keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Pich ft. Kasane_8 and Arisa-chan ! ♥

Hello everybodyyy~
Sori, postilen taas -_-'' <--- kuinka monta ihmistä laittaa postauksensa alkuun tollasen?! Oonko mä seonnu tms? Joo, toi ei oo normaalii tai mtn...
Mutta hei tyypit, nyt mulla on kauan kaivattuja kuvia nukeista ♥
Tosin MH:sta tällä kertaa.
Hoho, tykkään niin kuvailla Nanakoa ;D
Mutta hei, otsikossa lukee muutakin, niin kuin huomasittekin:
"Pich ft. Kasane_8 and Arisa-chan."
Elikkäs mistä tuo vahvennettu sana sitten mahtaa oikein tulla ?
Ok, eli nää on otettu sillon kun Tracon oli, ja olin siellä tosiaan Kasane_8:n kanssa.
Hän osti myös Frankien, ja nytpä sitten kuvia Frankieistamme yhdessä:

Aww ♥ Kahlittuuuu...

Nana pysyi pystyssä ! O__o
OMG...
Kenkien ansioita :D

Arisa tuli tohon viereen hilluun :) ♥
Nanako on muuten Dead Tired -Frankie ja Arisa alkuperänen.
Tollasen tuun viä ostaan joskus...

Senssatkaa noi hemmetin laatikot ! >"<

Arisan hiukset tua takana xD
Senssatkaa edelleen taustat...

Yhdessä ♥ Kauniita.

Mun piti laittaa tää kuva vaan muokattuna.
Tässäpä kuitenkin vielä se muokattukin:

Kuvassa nimeni seuraavista syistä:
1. Olen ottanut sen itse.
2. Olen muokannut sen itse.
3. Kuvan nukke on omani.
4. Se on otettu kotonani.




Arisa on kaunis...liian kaunis <33


Loppukevennykseksi kuva yhdestä ostoksestani:


Luka Megurine -figuuri !
Ostin tuon sieltä Traconista.
Tämä oli hieno, ja hinta yllättävä - 28 euroa.
Tuotteessa ei ollut valmistusvirheitä ja se oli upea.
Se oli myös tehty hyvin.
Ja niin - se oli kestävä ja hyvin pakattu!
Enpä löydä tästä virheitä...
Paitsi, että toinen käsisuojus ( mikäköhän se on? ) puuttuu.
Muut tällaiset olivat hintaluokkaa 70-150 euroa.
Aika kallista, sillä hinnalla saisi Pullipinkin.

Ainiin, yksi ilouutinen kansalle: äiti laittoi tililleni rahapussissani
lojuneet rahat, ja arvatkaapa, paljonko tililläni on nyt ?
En kerro tarkkaa summaa tietyistä syistä, mutta ainakin sen verran,
että saan Rima-chanin !
Olen  niiiin onnellinen! >"<
Tilaus on siis syys-marraskuussa.
Toivonmukaan jo pian, koska en malta odottaa...
Ja tekin saatte tietysti tietää Riman mallin!
Hehehe~

Mutta, kommenttia saa laittaa, ja noin pois päin.
( miksi kirjoitan näin aina? )
Nee, saa you next time, baby ! <33

Xoxo: Miku-chan ja tyttöset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti