sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Vastaukset ~

Aamuja ~
Nyt olisi aika vastata kysymyksiin. Kiitoksia vain kaikille kysyjille, tuli ihanan erilaisia kysymyksiä jokaiselta! :) Kukaan ei varmaan jaksa lukea, näitä tuli melkoisesti...
 
Anonyymin kysymykset
sinulle:
tykkäätkö nukeistasi? - No riippuu vähän. Jos saisin loputkin Pullipit valmiiksi niin olisin tyytyväinen. <3
mikä nukke seuraavaksi? - En vielä tiedä varmaksi. Haluaisin erään poitsun tänne. ;)
mitä aiot tehdä kesällä? - Varmaankin vain homehtua kotona ja miettiä, missä mun kaikki kaverit on.
mitä pelkäät? - Läheisten menettämistä.

nukeille:
paras ystäväsi?
Tsukiko -> Hinata (ja Grell jossakin toisessa mielessä c;)
Hinata -> Tsukiko ja Mona ;)
Grell -> Tsukiko, aina ja ikuisesti <3
Rima -> Taivaassa majailevat Shisa ja Yaru ;_; <3 Heitä on kova ikävä!
Luna -> Minun kaltaiseni eivät tarvitse ystäviä u__u ~
Lilia -> Tuota.. ^//w//^ En ole ihan varma tästä. Rima? Grell? Tuskin kukaan täällä oikeasti haluaa olla ystäväni ;_;
Mona -> Hinata, ehdottomasti :) Älkääkä yhtään virnuilko siellä... -3-
Shirei -> Arvatkaahan kaksi kertaa? Satoko, nyt ja aina.

lempivaate?
Tsukiko -> Ei minulla sellaisia ole? :o
Hinata -> Se pinkki villapaita jonka tuo otus (jota myös Liliaksi kutsutaan) suvaitsi varastaa
Grell -> Tsukiko. <3 (Tsukiko: Minä en ole vaate ;_;)
Rima -> Kaikki mahdollinen jossa on söpöjä printtejä ~
Luna -> Oma mekkoni, tottakai! Typerää edes kysyä.
Lilia -> Tämä Hinatan paita on kyllä mukava... (Hinata: Se on minun paitani! >:c)
Mona -> Mihin sitä vaatteita tarvitsee~?
Shirei -> Tämä liivi taitaa olla se lemppari. Vaikka samahan tuo on mitä minä puen, kun minulla on enää viikko aikaa elää...

minkä väriset hiukset haluaisit?
Tsukiko -> Nämä nykyiset ovat ihan hyvät ~
Hinata -> En voisi edes kuvitella minulle muuta väriä kuin blondi!
Grell -> Olen aina ollut punapää, miksi siis vaihtamaan?
Rima -> Minulla oli nuo oranssit aika pitkään, mutta nykyiset hiukseni ovat oikeat. En vaihtaisi enää. <3
Luna -> Hiusten värjääminen on yliarvostettua.
Mona -> Mikä tahansa käy! Tiesittekö muuten, että minun oma värini on musta?
Shirei -> Tässä on nyt hieman tärkeämpääkin mietittävää kuin hiustenvärjäys!

Kotokon kysymykset
Juotko mielummin kahvia vai teetä? - Teetä, mutta Frezzan vaniljakahvi on myös aivan ihanaa. :)
Käytätkö koruja, jos käytät niin millaisia? - Jep! Mulla on melkein aina mummilta saamani kellokaulakoru. Sormustakin käytän aika useasti.
Tykkäätkö pinaattikeitosta? - Olen poikkeuksellinen lapsi ja tykkään pinaattikeitosta. :D
Jos saisit käyttää satasen jonkun toisen ihmisen ilahduttamiseen, niin mitä ostaisit ja kenelle? - Ostaisin mun ystäville jotain kivoja vaatteita varmaankin?
Seisositko mielummin tunnin käsilläs vai päälläs? :D - Kumpaankaan ei mun kunnolla pystytä, mutta mieluummin käsilläni. 8D
 
 
Yua Yain kysymykset
Siee;
1. Haluaisitko värjätä hiuksesi jonkun värisiksi ? :3 - Joo, punaisiksi tai sinisiksi. Äidin kanssa käyn väsytystaistelua että saisin luvan, mutta sitä tuskin tippuu. D:
2. Millaisia ominaisuuksia vaadit pojilta, että poika kelpaisi seurustelu kumppaniksi (8 - En ole kovinkaan vaativa. Mulle riittää että musta välitetään ja mulle ollaan ystävällisiä. :3
3. Oletko "kaappinukkeilija" vai tietääkö kaikki kaverisi sun muut sun nukkeilustas :)? - Enää en pahemmin asiaa mainosta, mutta kyllä aikalailla kaikki tästä tietävät jo. Jos joku kysyy, nukkeilenko, en peittele asiaa vaan vastaan rehellisesti.~
4. Kerro meille jokin nolo tapahtuma, joka sinulle on käynnyt :3 - Hhm, okei. :D Joskus olin venaamassa kavereiden kanssa liikuntatunnin alkua yläasteen käytävällä. Mun kaveri pisti mulle viestin jossa luki "Tuu tänne", ja mietin kuumeisesti minne mun piti mennä. Kyselin siinä sitten missä hän oli, ja mulle vastattiin "No sun vasemmalla puolella!". Otin tuon sarkasmina, ja jatkoin jankkaamista. Lopulta sanoin muille kavereille et joo, lähden tästä ulos tätä mun kaveria vastaan. Nää rupee nauraan ja sanoo mulle että hei kuule, tossahan se on kokoajan istunut melkein sun vieressä. Hieman nolotti kyllä kun en ollut oikeasti edes huomannut hänen tulleen siihen XDD

Shirei;
1. Haluaisitko tutustua johonkin nukkeen paremmin ? :3 - Mitä turhia. Olen aina ollut hieman yksinäinen persoona, en koe tarpeellisena tutustua juuri nyt kehenkään. (Paitsi joku supermies, joka pelastaisi Satokon ja minut voisi kyllä kelvata!)
2. Mikä olisi reagtiosi, jos kävelisit pitkin hiekkatietä illalla ja äkkiä Sakura olisikin halaamassa sua :D - "APUA KUKA MITÄ MISSÄ IIK" - jotakuinkin tuollainen? Sätkisin ja rimpuilisin lisäksi.
 
Orvokinkukan kysymykset
Sulle:
-Kuka on lempparisi omista nukeistasi? -> Tällä hetkellä varmaan Shirei tai Tsukiko. Liliakin innostaa aika paljon. Apua, ne taitaa kaikki innostaa nyt :D <3
-Lempiblogisi? -> No lol, ei tähän saa vastata! Kaikkien blogit on ihania <3

Shirei:
-Mitä tekisit, jos Lucifer on juuri tappamassa sinua mutta yhtäkkiä jostain ilmestyy joku random tyttö paistinpannun kanssa ja sanoo että nyt susta tuli leikkelettä? xD -> Siis uhkaisiko tämä tyttö minua vai Luciferia? Jos uhkaisi Luciferia, nauraisin makeasti ja poistuisin paikalta pikimmiten. Jos minua, varmaankin olettaisin että tämä on jokin painajainen jossa jokainen haluaa tappaa minut. :D
Mutta ei tätä tilannetta tulisi koskaan tapahtumaan, Lucifer on niin raukka ettei saisi tapettua minua itse. Hän pistää jonkun tekemään sen puolestaan.

Lilia:
-Tykkäätkö peruukistas? Musta se on ihana :3 -> Peruukki? ;_; Hyvä kun totuus kerrottiin, olen aina luullut että tämä on oikea tukkani! D: Mutta joo, tämä on huomattavasti parempi kuin se kammottava kiharahelvetti. ♥

Luna:
-Oot söpö x3 -> Tiedän sen ~

Hinata:
-Oot ehkä kaunein näkemäni clarity ikinä, mitkä fiilikset? 8) -> Tottakai olen--- niin siis, tarkoitan että kiitos! <3

Grell:
-Mitä tykkäät nimestäsi? -> Miku ei jaksanut vaihtaa sitä, pöh. Kaipa tämä ihan hyvä on?

Mona:
-Kuis hurisee? 8) -> Hyvin! Hinatan kanssa täällä katsomme piirrettyjä. <3

Tsukiko:
-Miks en keksi sulle mitään kysyttävää? ;__; -> Olen aina tiennyt, että olen tylsin kaikista :( Nyyh. (Grell: Minulle sinä olet aina tärkein <3)

Rima:
-Lempivaattees? :3 -> Taisin jo vastata tähän aiemmin?
 
http://funnycutegifs.com/post/70286905737
 
Piritan kysymykset
Onko Percabeth hot or not? -> Hot! <3 Tykkään kyllä pernicostakin mutta percabeth on jees ;)
Shippaatko jotain paria (kirja, tv-sarja yms), jota ei oikeasti ole? -> Hhhm joo ;3
Tykkäätkö ukkosesta? -> Joo, todellakin. On ihanaa olla sisällä ja kuunnella ja kun maailma räjähtää *_*
Mitä mieltä olet sun luokasta? -> Paras ikinä. Oikeesti rakastan mun luokkaa ihan mielettömästi, en voi vieläkään uskoa että huomenna alkaa vika viikko noiden kanssa </3
Oletko käynyt ulkomailla? -> Krhm... Tallinnassa ja Tukholmassa... eh.. ^_^"
Minkä kirjan luit viimeksi? -> Mia Vänskän Valkoinen aura. Äiti lainasi sen kirjastosta arvellen että se voisi kiinnostaa mua, kun luin joskus niitä aiempiakin siltä kirjailijalta. Oli kyllä loppua lukuun ottamatta ihan helkkarin tylsä mut joo.
 
Annikan kysymykset
Sulle:
Haluaisitko mieluummin kyvyn lukea toisten ihmisten ajatuksia vai kyvyn nähdä tulevaisuuteen? - Tulevaisuutta pelkään jo ihan tarpeeksi, joten todellakaan en haluaisi sinne kurkata. Ihmisten ajatusten lukeminen olisi kyllä kivaa. Totuuden tietäminen voisi toki sattua, mutta haluaisin joskus tietää mitä ihmiset ihan OIKEASTI ajattelevat.
Kenellä nukeistasi on mielestäsi onnistunein luonne? - Shireistä ja Grellistä pidän eniten. Monan persoonallisuus on myös ihan ok.
Kenen nukkesi ulkonäkö miellyttää sinua eniten tällä hetkellä? - Tsukikon varmaankin. Se on juuri sellainen kuin olin aina toivonutkin.
Jos saisit olla yhden päivän joku toinen henkilö, kuka olisit? - Varmaan joku julkkis. Olisi mielenkiintoista tietää millaista olisi olla suosittu. Tai sitten joku kaverini.
Mikä on parasta nukkeilussa? Entä mikä ikävintä? - Ehdottomasti tän harrastuksen sosiaaliset puolet! :) Ikävintä varmaan haukkuminen, tosin eipä sekään missään tunnu.~

Sitten Shireille:
Mikä Satokossa on mielestäsi parasta? - Ewh, kaikki. Se ihminen jaksoi aina kuunnella minun murheitani, lohduttaa minua ja kertoa kaikille miten tärkeä olin hänelle. Harmi vain, etten vielä silloin osannut arvostaa häntä niin paljon kuin olisi pitänyt... </3
Mitä asioita pelkäät? - Pelkään ainoastaan yhtä asiaa. Satokon menettämistä.
Oletko vainoharhainen? - Olen.. Kuvittelen aina kaikenlaista, vaikka todellisuudessa asiat olisivatkin hyvin.
Jos saisit ihan minkä tahansa aseen, minkä ottaisit? ;3 - Minulla itseasiassa oli ase (viikatteeni, kyllähän se täällä on näkynyt?), mutta se otettiin minulta pois. Nyt haluaisin sen vain takaisin.
Kuinka vaikeaa sinulle on tutustua uusiin nukkeihin? - Olen epäsosiaalinen, joten uusiin nukkeihin tutustuminen ei oikein ole minun juttuni.
Mitkä asiat saavat sinut hymyilemään? - Tällä hetkellä ainoastaan Satokon onnellisuus. Joskus nauroin aina omalle typeryydelleni ja moitin itseäni ääneen. (^//w//^)
Löytyykö Luciferista mitään hyvää luonteenpiirrettä omasta mielestäsi? - Hyrrr, ei todellakaan. En tiedä, millainen hän on esimerkiksi niille monille naisilleen (naisparat! ;_;), mutta minulle hän ei ole koskaan ollut muuta kuin kylmä ja inhottava. Voi olla, että erilaisessa seurassa hän voisikin olla mukava, mutta minulle hän tuskin koskaan pystyy olemaan ystävällinen.

Kaikille nukeille:
Millainen omistajasi mielestäsi on?
Tsukiko -> Hän on pitänyt meistä hyvää huolta. :3 Itse ainakin olen tyytyväinen.
Hinata -> Ja pah. Hyvääkö muka? Missä se L-koon obitsu on, jota olen odotellut? -.-
Grell -> Vähän itsepäinen ja laiska, mutta kyllä tuohon tottuu.
Rima -> Kamalan negatiivisia te olette! Mikuhan on ihan mahtava omistaja <3
Luna -> Surkea. Hän kuvaa minua aivan liian vähän. >:(
Lilia -> Voisi se huonompikin olla...
Mona -> Yhdyn Hinatan mielipiteeseen.
Shirei -> En ole vielä ehtinyt muodostaa mielipidettä. Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa lukuun ottamatta sitä, että hän on halkaissut pääni kertaalleen.

Ketä nukkea vihaat eniten?
Tsukiko -> Tästä talostako? Hm, no, Shireitä en pahemmin tunne, mutten vihaa häntäkään. Pyrin aina ajattelemaan kaikista jotain hyvää! (:
Hinata -> Grellistä en pidä, Lilia on helvetin ärsyttävä, se Shirei on aikamoinen kieroilija... Minusta tuntuu, ettei täällä ole paljoakaan hyviä tyyppejä.
Grell -> Hinatan kanssa en ole oikein koskaan tullut toimeen, mutten kyllä vihaakaan häntä.
Rima -> Minun pitäisi enkelinä olla esimerkkinä muille, ja sanoa, ettei ketään saisi vihata...
Luna -> Kaikki ovat ihan syvältä~~! uwu Ovat liian vähän kanssani, tuovat liian vähän keksejä minulle.. -3-
Lilia -> Ihania kaikki >w< Ja pehmoisia myös! ♥
Mona -> Se omituinen Shirei vaikuttaa epäilyttävältä, hänestä en pidä.
Shirei -> Grell on ainoa noista, johon voin luottaa. Ketään muuta en tunne.

Jos joutuisit autiolle saarelle ja saisit mukaan vain yhden asian, mikä se olisi?
Tsukiko -> Grell lähtisi mukaani, tottakai! <3
Hinata -> Älypuhelin, jolla pääsisin äkkiä pois.
Grell -> Tsukiko ehdottomasti. :3
Rima -> Mansikoita, ettei nälkä pääsisi yllättämään... :'3
Luna -> Onnea sille, joka saa minut autiolle saarelle asti. :D Minulla ei ole aikomustakaan lähteä niin pitkälle!
Lilia -> Hetkinen, mikä olikaan autio saari...
Mona -> Tuota.. *kuiskaa* Hinatan.. <3
Shirei -> Viikatteeni voisi olla aika kätevä siellä, voisin saalistaa ruokaa itselleni.

Kummasta pidät enemmän; suolaisesta vai makeasta?
Tsukiko -> Makeasta
Hinata -> Typerä kysymys - makeasta tietenkin!
Grell -> Suolakeksit ovat parhautta <3
Rima -> Makeasta~
Luna -> Kuka rahvas tätä kyselee? -w- Ei makeaa, ei Lunaa!
Lilia -> Kaikki käy, mutta enköhän minäkin tykkää makeasta enemmän. :--3
Mona -> Suolaisesta. En pysty syömään paljoa makeaa oksentamatta. (Luna: Sinut poltettakoot helvetissä, oi makean vastustaja! >:c)
Shirei -> Kumpi tahansa käy. En muutenkaan syö paljoa.

Onko ketään henkilöä, jonka vuoksi voisit hypätä luodin eteen?
Tsukiko -> Jeps, Grellin vuoksi tekisin sen vaikka heti.
Hinata -> Tuskinpa viitsisin kenenkään vuoksi uhrautua? Tai, no, ehkä yhden.. >//__//<
Grell -> Olen jo kerran kuollut Tsukikon puolesta, miksen tekisi sitä toistekin?
Rima -> Enkelinä en kuolisi siitä, joten ihan kenen tahansa tästä talosta (:
Luna -> Kuulkaas kun se menee niin päin, että te hyppäätte minun vuokseni luodin eteen, enkä minä teidän vuoksenne. Taliaivot. >:c
Lilia -> Kun minua ensi kerran käytettiin mielikuvitusolentona, elämässäni oli pieni tyttö, joka oli kovin yksinäinen. Hänen siskonsa oli kuollut, eikä hänelle ollut jäänyt ketään. En muista enää miltä tyttö näytti tai kuulosti, mutta muistan, että hän oli minulle tärkeä. Hänen puolestaan olisin valmis ottamaan luodin. (Mikuhuom: Tästä tytöstä kuulette vielä c;)
Mona -> *kuiskaa* Juu... ^//3//^
Shirei -> Eikö se nyt ole jo huomattu, että tässä ollaan Satokon puolesta kuolemassa?

Onko sinulla jotain muistoa, jonka ajatteleminen saa sinut aina itkemään?
Tsukiko -> Jos muistelen pikkusiskoani Temaria, alan todennäköisesti heti itkemään. Tyttöparka tappoi itsensä 12 -vuotiaana, enkä voinut olla paikalla häntä auttamassa... <|3
Hinata -> Nyt ei kyllä tule mieleen yhtäkään.
Grell -> Moniakin. Kun mietin sitä, mitä tapahtui joskus kun olin Monan hallinnassa (älä muistele pahalla, Mona :D), kyyneleitä pyrkii kyllä silmiini. Tämä olisi voinut päättyä toisin...
Rima -> Muistan yhä hetken, jolloin päätin lopullisesti muuttaa kotiin. Sitä miettiessä tulee kyllä itkettyä.
Luna -> Hienot tytöt eivät itke.
Lilia -> Aina joskus muistan sen tytön itkeneen lohduttomasti. Koska muistoni pyyhittiin, en kykene muistamaan kaikkea, mutta se mitä muistan, ei ole mitään iloista. Se saa minut, no, jos ei itkemään, niin ainakin ahdistumaan.
Mona -> Minä en itke. (Hinata: Itketpäs, älä yhtään yritä!)
Shirei -> Eräs kaunis kesäpäivä Satokon kanssa... ei, älkää pakottako minua muistamaan sitä.

Oletko kateellinen jollekin toiselle nukelle? Jos olet niin mistä?
Tsukiko -> En näe mitään syytä kadehtia ihmisiä.
Hinata -> TODELLAKIN! Grellin tiss--- (Grell: Hysss, hiljaa nyt!)
Grell -> Harvoin kadehdin ketään.
Rima -> Minäkään en ole kateellista tyyppiä...
Luna -> Kaikille noille heidän saamastaan huomiosta. Milloin on minun vuoroni?
Lilia -> Jokaiselle ihmiselle maailmassa! He sentään tietävät, keitä he ovat. Minä olen mielikuvitusolento, minä en tiedä kuka olen.
Mona -> Kaikille niille, joiden menneisyyteen ei liity mitään tappamiseen ja pakenemiseen liittyvää.
Shirei -> Tsukikoa ja Grelliä kahdehdin heidän onnestaan.
 
sCROWpion kysymykset
Sinulle:
1. Tykkäätkö Hetaliasta? Jos, niin lempihahmo/t? - En ole ikinä katsonutkaan Hetaliaa D:
2. Millaisista vaatteista et pidä? - Jotkut kulahtaneet vanhat vaatteet, jotka ovat täynnä reikiä ja jotka selkeästikin kaipaisivat pesua. Lisäksi hippityyli ei oikein iske.
3. Mitä mieltä olet Alfred J. Kwak piirretystä? - Onko se nyt se missä on jokin korppi tjs? En ole ikinä katsonut, mutta ihan hauskalta vaikuttaa.
4. Entä Osmosis Jones leffasta? - Googletin, ja vaikutti lähinnä ihan hullulta :DD
 
http://funnycutegifs.com/post/85119049193
 
Jepan kysymykset
Sulle:
-Ketä hahmoa cossaisit mieluiten SAOsta (sword art online)? -> En katso ko. animea, mutta Kiritoa (?) varmaankin.
-Lempihahmosi SAOssa? -> En ole perehtynyt XD
-Oletko katsonut yhtään Sword Art Onlinea? -> Nope...
-Lempianimesi? -> Harvemmin animea katson, mutta Puella Magi Madoka Magica varmaankin (:
-Millä perusteella valitset ostettavat nukkesi? Mikä asia on nukessa "tärkeintä"? Meikki, asu, kokonaisuus vai jokin muu? -> Faceup on varmaankin tärkein. Chippejä ja kokonaisuuttakin katson aika paljon. Mutta jos jollain nukella on täydellinen faceup, muulla ei ole väliä.

