keskiviikko 23. syyskuuta 2020

Syyskaksikko

 Moikka!

Taas olen tekemässä tällaista "mulle saapui odotettu paketti!!" -postausta, heh :'D Tän vuoden juttu on ilmeisesti ollut boksissa ns. uutena saapuvat nuket. Niitä on nimittäin saapunut nyt yhteensä seitsemän, apua. Se on aika monta boksinukkea yhdelle vuodelle, oon ihan ylpeä tästä saavutuksesta :D (Kuten nuiden aiempien kanssa mainitsinkin, mulle ei ole moneen vuoteen tullut nukkeja boksissa.)

Eilen (22.9.) saapuneet lapsukaiset ovat ihan unelmien täyttymys, voi että. Tässä pitänee avata taustaa sen verran, että mulle tilaaminen ulkomailta on ollut ihan mahdotonta. Ei tapahdu, koska vedän kauheat flipit ihan Suomen sisäisten pakettienkin kanssa... En siis koskaan ollut se, joka olisi heti täysi-ikäistyttyään vetäissyt Paypal-tilin ja ruvennut shoppailemaan. Tähän asti kesti prokrastinoidessa.

Mulla oli kuitenkin kova motivaatio tilata tämä kaksikko tänne, koska a) näitä en tasan tarkaan löytäisi Suomesta, niitä hädin tuskin näkee muuallakaan ja b) kohta on Halloween, ja mä haluan juuri näistä tietynlaisia kuvia. Mulla on myös muutenkin tässä kaiken uuden opettelu päällä, joten samalla menee tämäkin. Eipä auttanut muu kuin läimiä pelkotiloja poskelle ja yrittää.


Siinä se on :''> Iso oli. Kuljettaminen oli aika kokemus, koska olin pyörällä...


Itkuhuutoa


Siinä ne lepää ;-;


Moi moi moi 💛


Jepsis, Taeyang Tin Man ja Scarecrow! Enkös juuri tuossa haaveilupostauksessani taannoin uhannut, että nappaan nämä kerralla sitten, kun rahatilanne on sen puolella? Nyt oli se hetki 8)

Olen niin innoissani!! Odotin näitä ihan täpinöissäni kesästä lähtien, koska tiesin, että jossain kohtaa kumminkin nappaisin heidät tänne. Aluksi piti kaiketi napata vaan Tin Man, mutta jotenkin Scarecrow onnistui tulemaan tiiviisti osaksi suunnitelmia. En valita, en ollenkaan <3





Boksikuvat kuuluu asiaan nyt, kun niitä bokseja kerran on :'D Vanhojen nukkejen paketointisysteemi jaksaa ikuisesti ilahduttaa. Tälläkin pojalla oli tukka kahdesta kohta rautalangalla kiinni. No eipähän päässyt liikkumaan mihinkään!


Suosikkiasiani maailmankaikkeudessa eli he <3<3  Luoja auta. Tällä kertaa niitä oli oikein reippaasti tuolla. Märh


Koko potti eli mies itse, hattu, kortti, ständi, sydänkello ja kirves (!!!!)


Ääää rakastan sinua!!




Ja sitten toisen pojun vuoro! Se on niin symppis, tööt <3


Pötkylä


Tässäpä kaikki! Hattu (joka on paras asia ikinä, kiitos Halloween-ystävyydestä!), kortti, identtinen ständi Tin Manin oman kanssa, huivihärpäke ja karun näköinen naru siihen kaveriksi, sekä tietenkin tuo nuolisysteemi (jolle en tosin tiedä tarkkaa nimeä) ja herra itse



En pysty!! Voi mikä muru hän on!

Ja mehän tosiaan menimme Halloween-hyrinöihin aivan heti. Koska kyllä.

* * *










* * *

Jep jup 🧡👀 Välitän heistä hirmuisesti!

Aion esitellä kaksikon vähän tarkemmin myöhemmin, tämä saa toimia enemmän tervetulopostauksena. Paljastan kuitenkin, että he tulevat liittymään Bastieniin ja tämän veljeen (jota en ole myöskään vielä esitellyt täällä). Tin Manin nimi on Reginard ja Scarecrow on Valo. 

Lisää näistä babyista myöhemmin! Hyvää viikon jatkoa kaikille <3

2 kommenttia: