perjantai 19. marraskuuta 2021

Tyttöjä sos


Heja!

Oispa talvi :( Marraskuussa kuvailu ei todellakaan oo mun lempijuttu, mutta oon sinnikkäästi jaksanut yrittää, koska mua inspaa niin paljon! Tää pimeys on niin ankee, missää ei oo oikei mitää mikä innostais kuvaamaan, joten täytyy turvautua 💛kuvanmuokkaukseen💛 Mut se ei silti pelasta sitä että päivät on niin PIMEITÄ

Tiedättekö mitä muuta oon tehny tässä jo ties kuinka pitkään? Selannu vanhojen blogien coni-ja miittipostauksia!! Pliis äh oispa taas coneja, törkee ikävä sitä tunnelmaa, joka niissä on. Miiteissäkin mulla on ollut enimmäkseen tosi kivaa, ääh, jospa ensvuonna alkais sujua taas tääkin puoli elämästä.

Mä kans tuossa luin kahdessa päivässä rakkaan Annikan koko kuvatarinan läpi :( Tuli nostalginen olo, joten kaivelin Avalonin esiin ja ryhdyin kuvailemaan. (Avalonhan on seikkaillut oman blogini ikivanhoissa kuvatarinoissa aikanaan paljonkin)

* * *

I love myself

Avalon, Pullip Lunatic Queen
Lilia, Pullip Sfoglia







En koskaan blogin vanhoina kuvatarina-aikoina tainnut confirmata näiden kahden parisuhdetta, mutta siis joo, näin heidät aina pariskuntana. Oispa veikeetä tehä joskus joku ihan yksittäinen kuvatarinan osa siitä ku nää tunnustaa toisilleen :(

Täst tuli muuten tosi homo postaus :'D Oikein!!

* * *

It's still you

Scarlet, Pullip Classical Queen
Ronya, Pullip full custom by Poison Girl










Tää kaksikko on niin toksinen ko voi olla (ainakin sen perusteella mitä niitä oon jo vähän kerinnyt miettiä), mutta at least ne näyttää hyviltä yhdessä! Ne molemmat jaksaa ilahduttaa mua sillä, miltä ne näyttää.

Päätin et nyt matchaavat asut tytöille ylle ja deiteille <3

* * *

Winter's in the air

Scarlet, Pullip Classical Queen
Ronya, Pullip full custom by Poison Girl







* * *

Loppuun vielä kaks edellisestä postauksesta unohtunutta Kajo-kuvaa:



Kiitos katsojille! 💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti