perjantai 23. toukokuuta 2014

Haaste

Kiitoksia Orvokinkukalle haasteesta. :) <3
 
Säännöt:1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa
itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11
kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä
uusille haastetuille
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia, joissa on
alle 200 lukijaa
5. Sinun tulee kertoa kenet haastat.
6. Ei takaisin haastamista.
 
11 faktaa
1. Olen todella kärsimätön ihminen.
2. Silloin kun minulla menee hyvin, alan ajatella että "mitä jos käykin niin, tai entä jos tapahtuukin sillä lailla, entä jos joku tulee ja pilaa kaiken..." - en siis toisin sanoen ikinä tajua nauttia hetkestä.
3. Mulla on edessä enää neljä päivää ala-astetta + kevätjuhla. AH-DIS-TAA.
4. En ole vieläkään hankkinut kevätjuhlamekkoa, ja kevätjuhlaan on elää viikko ja päivä. D:
5. Olen aika kriittinen itseäni kohtaan (kuten varmaan olettekin huomanneet?).
6. Yritän aina ymmärtää kaikkia ihmisiä (huom yritän, kaikkia en todellakaan pysty ymmärtämään).
7. Mulla ei ole yhtään suunnitelmia kesälle.
8. Minuun menee käsitykseni mukaan varsin helposti hermot.
9. Minulla on aika pitkät kynnet. Ne toimivat hyvänä keskustelunavaajana, nimittäin tosi usein ihmiset on mulle sillai "oh god sara, onko noi sun oikeet kynnet?!". Pitäisi varmaan kirjoittaa otsaan että kyllä jumalauta, nämä ovat omat.
10. Kiroilen ihan tarpeeksi. Olen miettinyt että pitäisikö Bloggerissa olla kiroilematta... hhm.
11. Oon aina miettinyt, että miksi näitä faktoja pitää olla yksitoista. Miksei kymmenen? 11 on jotenkin epätäydellinen luku, ärsyttää.


Kysymykset
1. Kauanko olet harrastanut nukkeilua? ○ Päälle kolme vuotta. Näistä nukeista olen tiennyt about 4-5 vuotta.
2. Pidätkö mandariineista? (öö) ○ En, hyi.
3. Montako nukkea olet vielä suunnitellut hankkia? ○ En ole ajatellut rajoittaa tätä mitenkään, sen nyt näkee miten näitä vielä tulee.
4. Miten menee? ○ Hrrrr vihaan tätä kysymystä. Nyt en yhtään tiedä. Vielä eilen olisin vastannut "huonosti", mutta nyt en tiedä. Toisaalta pitäisi ehkä olla tyytyväinen, mutta tämä turha toiveajattelu on ennenkin rikkonut mut, miksei se rikkoisi nytkin? Joten ei, en tiedä, miten mulla menee.
5. Byul vai yeolume? ○ Molemmat on hurjan söpöjä. :) Byulin ehkä ottaisin mieluummin, mutta Yeolumekin olisi ihana.
6. Uskotko, että näitä kysymyksiä on vaikee keksiä? ○ Uskon! Kysymysten keksiminen on tuskaa.
7. Montako nukkeilijaa tunnet irl? ○ Täällä mun kotikaupungissa on jotain 7 tietääkseni? (Hups, taitaa kaikki ne seitsemän olla mun syytäni...)
8. Lempiblogisi? ○ Moniakin. En viitsi ruveta lajittelemaan.
9. Miten keksit blogisi nimen? ○ Ha ha ha. :D En edes muista. Vihaan tätä nimeä, mutta kukaan ei muistaisi blogiani jollain toisella nimellä, joten en viitsi vaihtaa. Yhteen aikaan vaihtelin nimeä aina, niitä oli ainakin "Ningyo no yujin" (hyi vihaan sitä), "Sara's life" tjs. Apua.
10. Oletko koskaan saanut nukkea lahjaksi? ○ Olen juu. :) Yllätysnukkeja tosin ei ole tullut eikä tule, ei mun vanhemmat osaa tällasia ostaa.
11. Oletko iloinen tulevasta kesälomasta? ○ Periaatteessa olen, periaatteessa en. Toisaalta saan nukkua ja valvoa, lahnata ja olla rauhassa, mutta toisaalta kuolen ikävään. D: Toivottavasti näen mun luokkalaisia kesällä, en kestä vaan homehtua yksin kotona. ;_;
 
Kysymykset haastetuille
1. Oletko enemmän positiivinen kuin negatiivinen ihminen?
2. Minkälaiseen henkilöön et voisi ikinä ihastua/rakastua?
3. Mistä kappaleesta tulee parhaat muistot?
4. Oletko Facebookissa?
5. Pidätkö luokastasi? Kerro siitä jotain.
6. Mitä lastenohjelmia katsoit pienenä?
7. Pidätkö piirtämisestä?
8. Lakkaatko kynsiäsi?
9. Luotatko ihmisiin helposti?
10. Jos ajassa voisi hypätä taaksepäin, hyppäisitkö?
11. Mikä saa sinut paremmalle tuulelle, kun on huono olla?
 
Haastan...
○ Pirita
○ Yua Yai
○ Miruka
○ Schnee Kristall
○ Stafire
○ Jepa
 
Nyt en jaksa haastaa muita.
Hyvää viikonloppua vaan kaikille. (: Lupaan kuvata vielä jotakin viikonlopun aikana, ja sunnuntaina vastaan kysymyksiinne. Joten kyselkää siis vielä!








2 kommenttia:

  1. Pudotin silmäni kun näin et mut on haastettu XD tekisin toki muuten mut en omista blogia ni en voi. Dx

    Ja tämä oli oikein tarpeellinen kommentti e___e"

    VastaaPoista
  2. Voihan vompatti pitääkö nyt mun postata yhhhää
    eli siis tiitosta eikun kiitosta haasteesta <3

    VastaaPoista