Kaikille nukeille:
-Kauhein asia, joka sinulle voisi tapahtua?
Tsukiko -> Jostain tulisi ydinpommi ja räjäyttäisi kaikki ystäväni tuhanneksi palaseksi. Vain minä jäisin eloon ihan yksin..
Hinata -> Joku herättäisi minut kauneusunilta?
Grell -> Tsukiko tapettaisiin.
Rima -> Joku keksisi pyytää minua takaisin Taivaaseen, enkä saisi enää koskaan palata kotiin.
Luna -> Jostakin ilmestyisi monsteri, joka söisi keksivarastoni tyhjäksi ;;__;;
Lilia -> Loputkin muistoni vietäisiin, ja minusta tulisi taas tyhjä kotelo.
Mona -> Minut haettaisiin kadotukseen.
Shirei -> Tässä on nyt tapahtunut jo melkein kaikki mahdollinen kamala, mitä vielä voisi sattua? Ai niin, apua, Satokon tappaminen olisi tietysti kamalinta. Mutta kai Lucifer nyt pitää lupauksensa, edes tämän kerran..?
 
Ihanin asia, joka sinulle voisi tapahtua?
Tsukiko -> No, häät eivät olisi pahitteeksi.
Hinata -> Se ei taida sopia teidän silmillenne...
Grell -> Komppaan Tsukikoa.
Rima -> Juuri nyt haluan vain mansikkakakkua. .__.
Luna -> Tästä tulisi liian pitkä tarina, kerron joskus toiste...
Lilia -> Kaikki muistot tulisivat takaisin - BANG <3
Mona -> Taidan jättää kommentoimatta. ://_//:
Shirei -> Minulle ei tule tapahtumaan ihania asioita... (Tosin Luciferin räjähtäminen ei olisi pahasta!)

-Jos saisit yhden toiveen, joka maksaisi henkesi tai jotain yhtä tärkeää, mitä toivoisit vai etkö toivoisi mitään? Haluaisitko uhrata itsesi muiden vuoksi, vai säästäisitkö itsesi, vaikka asia olisi miten tärkeä?
Tsukiko -> Kaikkiin toiveisiini liittyy jollakin tapaa Grell ja minä, joten taisisi jäädä toivomatta.
Hinata -> Minä en ala uhraamaan itseäni muiden puolesta, turhaa.
Grell -> Olen aikalailla samoilla linjoilla kuin Tsukiko. ^_^
Rima -> Jos kaikki vain säilyisivät elossa ja olisivat onnellisia, voisin uhrata itseni sen puolesta.
Luna -> Edelleenkin, muiden pitää tehdä nämä jutut puolestani.
Lilia -> E-en tiedä... en ihan oikeasti tiedä.
Mona -> Vaikka heti. Tulkaa hakemaan pääni, minulla on toive valmiina. Tosin taidan pitää sen toiveen salassa... ;)
Shirei -> Minähän olen jo tehnyt niin. Minut voidaan tappaa, kunhan Satoko päästetään vapaaksi.

-Jos voisit luoda maailmasi uudestaan sellaiseksi kuin haluat, tekisitkö sen, jos se maksaisi jonkun rakkaimpasi hengen?
Tsukiko -> En pystyisi uhraamaan ketään.
Hinata -> Se voisi olla hauskaa >:)
Grell -> Pystyn luomaan haluamani maailman ilman kenenkään tappamista <3
Rima -> En voisi tehdä mitään niin itsekästä!
Luna -> Minulla ei ole rakkaimpia, joten todellakin! >:3 Keksimaailma, olen jo tulossa~
Lilia -> Ketkä luokitellaan "rakkaimpiin"? Minä kun en ole ihan varma...
Mona -> Todellakaan en voisi ;_;
Shirei -> EI IKINÄ! Hyi olkoon.
 
