perjantai 13. tammikuuta 2017

She's back

AAA okei eli annetaanpa kuvien puhua puolestaan
 


 
Tervetuloa takaisin Mona Elaine Corrigan! Jotkut täältä varmasti muistavat minun myyneen viimevuonna Pullip Regeneration Pajani, Monan pois. Uuden mallin etsiminen oli älyttömän vaikeaa, sillä olin rakentanut Monan hahmon Pajan ulkonäköön. Ja kun Paja ei enää napannut, oli hahmoa pakko uudistaa. Mikään malli ei tuntunut oikealta, mutta sitten Huuto.nettiin ilmestyi tämä upeus. Kyseessä on siis kustomoinnin aikoja sitten lopettaneen Paten (/milkylattee) custom! Olen salaa haaveillut joskus saavani jonkun Paten kustomeista, ja nyt on tämäkin unelma toteutunut <3
 
Olen niin onnellinen, koska Mona on minulle rakas hahmo ja tuntui pahalta myydä aikaisempi nukke pois. Nyt Monani on taas täällä, ja tällä kertaa pidän tytöstä paremmin kiinni.
 
Mitäs te tykkäätte hänestä?


2 kommenttia: