:

  1. toi kuva aamusta stockina sukkahoususillaan on jotenkin tavattoman hempeä! ja omG henkäisin ääneen tosi dramaattisesti kun näin sen kustomit ;_; sori lindri ja mariel, aamusta tuli mun lemppari sun taeista ja ehkä lempitae keltään ikinä?? noi silmät on niiiin hyvät! ja approovaan tota pirkkaniksimekanisminvaihtoa. :D

    ja ambre on jotain niiiiin hyvää kans byyh <3 noi h u u l e t!!! niin cool et onnistuit saamaan tän aaaaaa! onnittelut!

    VastaaPoista
  2. woouuu tässä oliki sitte iha sairaan monta ihanaa nukkea!! katoin jo instas näit sillee yyy <3<3 oon vähä kateelline näist anothereist;o; oot iha oikeessa koska siis aamu ja kajo (mikä niitte shippinimi on? aamunkajo???) on hito upeita molemmat!! aamu taitaa olla nyt munki lempitae ikinä. ootan sairaan innolla postausta näistä! sun hahmokehitystaidot tuntien nää on varmaa aiva mahtavia!

    -a

    VastaaPoista
  3. Siis tässähän kävi niin, että mulla tuli itku tätä postausta lukiessa. Pitkään sun blogia lukeneena koen, että tiedän edes hieman siitä, kuinka tärkeitä grailit on sulle. Aaah! Oon vaan vilpittömästi hirmuisen onnellinen sun puolesta että sait nää nuket kotiutettua.
    En malta odottaa lisäkuvia näistä nukeista! Ja tuo sello on siis aivan mahtava, stock-kamojen parhaimmistoa parhaimmillaan.
    Aamun silmät saivat mut aivan lumoihinsa, niin kauniit kimallesilmät! Myös tuo rakastavaisten välinen silmämekanismivaihto sai mut jotenkin tunteelliseksi. Ihania hempeilykuvia ehdit ottaa jo heistäkin!

    Ja sit nuo Anotherit!! Siis upeita! Nuo kaikki asujen kiiltävät ja kimaltavat yksityiskohdat saivat mun suun isosti auki. Huikeita! Vanhemmissa nukeissa on sitä jotain. Ambre on tajuttoman kaunis, etenkin huulet vetoaa muhun!
    Huhhuh. Sun nukkekokoelma on huikea.

    VastaaPoista
  4. Ihan sika paljon nukkei mite sul oli varaa hommata ne kaikki :D anotherei näkee sika harvoi misssää

    VastaaPoista
  5. Itken täällä kovasti koska oon nii ilonen siun puolesta ;; sain kunnian nähdä Anothet Queenisi oonan luona boksissaan ja hän oli ja on niin upea ilmestys ♡♡♡ ihanaa ja ihanaa!
    Aamu ja Kajo ovat niin upeat ja söpöt yhdessä ja erikseen <3

    VastaaPoista