Anonyymin kysymykset
Kaikki nuket:
- Mansikat vai mustikat?
Tsukiko -> Mustikat c:
Hinata -> Mansikat, kakun päällä.
Grell -> Mansikat (:
Rima -> MANSIKAT <3 Johan minä olen tässä niistä hokenut.
Luna -> Vesimeloonit. ._.
Lilia -> En muista miltä ne maistuvat. Mustikka kuulostaa kivemmalta, joten sanotaan sitten se.
Mona -> Mustikat.
Shirei -> En syö marjoja.
 
Oletko positiivinen vai negatiivinen?
Tsukiko -> Positiivinen, johan se nyt on nähty.
Hinata -> Negatiivinen, minähän valitan aina kaikesta.
Grell -> Ainakin yritän olla positiivinen.
Rima -> Ehdottoman positiivinen! :)
Luna -> NEGATIIVINEN. MISSÄ. OVAT. MINUN. KEKSINI. Haluan vastauksia.
Lilia -> Paha sanoa. Kai minä positiivinen olen?
Mona -> Valitettavasti negatiivinen...
Shirei -> Epämääräinen sekotus molempia.
 

- Ketä vihaat?
Tsukiko -> En ketään
Hinata -> Grellin tis- (Grell: Kuules nyt neiti, ne eivät ole elävä olento!)
Grell -> Päättäjistä en pidä. Shirei nyt on ihan ok.
Rima -> Päättäjät voitaisiin minunkin puolestani ampua kuuseen.
Luna -> Mikua. Typerä olento.
Lilia -> En ketään tietääkseni
Mona -> I have no idea
Shirei -> Luciferia. Henkeen ja vereen.

- Voisitko rakastua viholliseesi?
Tsukiko -> Ei minulla ole vihollista~
Hinata -> Hrr, en.
Grell -> Tuskinpa.
Rima -> Kehen viholliseen? :o
Luna -> Hyyyi, en ikinä! ._.
Lilia -> En ole vielä onnistunut hankkimaan vihollisia. Saa nähdä milloin onnistun siinä. XD
Mona -> Sille on syynsä että niitä kutsutaan vihollisiksi...
Shirei -> Ai Luciferiin vai? AHAHA, älkää naurattako! Miten kukaan voisi siihen hirviöön rakastua?

Sulle:
- Pystytkö ymmärtämään mielisairaiden ajatuksenjuoksua? -> Jeap. Olen itsekin vähän mielisairas :D
-Viimeisin näkemäs elokuva? -> Barbie & Kolme muskettisoturia <3 Rakastan barbileffoja, tulee mieleen lapsuus ;_; (Vaikka olen vieläkin lapsi)
- Tykkäätkö rae juustosta? -> *Raejuustosta. Ja juu, tykkään.
Oletko tarkka ihminen? -> Turhankin.
-Ootko ihastunut nyt?:) -> Olen :D <3
http://funnycutegifs.com/post/77965812864
Kiitoksia kaikille jotka jaksoitte lukea ja kysellä <3

8 kommenttia:

  1. Haha, ihania ja viihteellisiä vastauksia :--DD

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia kaikille~ Hyvä jos viihdytti.

    VastaaPoista
  3. Ihania vastauksia, silkkaa laatuviihdettä! XD Repesin totaalisesti kolmanneksi viimeisen kysymyksen ja Hinatan kohdalla. :"D

    VastaaPoista
  4. Tuli vaan mieleen, et sureeko Tsukiko ja Lilia samaa henkilöä? Taisiis oliko se Tsukikon pikkusisko luonut ton "Sumin"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, tämä on nyt tainut jäädä kertomatta... Mutta siis, Tsukikon pikkusisko (Temari) oli tosiaan luonut tämän Sumin siskonsa "iloksi" (tämän ilon voitte kyseenalaistaa, ottaen huomioon millainen Sumi oli), mutta koska edellinen persoonallisuus oli jäänyt liian vahvaksi, se sai vallan. Toki Liliaan jäi joitakin palasia Sumista.
      Mutta jaa a, kyllä teille vielä selviää myöhemmin miten asian laita on. ;)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista