lauantai 18. toukokuuta 2013

it's time to leave you alone ~

Heipähei ~
Bloggaaminen ei juuri nyt innosta. Mun nuket ei juuri nyt innosta. Mulla ei ole yhtään inspiraatiota. Mun nuket ei ole valmiita. Mona ei ole tullut eikä välttämättä koskaan tulekaan.
Toisinsanoen, jään jälleen kerran bloggaustauolle. Tiedän, tiedän, vastahan olin tauolla. Mutta nyt ei vain huvita, ei sitten yhtään. Mun täytyy vaan pitää kunnolla taukoa ja kehitellä mun ideoita ja kuvatarinoitani.~
Tai no, eipä ketään kuitenkaan kiinnosta mun kuvatarinat. Tuntuu ettei oikein kukaan lue tätä blogia enää. Olen pohtinut jopa tämän blogin poistamista.
Joten jätän teidät nyt hetkeksi rauhaan ja taukoilen ihan kunnolla tästä blogista. Yritän kehittyä bloggaajana, vaikka se nyt ei oikein onnistu, ei ainakaan vielä...
Joten, näin ollen...

You'll love this BLOG!
Heipsu, nähdään taas ~
 
xoxo; Miku

3 kommenttia:

  1. Sun blogisi on ollut aina niin mahtava ja olen innostunut nähdessäni jatko-osan tarinastasi. Ymmärrän taukosi. Pidän niitä itsekin, joskus huomaamattanikin. Terkkuja nukeille. :3

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihana blogi, se innostaa ainakin mua. Ja ymmärrän jos nuket ei innosta. Jään innolla oottaan että sä palaat tauolta. :D

    VastaaPoista
  3. Tää on ihana blogi :3 Mutta ymmärrän kyllä, ei nuket aina innosta. :)

    VastaaPoista