sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

About the next doll (... or dolls...?)

Päiviä ! ~~
Mietin tässä, että olisi aika kertoa vähän teille seuraavista hankinnoistani... ~ Ihan kaikista niistä en kuitenkaan vielä kerro, sillä... no, ei ole kovin varmaa vielä... D:

Ensiksi, olen vähän pettynyt itseeni. Minun piti hankkia se 60cm obitsu, mutta .......... haluaisinhan minä sen, mutta se tulisi meikittömänä. En osaisi tehdä uusia meikkejä. Ja haluan muitakin nukkeja. Ja sille luotu hahmo, Miwa, vaatisi myös muita hahmoja, jotka ovat Pullipeita. Mielestäni 30cm kokoero on ihan liikaa. Siinä varmaan syyt, miksi en taidakaan hankkia Miwaa... olen pahoillani. ;A;

Mutta voin valoittaa, että minulla olisi seuraavaksi hankinnan alla kaksi Pullip-nukkea, joista toinen alkaa B'llä ja ... no, se toinen pysykööt salaisuutena (osittain siksi, että en ole sen mallista varma)~

xoxo miku
♥

1 kommentti: