tiistai 15. lokakuuta 2024

Noidanpenska 2x

 Hi hey aaaa 🧡

___

Mun tÀn vuoden isoin nukkeunelma kÀvi toteen!!

Mussujen saapumispĂ€ivĂ€ on 7.10. đŸ–€

Mulle ehdottomasti isoin ja tÀrkein juttu tÀnÀ vuonna oli @noidanpenskan nukkejen saaminen. Etenkin kesÀllÀ ja syksyllÀ mun noidanpenska-into eskaloitu ihan hurjasti ja tuntui, ettÀ mun ajatukset pyöri ihan tosi paljon nÀissÀ mötkösissÀ.

Ja NYT


AAAA

Ja siellĂ€ he sitten ovat 😭🧡 Vastoin mun kaikkia odotuksiani pÀÀsin kotiuttamaan perĂ€ti kaksi pientĂ€ rakasta! Oon tĂ€stĂ€ ihan valtavan kiitollinen. Oon nyt niin tyytyvĂ€inen mun penskalaumaan ettei tosikaan <3

Siis oon nÀemmÀ ostanut joka ikistÀ asiaa tÀnÀ vuonna tuplat kerralla, nyt rauhotun I promise



EnsimmÀinen lapsi aaaa




SieltĂ€ pilkistÀÀ minun mussukka 🧡


KyseessĂ€ on noidanpenskan kustomi nimeltĂ€ Nokkonen! Olin ihan myyty tĂ€n mussukan nĂ€hdessĂ€ni, joten oli ihan pakko yrittÀÀ vaikkei mun pitĂ€nyt 😭🧡 Rakastan mun pientĂ€ syyslasta

MeillĂ€ tÀÀllĂ€ pieni kulkee nimellĂ€ Kidehl 🧡 (lausutaan ihan vaan "kidel", olin edgy teini hĂ€ntĂ€ nimetessĂ€ni)

Olen miettinyt Kidehlin nukettamista nyt tÀn kesÀn ja syksyn! HÀn on tarinastani Lumo (kirjoitettu 2019), ja Lumon hahmojen nukettaminen on tuntunut nyt tÀrkeeltÀ. Se on ainoa tarina joka kiteyttÀÀ mun luontoyhteyden sillÀ tavalla jolla haluan


Ja sitten toinen pieni ihme!!


MNNSGhndhdgdfdf

MÀ olen literally valvonut öitÀni tÀn rakkauden takia,, HÀn on mulle ihan kaikki kaikessa

TĂ€ssĂ€ on Yvonne 🧡 HĂ€nen saamisensa tĂ€nne noidanpenskan kustomina ehti olla pitkÀÀn mun grail. En ois ikinĂ€ halunnut hĂ€ntĂ€ minÀÀn muuna,, AAA hĂ€n on tĂ€ydelisintĂ€ koskaan

Noidanpenskan ikÀÀntyneemmĂ€t kustomit ovat olleet hienoin juttu mulle nukkeilussa pitkÀÀn aikaan, oon ihastellut nĂ€itĂ€ ihan sikana đŸ€ Oon maailman kiitollisin Yvonnesta, hĂ€n on mun aarteeni nyt


Naamakuvia rakkaista! Kidehl on upeaaAA rakastan sen lempeÀn uneliasta ilmettÀ! Miten kukaan osaa taikoa tÀllaista tÀhÀn maailmaan


En ees alota kaikista Yvonnen yksityiskohista




TÀÀ detail sai mut kiljaseen! Pieni syysbaby!! HÀn tuntuu niin mun lapselta, oi itku ÀÀÀ <333 Olen niin onnellinen et hÀn on tÀÀllÀ


Mun eka kuva Yvonnesta osui johkin suoneen mulla, tÀÀ tuntuu just tismalleen siltÀ, miltÀ halusinkin. Yvonnen yksi nimistÀ (sillÀ on monta, mun tarvii tehÀ siit hahmopostaus) on Koitar! TÀstÀ tuli nyt mun ig:n profiilikuvakin. Perhoset on tÀrkein juttu. Oon joskus sanonut et jos ikin ottasin tatuointeja, ne ois perhosista


Kidehlille noitatunnelmaa! Mussutin tartteis lisÀÀ vaatteita, sillÀ on spesifi tyyli mun pÀÀssÀ

Se on niin söpö ja niin syksyinen

__

Uhh isoimmat kiitokset @shimeerie ja @noidanpenska nĂ€istĂ€ ihanuuksista, he ovat tuoneet niin paljon iloa mun syksyyn 😭🧡 Literally Yvonne ja sit vuos sitten Linnea on ainoot nuket, jotka ovat saaneet mut itkeen sillon ku sain tietÀÀ et saan ne

Kiitos kaikille katsomisesta 🧡

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti