tiistai 14. syyskuuta 2021

Korvia kerrakseen

 Hi hey!

Kuviahan mulla taas olisi vaikka millä mitalla jaettavaksi :'D Joten let's goo

Tein myös kysymyspostauksen valmiiksi, käykää ihmeessä kurkkaamassa sekin!


Babykeres sai itselleen korvat! Oon halunnut näitä haltiankorvia jollekin nukelle jo tosi kauan, ja nyt viimein repäsin sellaset. Tarvisin itse asiassa ainakin yhdet vielä lisää, syyn näätte tässä samassa postauksessa ^^


Mulla ei vieläkään mitään hajua kuka tää laps on, mutta hän on kaunis c: Ehkä hänestä ei tulekaan ketään ja jatkan vaan keijufiilistelyä sen kanssa





Tällasia metsänymfitunnelmia kokeiltiin jo ennen kuin neitokainen sai korvansa






...tässä se syy, miksi tarvitsen toiset korvat ;-; Sanokaas moi uudistuneelle Lazarolle! Pojun hahmo on aina näyttänyt tältä, mutta jostain ihmeen syystä en koskaan panostanut sen ulkonäköön vaan jätin sen vaan hyllylle vinkumaan?? Okei Sara??? Miksi ihmeessä tein niin

Laz on hyvä poju ja on ihanaa, että sillä on viimein turkoosi tukka! Se on edelleen aivan hirvittävän vaikea kuvattava ja kaipaisi kovasti jotain oman näköistä kampetta päälleen, mutta oon yhtä kaikki iloinen tästä ryhtiliikkeestä, jonka tein vanhojen nukkejen kanssa. Absynthe ja Lazaro ovat viimein siinä kuosissa, missä pitääkin! Jotenkin tuntuu niin kivalta vihdoin rakastaa ihan kaikkia mun Taeyangeja, Taet on niin hyviä :(

Tän kuvan ensimmäinen versio oli tää:


En tykännyt siitä, joten överimuokkasin siitä yökuvan



Tukkajumala osa 666, honestly en ymmärrä miten lyhythiuksiset miehet toimii





Valaa on hyvä kuvata vaikkei sen peruukki vielä olekaan luonani 8)



Me ollaan Valan kanssa ystäviä c: Hän on hot ja oon ilonen et sen silmät toimii nyt!




Okei elikkäs voidaan hetkeks pysähtyä ihailemaan asiaa that is her outfit!! Oon ylpee siitä et vahingossa kasasin Yomin ja Keresin stockeista tällasen upeuden :0 Saanks itelle tollasen asun kans pls


Ronya babya jälleen! Mulla on - taas - kustomnukkekuume, joten Romppu pääsi räpsittäväksi



Onneks se on upea



Otin kans mun Poison-kolmikosta tällasen yhteiskuvan! Tarkotus ois kuvata molempia Polkan lapsia kans yhdessä jossain kohtaa


MOI emme ole nähneet Reginardia täällä about vuoteen kunnolla!! Syksy on tän tinapojan aikaa. Päätin kans hyödyntää remontin jälkiä takapihalla



Hän on ihana, kunpa siitä vaan sais useammin edustavia kuvia :(


Rakkaat! En vieläkää oo päässy yli siit et Griffin on oikeesti mun yhyy he's too gorgeous


En oo ihan vakuuttunut tästä kuvasta, mutta at least I tried :'D


Yksittäistä kuvaa kans. Tässä oli ideana kuvata sitä, kuinka pojan tatuoinnit juoksee sen kehosta pihalle


Pikkunennn ;-; Syön sen

Kaulakoru by mydolljewellery

(Hältä on kans mun kuvissa vilahdellut ristikaulakoru, jonka Emma oli kind enough tekeen mulle vaikkei sitä ollut varastossa! :( Iso suositus)



Anjalla ei ole Griffinin sylissä mitään hätää, mutta auta armias jos joku tahtoo koskaan mitään pahaa Anjalle... Angry bf mode activated





Pitkästä aikaa Valoa! Tämä ötökkä nousee kolostaan aina syksyn tullen <: Mulla oli maailman rentouttavin metsäreissu, olin jotenkin tosi sen tarpeessa


Speaking of kolot: kaikki tällaset koloset metsissä inspaa mua aina ihan hirveästi! Tykkään paljon siitä, että luonto on täynnä kaikkia kolosia, joihin me ei koskaan päästä ja joissa voi olla vaikka mitä.

Kuvasin Valoa kans mökillä, tässä tulos:






Babybaby c: Oon niin ilonen, että se inspailee taas!


Tää ukko jaksaa kans ihastuttaa mua olemassaolollaan! Onneks tajusin panostaa kerrankin vanhoihin nukkeihin. Niin kiva katsella nyt häntä ja Lazaroa vihdoin innostavina c: Absynthe saattaa hyvinkin olla jopa mun lemppari tällä hetkellä, se on vaan niin upea. Oon ilonen jo siksikin, että Valko oli mulle se selkeä eka Taeyang, mutta oma yksilö ei ennen tätä sit koskaan toiminut




Ja tässä kaikki tällä kertaa, kiitokset katsojille!

6 kommenttia:

  1. Ai että miten ihastuttavia keijukaisia siellä! Tosi kivoja kuviakin ja tietenkin upeita nukkeja sulla siellä. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjasti kiitoksia! <3 Niin kivaa, että kommentoit!

      Poista
  2. Nautin kovasti tästä postauksesta, niin paljon kauniita kuvia ja ihania nukkeja! Toi eka Valon kuva on MAAGINEN! Oon nii ilonen et nuket on suuresti läsnä sun elämässä ♥ Inspailee aina muakin c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa kiittelen suuresti! <: ♥ En tiiä missä oisin ilman nukkeja! Aina parasta kuulla, että oon voinut inspata suakin :'> Wää

      Poista
  3. Tiätää kyllä, että on syksy taas kun näkee Valtsusta kuvia!! Hän on kovin suloinen otus u.u ! Tykkään erityisesti tokasta kuvasta siitä c:

    Tää postaus oli muutenkin täynnä tosi inspaavia otoksia! Ihanaa kun saa vanhoja nukkeja kunnostettua, looking gooddd

    Ronyan pihlajanmarja kuvat silmät kiinni ja luamet esillä on super nam<3 ;3;
    JA Valan vaatteet on lit ;-; kadekade

    (Oli kiva nähdä enemmän Juliuksestakin kuvia toisessa postauksessa!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon kommentoinnista! <3 Vanhojen nukkejen uudistaminen on kyllä absoluuttisesti parasta, en tajua miten en ryhtyny siihen aiemmin D:

      Kiva kans et Jullekuvat miellytti! c:

      Poista