maanantai 28. huhtikuuta 2014

Ulkoilutuokio

Aamuja. Kävinpä tuossa kuvaamassa Shireitä ulkona kun neidon kuvaaminen tuntui jotenkin erinomaisen hyvältä idealta. (Ei hajuakaan miksi.) Kuvat saatte muokkaamattomina koska en jaksa muokata noita (+ oon huono muokkaileen jotain ihan normikuvia).
 
Kommentoidakin saa. Selittäkää mulle, miks mun blogi sai joskus joihinkin ihan turhiin postauksiin about 10 kommenttia, mutta nyt sitten en saa tyyliin yhtään kommenttia? D:
 



 





 
pöö
shirei on söpö
mut en osaa kuvata sitä
D:


17 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia :)
    Shirei on niin ihana ^3^

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia, Shirei on ihana *3*
    Tuosta kommenttiasiasta olen pahoillani. Todella, todella pahoillani. En vaan aina ehdi kuin vilkaista postauksiasi, ja hups vaan kun aika rientää ja pitää tehdä muuta. Voin jatkossa yrittää kommentoida hieman useammin ^^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta ~
      Joo, ihan ymmärrettävää että on kauheesti muutakin tekemistä kun kommentoida blogeihin, en itsekään meinaa aina ehtiä.. :D

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia! ;) Shirei on nättimys~
    Ja sori kun en oo kommannu :c

    VastaaPoista
  4. Eäh... Mulla oli suunnitelmissa hankkia pullip Sfoglia, joka olis ollut "keskenjäänyt" mielikuvitusolento, eli ei oikeestaan kunnolla omaa persoonallisuutta, mutta eikä mitä eksyin blogiisi ja tajusin että sehän olis ollu kauheeta matkintaa... Vaikka en ees ollu kuullu koskaan blogistas mutta tais mennä suunnitelmat uusiks. Muttaööh, kiva blogi ja liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanki pois vaan, ei maailma siitä kaadu! :D
      Ja voi kiitos! <3

      Poista
  5. Aa nää on tosi onnistuneita kuvia! Varsinkin toi kolmanneksi viimeinen kuva saa Shirein näyttämään tosi kauniilta (lol nyt kuulosti siltä ettei neiti olis muuten kaunis). Pakko sanoo että susta näkee että oot kehittynyt kuvaajana!

    Ja kommenttijutusta mäkin voin sanoa että oon ylipäätäänkin tosi laiska kommentoija, mutta nyt lähiaikoina oon muistanut käydä bloggerissa tyyliin kerran viikossa ja kiireellä lueskelen kaikkia blogeja läpi ja sit kommentointi jää D: mutta tiedän tunteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kiitos ~ Itsekin tykkään kolmanneksi viimeisestä eniten, Shirein ilme on jotenkin mahtava.

      Joo ei se mitään, kyllä sä kommentoit ihan riittävän useasti XD

      Poista
  6. Ihania kuvia, kaunis nukke! (: En ollut koskaan aiemmin nähnyt pullip Chilliä, mutta rakastuin siihen!

    VastaaPoista
  7. Heti alkuun on pakko pahoitella sitä, että en oo tainnut koskaan kommentoida sulle (tai ehkä joskus pari vuotta sitten mutta siitä on liian pitkä aika muistettavaksi). Mä oon aina lukenut sun kaikki postaukset ja ihastellut sun mielikuvitusta ihan valtavasti, ja siksi mua hävettää se että oon ollut niin epäaktiivinen kommentoinnissa. ; - ;

    On ollu hauska huomata, kuinka paljon oot kehittynyt kuvaamisessa ja ylipäätään nukkeilussa. Sun blogin tarina on ollu osa osalta vaan jännittävämpi, ja huh sun nukkekatraskin on jo niin upea ja persoonallinen :o ♥ Shirei taitaakin olla ainakin tällä hetkellä mun suosikkini sun nukeista (vaikka muutkin nukkesi ovat kyllä aivan mahtavia :3), koska Pullip Chill on vaan mielettömän kaunis ja niin paljon muista Pullip-malleista poikkeavan näköinen.. Myös Shirein luonteessa on jotain, mistä pidän ihan valtavasti. Jollain hullulla tavalla tää välinpitämättömän oloinen Päättäjä-tyttö tuntuu kovin sympaattiselta minun silmiini. *-*

    Oijoi, tän postauksen kuvat on jotain superkaunista, ja nää kuvat kyllä vahvisti mun tunnetta siitä, että Shirei on oikea symppis ♥ Shirei näyttää nimittäin ihanalta ja kovin viattomalta auringonvalossa, ja sen posetuksetkin on tosi monipuolisia. Itsekin taidan tykätä eniten kolmanneksi vikasta kuvasta, koska neidin katse on siinä älyttömän hellyyttävä :'3 Myös viidennestä kuvasta tuli lempparini, koska kuvakulma ja taas tuo jumalainen katse. Herranjumala en tajua, miten Shireillä voi olla noin vangitsevan täydellinen katse ja ihana face up. ;___; Ja höpönlöpön, sä kyllä osaat kuvata neitiä jos joku! Eli saisit suosiolla pyyhkiä tän postauksen vikan lauseen pois möh.
    Upeita kuvia siis kertakaikkiaan, tykkään kovasti sun kuvaustyylistä! ♥ + sun muokkaustaidot on jotain jumalallista *___* Varsinkin siinä Light and shadow -postauksessa tuijotin suu auki niitä kuvia, oikeesti. Etenkin se ensimmäinen Miwa-kuva oli järkyttävän hieno~ Sulla on kyllä kuvanmuokkauksen lahja!

    Hmm joo tästä kommentista tais tulla vähän random, mutta vielä yhteenvetona haluan sanoa, että oon siis aina kattonut sun postaukset ja tykkään sun blogista tosi paljon, vaikka oonkin ollut hiljaisemman puoleinen kommentoimisessa. ;-; Aion olla tulevaisuudessa aktiivisempi kommentoija, sen lupaan! Sunkin kommentit on piristäneet mua aina niin kovasti (ja oot yksi mun pitkäaikaisimmista lukijoista), joten olihan mun jo aikakin tulla tänne höpisemään jotain. >-<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhuh, täytyy sanoa että tuli hapensaantivaikeuksia lukiessa tätä kommenttia ;;__;; Oot nimittäin tosi suuri esikuva mulle, aaa ;_; <3 Kiitos kiitos kiitos! En ikinä unohda tätä. <3

      Ja pahoitteluni, minäkään en ole sinulle paljoa kommentoinut, mutta se johtuu siitä etten keksi sanottavaa kun postauksesi ovat vaan niin mahtavia. :D Wow, kiitti nyt vielä kerran!

      Poista
  8. Shirei on kyllä ihan mielettömän kaunis. <3
    Tykkäsin tooosi paljon tän postauksen kuvista joissa oli jotenkin rauhallinen tunnelma (jotenki tuli sellanen olo... :D). Toisiks eka oli tosi kaunis, ja kolmanneksi viimeisessä tyttösen nassuli pääsee hyvin oikeuksiinsa. :3

    VastaaPoista
  9. Minulla on se ongelma, etten osaa kirjottaa lyhyttä kommenttia johon oisin tyytyväinen ja sitten pitkistä tulee vaan päätöntä ja sekavaa höpinää ilman mitään järkeä D: siitä syystä kommentoin minnekkään tosi harvoin. Pitäis opetella kommaamaan...

    Mut yritetään nyt, kun oon kuitenki lueskellu sun blogia jo jonkin aikaa ja aina se kommentoiminen on jääny :"3

    Sun kuvaustyyli ja kuvanmuokkaustyyli on eroaa jotenki kaikesta muusta mitä oon nähny. Ne on jotenki hirveen erilaiset verrattuna kaikkien muiden vastaaviin, ja pelkästään hyvällä! Tykkään kuvistas kovasti. Ja kuvaustaidotkin, osaat jotenkin kuvata kaikkia nukkejas just niin kun niille sopii, ja sitä paitsi posetat stock-kroppaa paremmin kun useimmat muut. ~~ saat asennoista ja kaikesta tosi eläviä ja kaikkea :3

    Ja asch, mun piti kyllä kommata siihen vähänajantakaiseen Rimapostaukseen, mutku piti mennä kampaajalle kiireellä ja sit unohin ja ehitkin jo postata uudestaan ja kaikkea x___x Mutjoo, Dal Tweetystä en ole tykänny koskaan mitenkään kummemmin, mutta Rima kyllä muutti mieleni. Se on niiiin söpöisä! x3 Ja se mintunvihreä/vaaleanturkoosi peruukki näyttää ihanalta ja sopii sille, ei ois ikinä tullu mieleenkään laittaa niin oranssimeikkiselle nukelle sen väristä peruukkia mutta se on älyttömän hyvin sopiva Rimapienelle.

    Ja sitten Shirei, joka on Riman lisäks varmaan suosikkini sun nukeista. <3 Se on iiiihanan tollain mustavalkoteemainen, ja ah Chill on ihana, niin omanlaisensa nukkemalli muutenki *w* nomutsiis joo, Shirei o ihana. Ja noi sen vaatteet. On awesomet nekin. Mulla on joku pakkomielle Pullipeihin, joilla on valkonen kauluspaita ja liivi siinä päällä? Ja verkkosukkikset 4ever <33 Jaokei sanoin tän jo varmaa sata kertaa, mut Shirei on upea nukke piste. Ja osaatpas kuvata sitä! O n O

    Joo, se oli säälittävä kommenttiyritelmäni (jonka laatu alkoi loppua kohden lätsähtää kasaan melko pahasti). >___<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mistä näitä ihania kommentteja tulee? ;_;
      Jokatapauksessa kiitoksia tosi paljon! <3

      Nää teidän kommentit on olleet niin ihania, että yritän pian väsätä jonkun pitkän postauksen teille. Siinä kestää hetkinen, koska ulkona on niin jäätävä keli etten oo päässyt kuvailemaan. :/ Mut ää, ootte kaikki ihania! ;_; ♥

      Poista