lauantai 18. lokakuuta 2014

SARA ON SÖPÖNEN ♥

Kiittäkäämme Annikaa otsikosta joka tosin ei pidä paikkaansa 8D ♥
 
Heipähei lukijapallerot n w n ~ Taas kuvatarinaa luvassa ;v;
 
picfic; Minä lupaan
 
 
Celiné: *tuhahtaa* Mmh, mitä muuta te muka haluatte vielä tietää?
 
Hinata: Kaiken. Kerro meille lisää.
 
Shirei: Eikö ole mitään keinoa päästä pois painajaisesta?
 
 
Hinata: *naurahdus* Pakkohan sitä on olla. Ei ketään voi lukita ikuisiksi ajoiksi!
 
 
Shirei: Ei sitä koskaan tiedä, Celiné on aina Celiné...
Kerro meille. Ole kiltti.
 
 
Celiné: *sarkastinen naurahdus* Aneletko sinä, Shirei? A ha ha, tästä minä pidän. Hyvä on, hyvä on, minäpä kerron teille kaiken.~ Aivan kaiken.
 
Hinata: Alahan kertoa sitten.
Oli tosiaan hyvä idea ottaa Shirei mukaan...
 
 
Celiné: Koska minä olen luonut painajaisen, voin tehdä sille aivan mitä haluan. Voin vangita sinne aivan kenet tahansa ja milloin tahansa, minulla on siihen tarvittavat voimat.
 
 
Celiné: Painajainen on käytännössä loputon. Sieltä voi löytyä aivan mitä tahansa.
Mutta koska minä olen sen luoja, voin päättää mihin vankini milloinkin päätyvät. Tosin en aina, sillä painajaisella on kuitenkin oma tahto. Joten rakas Tsukikonne saattaa päätyä välillä sellaisiinkin paikkoihin, jonne hänen ei olisi tarkoitus päätyä.~
 
 
Celiné: Painajaiseen ei voi kuolla. Siellä ei vanhene eikä muutu. Siellä voi vaan olla. Jos painajaiseen joutuu, joutuu olemaan siellä ikuisesti. Ellei sitten...
 
 
Celiné: Ellei sitten löydä avainta. Avaimen löydyttyä vapautuu lähestulkoon välittömästi. Se on kuitenkin erittäin, erittäin epätodennäköistä.
 
 
Celiné: Avainta nimittäin tuskin löytyy. Sen olen piilottanut minä ~
Ja koska kyseessä ovat siskoni, minä en ole piilottanut avainta järin helppoon paikkaan. Se on paikassa, josta sitä ei voi eikä osaa etsiä. Itseasiassa sitä ei tarvitse etsiä ollenkaan. Mutta sitä he tuskin tajuavat.
 
Shirei: *keskeyttää* "He"? Ketkä he? Eikö siellä pitänyt olla vain Tsukiko?
 
 
Celiné: Oh, enkö ole vielä kertonut~? Painajaisessa on myös Tsukikon pikkusisko, Disney. Minä aion hävittää koko perheeni. Tsukikon ja Disneyn jälkeen ovat jäljellä enää veljeni ja äiti.~ Voi, en malta odottaa että pääsen kehittelemään jotain heidän varalleen!
 
 
Hinata: *kylmiä väreitä* Luulin, että Disney on kuollut. Mitä ilmeisemminkin meille on valehdeltu, ja tosiasiassa hän onkin vain päätynyt siihen painajaiseen, hm, kolme vuotta sitten? Celiné on ilmeisemminkin täysi sekopää. Meidän kannattaa olla varuillamme...
Eh, tuota, juu. *yskäisee* Saanko kysyä vielä erästä asiaa? Miksi olet luonut sellaisen avaimen, jos kerran et halua että siskosi pääsevät vapaaksi?
 
 
Celiné: Minun oli pakko. Se on ehto. Painajaista ei voi luoda ilman avainta.
 
Hinata: Jes, hyvä! Nyt heillä on mahdollisuus vapautua. Ai, selvä. Tuota, eh, minne se avain on sitten oikein piilotettu?
 
 
Celiné: Voi, en minä niin typerä ole että kertoisin sen teille~ Jos se tieto päätyisikin jotenkin Tsukikon korviin, minä kuolisin.
 
Shirei: Kuolisit...? Mitä tarkoitat?
 
 
Celiné: *naurahdus* Täsmälleen. Painajaisen luomiseen liittyy kaksi ehtoa: ehto yksi, täytyy luoda avain. Jos ei luo avainta, ei voi luoda painajaista. Ja ehto kaksi, avaimen löydyttyä painajaisen luoja kuolee. Mutta älkää luulko että minä kuolisin, ehei. Olen kätkenyt avaimen niin hyvin, ettei sitä pelkoa ole~ *sadistista naurua* Vaikka painajaisen luomisessa on riskinsä, päätin silti luoda sen. *hymy* Niin paljon minä tahdon eroon heistä.
 
~~~~~~~~~~
 
Samaan aikaan painajaisessa...
 
 
Disney: Hiivatti sentään, missä minä olen? Tämä paikka näyttää suhteellisen normaalilta... voisiko olla, että tämä on oikea maailma~? Ja miksi tunnen oloni värittömäksi? D:
 
 
Disney: Oh, tuollahan istuu joku?
 
 
Aivan, siellä tosiaan istuu joku. Ja tämän jonkun me taidamme tuntea aika hyvin, eikö niin?
 
Grell: Minä olen niin hyödytön. *huokaus* Jopa Shirei tekee enemmän Tsukikon hyväksi kuin minä...
 
 
Disney: "Tsukikon"? Sanoiko tuo tyttö siskoni nimen~? *tasapainottelee* Minulla taitaakin olla asiaa hänelle! *hyppää*
 
 
 
 Disney: Waaahh ;o;
 
 
Grell: *säpsähtää* Kuulinko minä jotakin...?
 
Disney: *ähinää* Taisitpa kuulla D: MINÄ NIMITTÄIN TIPUIN SELÄLLENI PUUSTA, olisiko apu ihan liikaa vaadittu? ;_;
 

 
Grell: *katsoo ympärilleen* Missä sinä olet? Minä en näe sinua!
 
 
Disney: *nousee istumaan* Ai, etkö?
 
Grell: No en. ^^' Kuka hitto sinä olet, ja miksen kykene näkemään sinua?
 
 
Disney: *hihittää* Minä olen Disney, en hitto ~ Kuulinko sinun puhuvan Tsukikosta? Hän on minun siskoni! Eikö hän olekin ihana?
 
 
Grell: Disney? Oletko sinä haamu?
 
Disney: En ole ;__; Olen painajaisen vankina, sen saman kuin Tsukikokin. Entä kukahan sinä mahdat olla?
 
Grell: Minä... *empii* Minä olen Tsukikon tyttöystävä. Onko hän kunnossa?! Olen miltei kuollut huolesta! Kerro minulle, ole kiltti...!
 
 
Disney: Tsukiko on kunnossa, älä pelkää~ mutten tiennyt että hänellä on tyttöystävä owo
Me etsimme avainta jolla päästä ulos painajaisesta. Lupaan tuoda hänet takaisin!
 
Grell: *haukkoo henkeään* Avainta? Sieltä siis pääsee pois? Aa, tämähän on ihan mahtavaa! Lupaatko oikeasti?
 
 
Disney: *halaa Grelliä* No tottakai lupaan! :3 Ja minä en ikinä petä lupauksiani!
 
Grell: Kiitos---
 
*Disney katoaa koskettuaan Grelliin*
 
 
Grell: Oh....?
 
~~~~~~
 
 
 Disney: .... no missähän minä tällä kertaa olen?
 
~~~~~~~~
 
Tein tämän kauhealla kiireellä, anteeksi
 

 
 
 


 

11 kommenttia:

  1. Hih, ihana tarina! Disney on niin söpsäkkä >w< vähänniinkusäowo Vähän vain häiritsi celinen vinkkelissä oleva peruukki, se ei oikein sopinut tytön tyyliin 8-D Mutta tosi kiva tarina, tykkäääään tästä juonesta nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (Oh niinpä tosiaan, tuo peruukki menee hirveän helposti vinoon u.u'')
      Voi kiitos paljon ♥

      Poista
  2. Mahtava tarina! Disney on niin ihanan sanavalmis! :D
    Vuoropuhelu vaikutti luontaiselta ja hahmojen luonteisiin sopivalta.
    Millä muuten muokkaat kuvasi? Itsekin kaipaisin näet tuollaisia "taianomaisia" efektejä uuteen kuvatarinaani(, jonka ensimmäisen osan muuten julkaisin juuri. Vink, vink! ;))

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos ;///; <3 Muokkaan kuvani ihan vaan Picmonkeylla~
      Käynkin vilkaisemassa kuvatarinaa 8)

      Poista
  3. Hieno tarina jälleen ^^ Tykkään sun kirjoitustavasta ja muokkauksista, niissä on jotain tosi omaperäistä. Samoin tuo tarina ja juoni, aivan omanlaisensa <3

    VastaaPoista
  4. SSSH toi otsikko pitää paikkaansa eikä vastaväitteitä kiitos~ u v u

    ...Apua. Mitä tästä tarinasta voisin sanoa toistamatta jo aiemmin ylistämiäni asioita? ;v; No yritetään..
    Celinén, Hinatan ja Shirein keskustelu oli jotenkin tosi pelottavaa (ja tietysti mielenkiintoista) luettavaa, koska siitä selvisi kuinka jäätävässä tilanteessa kaikki ovat. Toisaalta haluisin, että Tsukiko ja Disney löytävät avaimen ja pääsevät pois unesta, mutta jos se tarkoittaa Celinén kuolemaa niin hhhr~ ;-; (Koska vaikka Celiné onkin ei-niin-mukava hahmo tässä tarinassa, olen se häiriintynyt tyyppi joka rakastaa pahiksia yhtä paljon kuin hyviksiä) Tää tarina on menossa koko ajan vain jännittävämpään suuntaan, ja odotan jo niin innolla tän tarinan ratkaisua. Tiedän, että oot keksiny jotain upeaa hhghh <3 Varaan vikaa osaa varten monta pakettia nenäliinoja, se on varmaa. Olisin itse asiassa tarvinnut niitä jo tätäkin osaa lukiessa. Hmh.

    Rakastan yli kaiken myös tuota Disneyn ja Grellin kohtausta. Disney on vaan niin symmpishahmo, en kestä sen söpöjä vuorosanoja <3 "Minä olen Disney, en hitto~" - awww <3 Okei Disneystä on hyvää vauhtia tulossa mun lempihenkilö tässä tarinassa, panostat sen hahmoon niin paljon ja oot saanu aikaan maailman söpöimmän otuksen naaw ;__; Pakko myös mainita, että Grell näyttää ihanalta tuolla mustalla peruukilla ja sinisissä lappuhaalareissa. <3

    Apua, tahdon jo palavasti tietää, minne Disney matkasi seuraavaksi. Rakastuin tuohon viimeiseen kuvaan, se oli just täydellinen lopetuskuva tälle tarinalle. Disneyn pisteet nousi entisestään mun silmissä, kun neiti halasi Grelliä niin tuttavallisesti ja lupasi tuoda Tsukikon takaisin. Siinäpä vasta ihana ja rakastava sisko >w< Voin vain kuvitella, kuinka huolissaan Grell on ollut Tsukikon ollessa poissa.

    Kuvat ja muokkaukset olivat jälleen kerran mahtavia. Muokkaukset sopivat älyttömän hyvin, ja kuvat oli ihanan erilaisista kuvakulmista ja muutenkin upeita ; w ; Celiné näyttää muuten mielettömän kauniilta noissa mustavalkoisissa kuvissa, joissa se pitelee avainta kädessään~ Aww sun kaikki tyttöset (sekä tietenkin Lusse) ovat niin ihania ja uniikkeja hahmoja. Sulla on kerrassaan ihana nukkeperhe. u w u ♥

    Tavallaan toivoisin, että jatkat tätä tarinaa pian, mutta toisaalta en haluisi tän loppuvan vielä. Saat luvan tehdä paaaaaljon shootteja sunmuuta tässä välissä, koska hyvää kannattaa odottaa <3
    Upea tarina jälleen kerran, sun olis syytä olla mahdottoman ylpeä itsestäsi :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waah apua kiitos hgnghshydsg tää oli ihana äää ;u; ♥ (epic saravoices part 666)
      Varaa ihmeessä nenäliinoja ,_, Ja jeps, kuvailen tähän väliin jotain shootteja hmm u w u ~

      Poista
  5. No niin tulinpa minä sitten tännekin kommentoimaan ^ U ^ ! ~ hejsan

    En ole kamalan köh aktiivisesti seuraillut tätä sun tarinaa ;;; myönnän jättäneeni pari kuvatarinaa tosta välistä pois auts ei olisi kannattanut koska täähän on upea tarina tai ainakin nyt nää pari osaa mitä oon selaillut taakse päin niin näiden mukaan on hieno tarina ! ヽ(゜∇゜)ノ

    Ja aws ihanaa että tolle Tewin peruukille löytyi käyttöä >v< Sopii Shireille hyvin ton värinen peruukki ja muutkin sun nuket on kyllä omalaatuisia ja siitä tykkään :3

    Mielenkiintosin hahmo johon oon tähän mennessä törmännyt (tai no tarinan kautta lukenut) taitaa olla Disney....XDD no siis eheheh muutkin sun nuket on kyllä aivan ihania, mutta aika sellanen huvittunut olo tulee kun katsoo Disneytä ja tästä olosta mä tykkään (toi lause kuulostaa pervolta mutta kheh) ja muutenkin toi siun tyttösi on aika sympaattinen 。≖ω≖。 ~

    && mä taas tykkään sun omaperäisestä tavasta tehdä tarinoita, toivottavasti jatkat tätä osaa pian ? ;----3 ja kiitos siun sait mut nostamaan ison ahterini tänne tietokoneelle ja tulin kommentoimaan koska aws kiitos tosta mukavasta kommentista sinne miun blogiin (☞゚∀゚)☞ toi vika kuva oli muuten ihan mahdottoman hieno ja ai niin, sitten piti lisätä myös se että Grell ja Disney muodostavat hauskan kaksikon ton kohtauksen perusteella XD

    VastaaPoista
  6. Nyt kyllä käy niin jännittäväksi, maagiseksi ja mahtavaksi, että kohta syön hattuni! O__O
    Upeaa työtä, Sara! En oi.ke.as.ti. jaksa odottaa seuraavaa osaaaaaaa ♥♥♥

    VastaaPoista
  7. Uuuu käypäs tämä jännäksi! :DD

    VastaaPoista