sunnuntai 23. syyskuuta 2012

KT: Epäonneako ?

Hej ~
Postailen taas, vähän erilaisen postauksen kanssa. Kyseessä tällä kertaa semmoinen KT, missä te voitte unohtaa nukkejen hahmot. Kyseessä on nyt vain Cleo ja Nefera, ei siis Nita ja Miranda.
 
Eräänä kauniina aamuna Cleo on ilmeisesti päättänyt nukkua pommiin... -_-"
Cleo: *tuuhtuuhtuuh* äöyiih... owo Heräsinkö minä ? Oliko se vain unta ? ;__; Onko tänään koulua...?

Cleo: Äääh miksi minun piti herätä ... ;^; *kiskoo naamaria*

Cleo: Hhhm, mitäs se kello- ... ? Eikun ainiin, vanhempani eivät asentaneetkaan sinä jouluna sitä kelloa huoneeseeni, upsis...



Cleo: *mönkii ulos huoneestaan* Gyääääh... Kylläpäs väsyttää.

Cleo: Neferaaa~ Paljonkos kello on ?
Nefera: *säikähtää* Öööm Cleo .. ? nyt se saattaa nähä mun pehmon owo "
Cleo: Onko sillä pehmo ? è___é Ja mun kengät on lentäneet yöllä tänne ?! Kuinka kovaa mä ne kiskoin jalastani ? o__o

Nefera: Mulla ei oo pehmoo hehehe ~ Joo niin mitä ? Kello vai ? Se on viittä vaille kahdeksan, kui?
Cleo: !! Niin paljo ? VIIS MINSAA AIKAA EHTII KOULUUN! Ei paineita, Cleo, ei paineita...

Cleo: Noniin otan tän sun kakkus tästä ja syön... ~
Nefera: Eeetkä muuten ota ! Ja sulla on mun rannekoristeeni kädessäsi, Cleo, mistäs se mahtaa johtua...? Ja sun pantsut näkyy. >"<

Cleo: KUONO UMPEEN mulla on kiire ~

Cleo: Kiitti lainasta ! *sieppaa Neferan paidan*
Nefera: Irti siitä, sekasikiö, se on MINUN paitani !!

Cleo: Trallallaa ~ Ei mulla oo kun kaks minsaa aikaa ehtii kouluun, ehhehhee, ei mulla oo kiire ... *pukee*

Cleo: *hyppää alas* TADAH ~ Olen valmis lähtemään kouluun! Ja enää minsa aikaa! Kyllä mä ehdin, ja Nefera, annan tän paidan sulle joskus en koskaan takas !
Nefera: Aijahas... =___=

Cleo: Noniin nyt mä meen kouluun --- *kompastuu heittelemiinsä vaatteisiin*
Nefera: ...kukas taas sanokaan niistä vaatteista ?

Cleo: Hemmetin Nefera...

Frankie: *pölähtää yhtäkkiä paikalle* Huomenta Cleo ! Tule kanssani samaa matkaa kouluun. Ja niin, mikä sekasorto täällä oikein vallitsee... ? :D
Cleo: Hiljaa siellä, nosta minut ylös !

Cleo: Trallalaa menen kouluun ~
Frankie: ööööm Cleo... Koulu ei ole sielläpäin. 8) Ja sun pantsut näkyy...

Cleo: No kyllähän mä nyt sen tiesin, halusin vaan hauskuuttaa sua ! *punast*
Frankie: Hihihi ^^" Sopiiko kysyä, miksi sinulla ei ole koululaukkua ?
Cleo: Koululaukkua ... ? EI HITTO NO SEKIN VIELÄ ! Mee sä eeltä, menen hakemaan sen...

Kotona ~
Cleo: Oo kiltti Nefera, älä estä mua ! Oon jo 3 minsaa myöhässä !
Nefera: Ei onnistu, siskorakas. ♥ Sinä siivoat vaatteesi pois tuosta maasta, ennenkuin menet mihinkään. >83
Cleo: eikäääh *palmface*

Viiden minuutin päästä ~
Cleo: No nyt on valmista. Saanko lähteä ? .___.
Nefera: Odotas hetki... sulla on eriparikengät cleo Yks juttu vielä.

Nefera: MINÄ PERIN TUON PAIDAN TAKAISIN !
Cleo: Eeeih ! >:c

Viiden minuutin päästä ~
Cleo: Sano mitä sanot, mutta nyt minä lähden !
Nefera: Juu, lähde toki. Ja minä menen Scariisiin kuvauksille kolmeksi, ja sinä olet kolmelta kotona. Revin sinut kappaleiksi jos olet minuutinkin myöhässä!
Cleo: Juujuu, mutta minä menen nyt... *ei kuunnellut kunnolla*

Koululla ~
Clawdeen: Ai terve Cleo. ^^" Meillä oli jo eka tunti :3 *puppyface*
Cleo: EIIIGHH oikeesti?
Clawdeen: Juu ! ♥ Ja sulla on tukka sekasin ja pantsus näkyvät.  Aika kuninkaallista, Cleo >:D
Cleo: Äh...

uskottava pulpetti eiks ?
Opettaja: Jahas, Cleo. Olet myöhässä ja myöhästyit yhdeltä oppitunnilta! Lisäksi tukkasi on sekaisin, sinulla on eriparikengät, pantsusi näkyvät... ja kuvittelet että voit tulla kouluun tuon näköisenä? Saat 45min jälki-istuntoa!
Cleo: Okei okei... *ei muista kotiintuloaikaa*
 

Koulun jälkeen (tai siis jälki-istunnon jälkeen)~
Cleo: Voi eeeih... Muistin vasta nyt, että piti olla kotona kolmelta. Ja kello on kohta neljä. Nefera myöhästyy takiani Scariisin kuvauksista, mikä ei todellakaan ole hyvä juttu minulle...

Cleo: *lysähtää maahan* ... mutta yksi juttu on korjattu ! Tänään kukaan ei voi enää sanoa minulle, että pantsuni näkyvät!!
 
----- LOPPU -----
 
xoxo: miku


9 kommenttia:

  1. :'DD

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ja taas! En halua olla ilkeä,mutta kuvakulmat ovat taas huonot,ja tuo yksi kuva on aika paljokin tärähtänyt.... Muuten ihan kiva tarina :'D

    VastaaPoista
  3. Cleon pantsut <3
    Hauska ja hyvälle mielelle tuova tarina, tällaisia lisäää! x3

    VastaaPoista
  4. Ooh, hauska vaikka laatua ei voi kehua parhaimmaksi! :"D

    && tuo mielikuvitusolento on melkein kokonaan samanlainen kuin sims kolmosessa, koska yhdestä lisäosasta tulee sellainen juttu, että ns. sukulaiset saattavat lähettää perheen pienimille sellaisen 'lelun' ja jos lapsi kiintyy siihen tarpeeksi voi ostaa kemistinsetin ja yrittää keksiä liemeä joka tekisi siitä 'lelusta' ihmisen ja se liittyisi perheesen. n 3 n

    VastaaPoista
  5. Iha hauska! Ehkä kuitenkaan opet eivät anna jälki-istuntoa siitä että hiukset ovat sekaisin ja eripari kengät O___o Ja jos on tunnin myöhässä niin sit vaan sanotaa opelle et nukku pommii ja wilmaan tulee merkintä mut ei muuta (ainakaan mun mielestä)... Oon kauhee pilkun nussia mut joo :'D

    VastaaPoista