sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Kysymyspostauksen vastaukset :)

heij ~
Pidin kysymyspostauksen. Kysymyksiä tuli vaan kahdelta ihmiseltä (kiitti heille <3) joten paljon vastailtavaa ei tullut. Kiitti kuitenkin ^_^ ~
 
Tässäpä ensin kysymyksiä nukeilleni;
 
○ Tsukiko
○ Mikä on lempivärisi ? - Sinisen eri sävyt ~
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Hinata on paras ystäväni, mutta tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa.
○ Miks oot noin täydellinen? - Öh.. olenko minä ?
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - En ole miettinyt. Se on nimeni, en osaisi olla muunkaan niminen.
○ Lempivaattees? - Ei ole. Tykkään rennoista vaatteista.
○ Tykkääksä sun omistajastas? - Miku on ihan hyvä omistaja.
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - Vähän kummallinen, mutta onhan se ihan hyvä tyyppi kai.
○ Oonko paras? 8) - En määrittele ihmisiä, sori vaan.
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - Tästä.ei.puhuta. Ilman että alan kohta itkeä.
○ Hinata
○ Mikä on lempivärisi ? - Vaaleanpunainen ja keltainen. Kultakin on kiva.
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Tsukiko
○ Miks oot noin täydellinen? - O HO HO ~ se on verissä ;)
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - Ihan tyytyväinen kai ?
○ Lempivaattees? - Tykkään niistä mitkä minulla yleensä on päällä. Pipo varmaankin on rakkain. :3
○ Tykkääksä sun omistajastas? - En erityisemmin
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - Ei. Se ei ostanut minulle L-obbaria. u__u
○ Oonko paras? 8) - Et ._.
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - Ei ole. Ja lyön kohta jotakuta jos nämä kysymykset ei ala loppua.
○ Kenestä nukkeperheesi jäsenestä pidät eniten ? Kenestä vähiten ? - Eniten pidän Tsukikosta. Sumia ja Grelliä inhoan, Mitsustakaan en tykkää. (Mikuhuom: Mitsu ja Grell ovat sama henkilö, Hinata ei vaan tiedä sitä.)
 
○ Grell
○ Mikä on lempivärisi ? - Punainen
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Ei ole parasta ystävää
○ Miks oot noin täydellinen? - Kun olisikin täydellinen...
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - Kumma nimi se minusta on ~ öuö
○ Lempivaattees? - ei sellaista olekaan.
○ Tykkääksä sun omistajastas? - mm.. joo. kai.
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - Ihan hyvä juu
○ Oonko paras? 8) - Tuskinpa ? :D
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - On. Tsukiko. Hän odottaa minua.
 
○ Rima
○ Mikä on lempivärisi ? - Oranssi
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Ei minulla tavallaan ole parasta ystävää. Shisa, Yaru ja Luna ovat hyviä ystäviäni, mutta te ette valitettavasti tunne Shisaa ja Yarua. ;_;
○ Miks oot noin täydellinen? - öh, enkä ole o///o
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - Valitsin sen itse, joten olen tyytyväinen. Oikeasta nimestäni en mielelläni puhu. (Mikuhuom: Rima-nimi on periaatteessa vain peitenimi.)
○ Lempivaattees? - ei ole :D
○ Tykkääksä sun omistajastas? - jeep
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - juu kai~
○ Oonko paras? 8) - Kaikki ovat parhaita :3
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - Rakkaita ystäviä, mutta ei poika-/tyttöystävää ~
○ Pahin pelkosi ? - Että joku tappaisi kaikki minulle tärkeät ihmiset. ;_;
○ Aiotko koskaan palata takaisin asumaan Hinatan ja kumppaneiden kanssa? - Voi aion toki. Jahka saan luvan, lähden heti takaisin. :)
 
○ Luna
○ Mikä on lempivärisi ? - Sininen ja hopea
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Ei minulla ole parasta ystävää. Hinata tietysti on mukava, ja Rimankin kanssa tulee Taivaassa vietettyä aikaa. :3
○ Miks oot noin täydellinen? - Tottakai minä olen täydellinen. Minähän olen syntynyt tällaiseksi. ;)
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - Täydellinen sekin. Sopii minulle oikein hyvin.
○ Lempivaattees? - Stock-mekkoni ~~
○ Tykkääksä sun omistajastas? - En. Mii-kun on ihan aivokääpiö.
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - Ei se ole. Uskokaa pois, ei se ole.
○ Oonko paras? 8) - Et voi olla, minä olen jo.
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - Hyi, joku poikako .... ? Ällöä. Minähän voin saada niistä jonkun pöpön !
 
○ Lilia
○ Mikä on lempivärisi ? - Paha puhua tällaisista asioista kun minulla ei tavallaan ole persoonaa ollenkaan. Mutta pinkki, uskoisin.
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Hän ei asu täällä. Hänen nimensä on Rinmei ja minä olen hylännyt hänet joskus kauan sitten. Uskonpa, että saatte vielä kuulla hänestä.
○ Miks oot noin täydellinen? - En ole, siinähän se onkin.
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - Mistä niistä ? Mielikuvitusolennolla on ollut elämänsä aikana tuhansia nimiä. Mutta Lilia on paras niistä. Haluan pitää tämän persoonallisuuden.
○ Lempivaattees? - Kaikki lolimekot. <3
○ Tykkääksä sun omistajastas? - Minulla on monta omistajaa. Rinmei, eräs jonka nimeä en saa mainita.. ja sitten tuo ihmisolento Miku. Jos nyt oletetaan että puhutaan Mikusta, niin hän on oikein mukava. :3
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - On :)
○ Oonko paras? 8) - Öh ? Et kai ?
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - *mietintää* ... se on salaisuus. ;)
 
○ Mona
○ Mikä on lempivärisi ? - Vihreä
○ Kuka nukeista on sun paraskaveris? - Enhän minä edes tunne heitä. Tai siis tunnen,  mutten tavallaan ole koskaan tavannut heistä ketään.
○ Miks oot noin täydellinen? - En ole täydellinen.
○ Mitäs mieltä oot nimestäs? - Outo.
○ Lempivaattees? - En saa sanoa tätä koska Mikun mukaan se voisi ehkä paljastaa mallini.
○ Tykkääksä sun omistajastas? - En.
○ Onkse hyvä tyyppi? (must on) XD - Ei erityisen.
○ Oonko paras? 8) - Et.
○ Onks sulla rakas? :3 <3 - Ei ole enkä sellaista tarvitsekaan.
 
○ Minä itse
○ Kuka nukeistasi on suosikkisi, jos mukaan lasketaan luonne ja ulkonäkö? - Jos mietitään, että tytöt olisivat kaikki valmiita, niin kokonaisuutena varmaan Mona. Hänen hahmostaan tykkään eniten.
○ Mistä keksit juonen nukketarinaasi? - Päästäni ? Vaikutteitahan tuo saa varmaan kaikista fanituksen kohteistani (Jacksonit, Potterit tms.). :D
○ Ootko tyytyväinen nukkeihis? - Voih, en. ;_; Kunpa saisin heidät valmiiksi. mutta se ei ole ihan minun päätettävissäni juuri nyt.
○ (älä vastaa jos oot tyytyväinen) Kehen oot vähiten tyytyväinen? - Tsukikoon. Haluan hänet vaan valmiiksi, menee hermot tuohon peruukkiin ja kroppaan.
○ Oonko paras? 8) - ööö ::::D en minä vaan tiedä
○ Sun bestis? - Mä en vastaa tähän mitään.
○ Mitä muuttaisit nukeissas? - Peruukit ja obbarit kaikille niitä tarvitseville.
○ Osaaks tehä vaatteita nukeille? :3 - En. Oon kokeillut mutta niistä tulee kamalia. teen vaatteita mielellään vaan monstereille :D
 
Kiitoksia <3
♥: lla Miku


1 kommentti:

  1. Kiva, kun vastasit kysymyksiin <3 kuvatarinoista odotellessa näitä kelpaa aina lukea :)

    VastaaPoista