sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Haaste Maidilta

Kiitoksia Maidille haasteesta :)
Eli, ekana ne 11 faktaa:
 
1. hhm
2. olen lähiaikoina alkanut stalkata tosi paljon kaikkia sellaisia blogeja joista en ennen pitänyt~ ouo
3. kello on nyt 19:29 (öö mitäh)
4. Luin juuri historian ja englannin kokeisiin ja mun pää räjähtää ihan kohta 8)
5. inhokkiaineitani ovat matikka, historia, maantiede ja .. englanti ? vaikka enkku on kylläkin helppoa, mutta enkunope on ihan persreikä näin nätisti sanottuna niin että enkkukin on siten tylsää..
6. lempiaineita ei taida edes olla uwu ~ ehkä liikunta tai käsityö~? kuviski ihan jees paitsi että kuvistyöt on yleensä tylsiä -.-
7. rupesin yhtäkkiä puhumaan koulusta koska en keksinyt muitakaan juttuja :::D
8. seuraava pullip-perheen nukkeni tulee olemaan anami ~ en aio kertoa mallia tai edes sitä, onko hän dal, pullip vai mikä nyt sitten onkaan :) voihan se olla vaikka poikakin, hehheh
9. selasin tänään mun vanhaa kansiota ja järkytyin. oon ollut about vuosi sitten ihan superhuono piirtäjä .__. ~ oon kyllä vieläkin mutta D:<
10. voisin mennä kohta syömään vanukasta ~ noms
11. kulutan loppuiltani syöden, lukien kokeisiin ja koneella lagaillen <:
 
Sit kysymykset:
 
1. Koska aloitit nukkeilun?
- vuonna 2010, ja olen nukkeillut nyt kaksi vuotta :) Nukeista olen tiennyt noin 4-5 vuotta. kinusin omaa pullipia noin 1½ vuotta kunnes sain tsukikon~
2. Minkä nuken (jos saisit päättää minkä tahansa) ottaisit?
- Ihan mikä tahansa ? Obitsu-BJD'ni Miwa jota en koskaan saanut. ;_;
3. Dal vs Byul?
- Dalit ehdottomasti ♥
4. Aiotko jatkaa nukkeilua pitkään?
- voi kyllä <3
5. Oletko kaikkiin nukkeihisi tyytyväinen?
- en tosiaankaan :D kaikki on ihan tyhmiä ainakin tällä hetkellä xd paitsi hinata
6. Mistä tilaat eniten: Mollamaniasta, Plasticpopista vai Pullipstylestä?
- tilaan vain molliksesta
7. Suklaa vs marmeladi?
- Marmeladisuklaa :D no ei, suklaa ihan~
8. Lempi blogisi (voi olla enemmän kuin yksi) ?
- Petite Amê ♥ mut rakastan moooonia muitakin blogeja joiden luettelemisessa menisi ikä ja terveys~
9. Monessako miitissä olet käynyt?
- Yhdessä
10. Osaatko tehdä nukeillesi vaatteita?
- en
11. Onko sun mielesä bloggaaminen kivaa?
- Juu on, työlästä tosin mutta silti kivaa~ en osais elää ilman blogejani
 
Sit mun kysymykset seuraaville;
 
1. Oletko tyytyväinen itseesi ?
2. Lempiblogisi ?
3. Isul vs Taeyang ?
4. Montako nukkea omistat (mukaanlukien Monster High-nuket sikäli omistat) ?
5. Mitä veikkaat, montako nukkea sinulla on kun olet 20v ?
6. Mikä on kamalinta koulussa ?
7. Jos saisit valita, mitkä 3 nukkea ryöstäisit (pitää olla jonkun toisen SUOMALAISEN oma) ?
8. Mikä on lempijuomasi ?
9. Mitä musiikkia kuuntelet ?
10. Käytätkö meikkiä tai irtoripsiä ?
11. Ketä palvot (tai ihailet) ?
 
Haastan:
SUPERSANNIKKI
tiiA
Rosalie
Miruka
Stafire
Kinoko
 
ehm joo en jaksa haastaa nyt sen enempää ihmisiä ~
xoxo; Miku

3 kommenttia:

  1. nyt oikeesti vitun runkkari MIKSET IKINÄ HAASTA MUA ????!!!!!?? >:C

    // älkää ihmiset olko nyt vihaisia minulle.

    VastaaPoista
  2. Yksi pieni huomautus eiks pitäny haastaa blogei joilla oli alle 200 lukijaa?? B)

    VastaaPoista
  3. Yksi pieni huomautus eiks pitäny haastaa blogei joilla oli alle 200 lukijaa?? B)

    VastaaPoista