keskiviikko 12. syyskuuta 2012

KT: En halua siskoa

"Elämässä joutuu kuulemaan todella monta ikävää totuutta. Silti ne on vaan pakko hyväksyä totuuksiksi."
 
Luna ja Rima kapuavat ylös Taivaan Portaita ... ~
Luna: Tule nyt jo, Rima ! (-__-")
Rima: *lääh puuh* Odota nyt vähän.... Olet ihan liian nopea... ääh miksi edes tulin ;__;

Rima: *huohotusta*
Luna: Noniin, vihdoin ylhäällä ! Tai siis vihdoin sinä olet ylhäällä. >:3
Rima: Vihjaatko jotain ?
Luna: Eeeen...

Rima: *nousee pystyyn* No mutta mennäänkö ? Minulla olisi varmaan vahtimishommia täällä. Ja sinunhan piti tulla pikkuvisiitille, halusit tietää miten Shisa ja Yaru voivat, eikö? Joten tule, visiittiaika on yleensä puoli tuntia !
Luna: Itseasiassa en... Minun piti tulla tänne, koska asia, joka minun piti sinulle sanoa, täytyy sanoa ihmisten kuulumattomissa...
Rima: Asia ... ? Onko sinulle uskottu jotakin kerrottavaa ? owo " Jotakin Taivasporukan asioita, koska niitä ei voi kertoa Maassa ? O___O

Luna: Jep... Kerron sen nyt, että pääsen pian takaisin Emännän luo. Sinulla... sinulla on sisko. Ja  sinun sikosi on se. Tiedätkö jo ?

Rima: Kerrot minulle noin vain, että minulla on sisko ?! JA MINUN SISKONI... ON SE?!!
Luna: En haluaisi sanoa tätä... Kyllä. Näin Johtajamme käski minun sanoa.
Rima: !!

Rima: *lähtee juoksemaan* Ei, ei, ei, ei...

Rima: *kaatuu* Ei se saa olla totta... eeeei... en saa enää koskaan ajatella vapaasti... jos se tietää jotain toiminnastamme... olemme tuhon omia... minut erotetaan... ne luulevat ihan varmasti että olen sen sanansaattaja... eeeei...

Luna: Hän on niin väärässä... Vaan kun en saa sanoa sitä. Kumpa voisinkin kertoa hänelle menneisyydestään. Mutta kun en vain voi. Rima, minä menen nyt kotiin. Ole kiltti ja mene, sinua odottaa työt. Älä jää tähän, jooko ?
Rima: ....
Luna: ... *huokaus* No ei sitten väkisin. Heippa, Rima. Ja niin; olen pahoillani tästä. Minun oli vain pakko kertoa se, se oli tehtäväni...

* ZUPP *
Rima : Ei se vaan voi olla ...
 
xxx
 
END ~
 
hehehe ? mitäs tämä nyt sitten mahtoi tarkoittaa ? >:D
 
xoxo: miku
 
ps. en oo kuvannu tätä kotonani ~  jotkut ehkä tunnistaakin et tää maisema on näkynyt kt'issäni ennenkin >:3


3 kommenttia:

  1. Mitä tapahtuu?! Haluun jatkoa... Ei, vaadin sitä! >.<"

    VastaaPoista
  2. Hyvä kt. Tässä oli hyvä laatu.

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Miksiköhän tuo Lunan asu näytti niin tutulta.... >:3
    Teeppäs nyt sitä jatkoa! Tahtoo tietää mitä seuraavaksi tapahtuu!!!!!!!!

    VastaaPoista