perjantai 5. syyskuuta 2014

One in a million

 
Heipähei lukijapallerot n w n ~
 
Täällä taas. Tällä kertaa luvassa kuvatarina *clapclapc* Sain sen vihdoinkin kuvatuksi >n<
Loput selitykseni säästän loppuun, koska minun täytyy muutenkin höpöttää teille Traconista ~
 
 
picfic; Unfair
 
 
Tsukiko: *kylmiä väreitä* Minä haluan pois täältä. Minulle on selvinnyt jo, että siskoni vihaa minua. Mitä muuta minun tarvitsee vielä tietää? Tahdon vain takaisin kotiin.
 
 
Tsukiko: En halua nähdä enää yhtäkään muistoa. Tämä on minulle ihan liikaa.
 
 
Tsukiko: *tuntee kuinka maisema vaihtuu taas* Ei! Ei taas...!
 
 
Tsukiko: *katsoo hämmentyneenä ympärilleen* Voi helvetti. Taas uusi muisto.
 
 
Tsukiko: *katsoo eteensä* Mitä ihmettä---
Onko tuo... Lucifer?
 
 
Lucifer: *katsoo arvioivasti edessään istuvaa tyttöä* Olet siis täysin varma siitä, että haluat liittyä Päättäjiin?
 
 
Lucifer: Jos päätät liittyä, paluuta menneeseen ei ole. Voit vielä kieltäytyä - sillä vastattuasi paluuta ei enää ole. Harkitse tarkasti.~
 
 
Celiné: *nyökkäys* Minä olen täysin varma. En halua enää ikinä palata menneisyyteen. Olen valmis ryhtymään Päättäjäksi lopuksi ikääni.
 
 
Lucifer: *sipaisee hiuksiaan* Hyvä on, Ami. Tervetuloa Päättäjiin.
 
 
Celiné: *viekas hymy* Johtaja, älkää kutsuko minua enää tuolla nimellä. Vastedes olen Celiné.
 
 
Tsukiko: *haukkoo henkeään* Minun siskoniko muka yksi Päättäjistä? Vaikka tunnen Shirein ja Luciferin, miksen ole ikinä kuullut tällaisesta?
 
 
*muisto vaihtuu jälleen*
Tsukiko: ?!
 
 
~~~~~~
Tsukiko siirtyy seuraavaan muistoon...
 
 
Lucifer: Kuulit kyllä. Sinut on erotettu Päättäjistä. Tämä oli tässä.
 
Celiné: Lucifer, et sinä voi --
 
 
Celiné: Olen oikeasti pahoillani. *empii* Minä... minä en voi tunteilleni mitään. E-et voi erottaa minua sen takia!
 
 
Lucifer: *tyynesti* Tottakai voin. Minä olen Johtaja, minä määrään täällä.
Mh, ja sanoitko "tunteillesi"? Väitätkö sinä tosissasi, että riskeerasit asemasi Päättäjissä rakkauden vuoksi?
 
 
Celiné: *ojentaa kätensä kohti Luciferia* Mutta Lucifer, minä... minä oikeasti rakastan sinua! Olen valmis uhraamaan kaiken tämän takia, minä -
 
 
Lucifer: *katsoo Celinéä halveksien* Turpa kiinni. Luuletko tosissasi, että minä välittäisin sinusta? En minä ollut tosissani, en missään vaiheessa. Se oli minulle vain leikkiä - ymmärrätkö? Ei sen ollut tarkoituskaan olla mitään vakavaa, luulisi sinun ymmärtävän.
 
 
Celiné: *halaa Luciferia* Älä sano noin! Tiedän, että sinä rakastat minua yhä ---
 
Lucifer: *rimpuilee irti* Lopeta!
 
 
Lucifer: Johan minä sanoin, ettei minulla ole koskaan ollutkaan mitään tunteita sinua kohtaan. Olit minulle vain alainen, nykyään et enää sitäkään. Sinua ei kaivata enää täällä, päädyit valitsemaan typerät tunteesi.
 
Celiné: Anna minulle anteeksi... Lupaan, että pidän tunteeni kurissa, että teen työni, olen kunnollinen alainen... en enää ikinä kerro tunteistani sinulle, sinä voit unohtaa ne, me voimme aloittaa alusta... Lucifer, minä pyydän, älä erota minua..! *kuiskaa* En kestäisi olla erossa sinusta...
 
 
Lucifer: *sipaisee hiuksiaan* Häivy silmistäni. Nyt heti. En kaipaa selittelyjäsi.
Hyvästi, Celiné.

 
Celiné: *romahtaa polvilleen* Tämä ei ole todellista. Hän oikeasti erotti minut. Minä epäonnistuin taas. En kyennyt olemaan riittävän hyvä alainen hänelle. Hän ei voinut rakastaa minua, koska minä... minä...
 
 
Celiné: Minä olen täysin epäonnistunut ihmisenä!! *pidättelee itkuaan*
Perheeni vihaa minua ja minä vihaan heitä. En tule koskaan saamaan heiltä hyväksyntää. Epäonnistuin siinäkin....
Menin rakastumaan Luciferiin, ja nyt hän vihaa minua. Luulin, että meidän välillämme oli jotain. Oliko se kaikki vain valetta, vai epäonnistuinko minä jotenkin?
 
 
Celiné: *vie kädet kurkulleen* Vika on minun. Minä en ole riittävän hyvä. En ikinä...
 
 
Tsukiko: *katselee järkyttyneenä muistoa* Sisko... sinä olet joutunut kärsimään tästä kaikesta, enkä ole voinut auttaa ajoissa. Päästä minut pois tästä unesta, minä lupaan auttaa, minä --- *ääni murtuu* Minä haluan ymmärtää sinua...
 
~~~~~~~~~~
 
Että sellaista tällä kertaa ~ Haluan muuten huomauttaa, ettei Lucifer todellakaan ole enää tuollainen, kyseessä on siis kauan sitten tapahtunut asia (tuo oli aikaa jolloin Lusse oli vielä aivan sietämätön).
 
Ja sitten vielä Traconista;
Olen tulossa siis näillä näkymin koko viikonlopuksi. Otan mukaani Celinén noissa kuvatarinassa näkyneissä vaatteissa. Seurassani ovat Rosa ja Kinoko. nwn Olen pukeutunut todennäköisesti sellaiseen mustaan jännään mekkoon (köhköh hyvät tuntomerkit ehh). Kuvani olette varmaan jo nähneet (jos ette, instasta löytää nimellä @saraotus). Minua ei saa vaan pitää tulla moikkaamaan, tykkään paljon puhua ihmisille~ Lisäksi olen menossa gosun miittiin (jonne tulee kyllä imo ihan liikaa väkeä mutta mennään silti ;u;) josta minut voi myös bongata. >w< Joten kaikki vaan moikkailemaan (ellen siis ehdi tulla puhumaan teille ensin)! B'3
 
Kiitos ja kumarrus!


17 kommenttia:

  1. Uaaaahhhh!! ♥♥♥
    Aivan ihana osa jälleen! Kuinka tunteikkaasti ja mielenkiintoisesti oletkaan tämän tehnyt? Ihanaa, kiitos jälleen, Sara. :3
    Celine parka... Lucifer oli tosiaan kylmä tuolloin. Minusta on ihanaa, että syyt Celinen nykyiseen luonteeseen selviävät. Kärsimys, epäonnistumisen kokemukset... Rakastan pahiksia, ja rakastan Celineä! ♥
    Kiitos vielä kerran. :)

    VastaaPoista
  2. Wow, aivan ihana tarina ; - ; <3
    Celine on ihana <3

    VastaaPoista
  3. Voi Celiné-rukka!! ;n;
    Niin rankka menneisyys! Lusse on kyllä ollut oikea ilkimysten ilkimys! >ㅁ<
    Muokkaukset kauniita kuten aina. <3

    VastaaPoista
  4. Celiné ;____; Kamala Lucifer yhyy ei noin saa tehdä ;__; Mulla ei ole mitään muuta sanottavaa paitsi että mahtavaa työtä taas, ja TOI VIIMENEN KUVA! O__O tuijotin sitä puol minuuttia sillei "... mitääh" koska se on niin siisti :D Ihanasti yhdistetty muistojen Celiné ja Tsukiko tuohon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wooow kiitos paljon /)///(\ ♥
      (Itseasiassa tuo viimeinen kuva oli varsin simppeli tehdä eheh ^^)

      Poista
  5. perkele kun en pääse traconiin tänäkään vuonna koska äiti "ei päästä minua tapaamaan randomeita jonnekin tampereelle asti!!!!" joten ei väkisin :) -__- mutta jotten pilaa valituksellani mahtavaa postausta niin taidanpa vaan sanoa että IHANA KUVATARINA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ;n; Ja harmi ettet pääse Traconiin, ehkäpä sitten ensivuonna ~
      (Kuka muuten olet? :>)

      Poista
  6. Saako sua tulla moikkaan ja kossaatko mitään, entä sun kaverit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIH tottakai saa ja pitää! n u n ♥
      En cossaa mitään, ehh. ^^' Ja eivät kaverinikaan ainakaan näillä näkymin cossaa mitään, saa toki korjata jos olen ihan väärässä.

      Poista
  7. ;___; Mitä tällaisen tarinan jälkeen voi edes sanoa? Ihan mahtavaa työtä, sä se et sitten koskaan jätä kylmäksi näillä sun tarinoillasi. Oikeen kylmät väreet meni selkää pitkin kun pääsin loppuun, ja Tsukikon viimeinen repliikki jäi kaikumaan mun päähän. ; - ; Whoaah upeaa, upeaa ja vielä kerran upeaa!

    Seepiamuokkaukset kuvissa loi täydellisen tunnelman, just semmosen vähän vanhanaikaisen ja unenomaisen. Voin kuvitella, kuinka rankkaa Tsukikolla oli katsoessaan siskonsa pahimpia muistoja ja kärsimystä, jonka se on joutunut kestämään. Äää taas tuli kylmät väreet hrr >n< Osasit myös tehdä jälleen kerran aivan mahtavan juonenkäänteen (tai en tiedä voiko sitä käänteeksi sanoa), en nimittäin yhtään osannut arvata että Celiné olisi ollut päättäjissä ja että heillä olisi Luciferin kanssa tällainen menneisyys! Yllätät mut joka kerta jollain uusilla juonenkäänteillä. Ei voi muuta kuin nostaa hattua moiselle taidolle! ♥

    Nuo tarinan ensimmäiset Tsukiko-kuvat.. Ihan mahdottoman upeita! *o* Rakastuin varsinkin tokaan kuvaan, siinä on vaan jotain niin maagista ja kaunista, mitä en osaa ees pukea sanoiksi. Pakko myös mainita, että rakastan Luciferia ja sen kylmää luonnetta. Ah, siinä pojassa on vaan jotain niin ihanaa ja julmaa. ♥ Täydellinen tarina kerta kaikkiaan, toivottavasti en kuulosta siltä että toistan itseäni, mutta oot älyttömän lahjakas tekemään tarinoita! ;3; Love them~ <3

    Yayyy Tracooon > w < Toivottavasti tavataan sitten siellä, olis kiva päästä jutustelemaan sun kanssa (ja hiplailemaan täydellistä Celinéä köhh) n w n'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. /)////w////(\ ♥ Whiii kiitos taas ihan mielettömästi ;u; Sinä se jaksat aina piristää >u<

      Ja jep, toivottavasti. n u n Tulen kyllä puhumaan jos satun näkemään >:3 (Varoitan etten kyllä ole tapaamisen arvoinen ihminen mutta ^^)

      Poista
  8. OMFG... o_____o
    ugh... en osaa sanoa mitään. olen sanaton.
    Tää tarinamenee ain avaan upeammaksi ja nääs un muokkaukset on pyhyyttä! ♥
    Jotenkin ihanan dramaattinen tämä Celinén ja Lussen menneisyys. Tuli kyllä ihan puskista.
    Ja Lusse käytös.. aaargh, tekisi mieli lyödä ja halata sitä samaan aikaan. XD

    mutta tiivistettynä= Aivan UPEA tarina ja jatkoa pian!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää omg kiitoskiitos /)////(\ <3<3
      (Huehuehue, tule tänne vaan halimaan. Ja ehkä vähän lyömäänkin. Keh.)

      Poista
  9. Apua kuvatarinaa *Q* Lusse ohmygaad niin hottis apua. Okei se ei pahemmi liittyny tähän :D
    Mutta ihan upea osa taas, tää juoni on vaan niin hyvä *Q* En uskonu että Celinéllä ja Luciferilla olis tollane menneisys oohmyy *o* Jatkapian! Upee tarina!!

    VastaaPoista