torstai 19. kesäkuuta 2014

Mikähän tän kuvatarinan nimi on?

Moikkamoi kaikille (‐^▽^‐)
Eilen iski tylsyys, joten kuvasinpa Monasta ja Hinatasta pienen kuvatarinan (ja koska näiden kahden välillä on selkeästikin ollut jotain, pitäähän siitä teillekin infota).
Ulkona tuuli niin kovasti etten voinut mennä ulos kuvaamaan, joten päädyin kuvaamaan tämän sisällä. ಥ_ಥ Pahoittelen laadusta jo etukäteen.
(Ja joo, tiedän, poset ovat ihan kamalia ja Mona näyttää kuolleelta. Onneksi saan toivon mukaan pian Monallekin uuden peruukin ja obitsun. ^^)
 
 
 
 
Mona: Minä.. minä en tiedä mitä pitäisi tehdä. En ole ikinä ollut tällaisessa tilanteessa. Minulla on toki ollut ystäviä, mutta koskaan kukaan ei ole välittänyt minusta näin... *katselee ahdistuneena sivulle* O-olenko minä ihastunut? En kai sentään?
 
 
Mona: Hinatatan on minulle vain ystävä. Hän on vielä tyttökin, ja ---
 

 
 Mona: *kääntää katseensa Hinataan* Hitto. Valehtelen tässä vain itselleni.
 
 
Hinata: Mona on käyttäytynyt ihan oudosti lähipäivinä. *huokaus* Olenkohan minä tehnyt jotain väärin?
 
 
Hinata: *sulkee silmänsä* Vaikka minä välitän hänestä niin kovasti...
Ehkä minun pitäisi vain kertoa se hänelle.
 
 
Mona: Taidan tosiaan olla ihastunut häneen. Pitäisikö minun kertoa se? Miten sellainen asia edes kerrotaan? "Hei, tiedän ettet pidä minusta sillä tavalla ja että alat tämän jälkeen vihata minua, mutta ajattelin vain sanoa että olen ollut jo pitkään ihastunut sinuun" - ehkäpä ei...
 
 
Hinata: *yrittää tarttua Monan käteen* Mona. Sinä olet ollut tosi hiljainen viimeaikoina. Onko kaikki kunnossa?
 
Mona: *säpsähtää* A-ai, niinkö?
 
 
Mona: *tekohymy* K-kaikki on ihan hyvin. Äh, en voi sanoa että olen mietiskellyt, sitten hän kysyy, mitä minä olen miettinyt.
 
Hinata: Hyvä sitten. *hymy* Kuule, Mona, minun on jo pitkään pitänyt kertoa sinulle jotain. Tämä saattaa tulla ehkä vähän yllättäen, mutta...
 Se on menoa nyt.
 
 
Mona: Ei. Älä sano sitä. Minä en ole valmis.
 
Hinata: *hivuttaa kättään kohti Monaa* Minä.. minä... äh, miten tämä nyt oikein pitäisi sanoa..?
 
 
Mona: *nousee yllättäen ylös* Minun on mentävä.
En pysty tähän.
 
Hinata: Hei, Mona --- Odota!!
 

 
Mona: Mikä minua vaivaa? Minähän olen ihastunut häneen, ja vaikuttaa siltä että hänkin minuun. Mikä tässä on niin vaikeaa? *hengittää raskaasti* Miksen tajua enää mitään? Enkö voi hyväksyä itseäni, vai mistä tässä on kyse...?
 

 
Hinata: *jähmettyy paikoilleen* Se siitä sitten. Mona aavistaa jo, mitä aion sanoa, eikä hän halua kuulla sitä. Hän pitää minusta ystävänä... tämä taitaa olla tässä.
 

 
Hinata: *muistaa mitä tapahtui hänen ja Tsukikon välillä* Näin käy aina. Ihastun ystävääni, ja kun kerron sen, siinä käy huonosti. Lopputulos on sama - jään aina yksin.
 

 
Hinata: *nousee ylös* Mutta minä voin vielä kokeilla onneani. Jos epäonnistun, niin voinpahan ainakin sanoa yrittäneeni...
 

 
Mona: *lasittunut katse* Voin vielä kääntyä. Voin sanoa, että välitän hänestä. Miksen sitten tee niin? Minun kaltaisilleni ei tule välttämättä koskaan toista tilaisuutta. Hinata on ehkä ystäväni ja tyttö, mutta entä sitten? Minä todella pidän hänestä. Onko sukupuolella lopulta niin väliä? Ehkä minun on aika hyväksyä itseni.
 

 
Hinata: *kävelee kohti Monaa* Odota. Tiedät jo, mitä aion sanoa. Minä.. minä pidän sinusta. Enemmän kuin pitäisi. Olethan sinä sen jo huomannut, etkö vain? *punastus*
 
Mona: *pysähtyy*
 

 
Mona: *kääntyy* Hinata...
 
Hinata: *hermostunut* Tämä... tämä taisi olla tässä? Et halua enää nähdäkään minua. Niinhän? *tärisee*
 

 
Mona: *ujo hymy* Miksi ihmeessä sinä niin luulet? Totta kai haluan. Jos luulet, että tunteesi pelottavat minua, olet väärässä. *naurahdus* Itseasiassa se on juuri päin vastoin.
 
 
Hinata: Mitä...?
 

 
Mona: *hymy* Minäkin olen aina pitänyt sinusta.
 
~~~~~~
 
What.
Nää on kyllä varsin mielenkiintoinen pariskunta. Kummallakin on itsetunto-ongelmia, ja sen lisäksi Monalle on jotenkin hemmetin hankalaa hyväksyä sitä että on ihastunut tyttöön. Lieneekö jokin lapsuudentrauma tai asennevamma, sitä en tiedä. :D
 
Niin paljon kun pidänkin tyttöpareista, musta alkaa tuntua että täällä kaivataan heteroparejakin. (Tosin voin vinkata, että tänne tulee tänä vuonna ainakin yksi heteropari, toivottavasti toinenkin. c; Enempää en paljasta.)
 
Mjuu. Sellaista tällä kertaa. Loppuviikko meneekin varmaan juhannuksenvietossa ja mökkeilyssä. Hyvää juhannusta kaikille teille ihanille!


15 kommenttia:

  1. Söpöä! ♥ Olinkin odotellut milloin näistä kahdesa tulee pari! Sen edellisen Monaa koskevan kuvatarinan perusteella :)
    - Lumiruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitosta ~ Ovathan nämä ihan söpöjä.

      Poista
  2. ensinnäkin, sori etten oo ikinä kommentoinut mitään (paitsi gosus mut joooooo se on eri asia :p) sun blogiin, mutta korjattakoot tämä vääryys nyt u__u oon kyllä stalkkeroinut sun blogias niin kauan kun vaan muistan, ja vaikka osan sun ideoistas tiesinkin jo etukäteen (muahaha >:D), yllätät mut aina joka kerta näillä kuvatarinoillas ;_; ♥

    pakko sanoa että toi edellinen kuvatarina, my heart is broken, oli jotain niin ihanaa että oksat pois :( <3 hina♥mona on itseasiassa varsin looginen ja söpöisä pari, mites ois shoottia näistä *vinkvink*? ;););) <3
    juu ei mulla muuta

    sori tää oli vähä tämmöne mut ;_; voin kommentoida joskus toistekkin (jos siis jaksan, yleensä saat tietää mun mielipiteet muutenkin haha) 8D

    xoxo, arisee ♥

    VastaaPoista
  3. äh, blogger kadotti tuosta sen kohdan missä selittelin tsukista ja grellistä ja shireistä jajaja ;v; mut siis tsukigrell on ihanin pari ikinä i mean srsly <33 mitä suotta hankkimaan heteropareja, TYTTÖRAKKAUS FOREVER ♡ okmitäXD

    nii ja tää nykynen kuvatarina on ihaaana, shirei♥satoko oli söpöö jajaja yhyy vittu ;---; syön sut koska muistan vieläkin sun motiivis listityttää satoko, ääärrhhh >//_//<

    ♥ ~ ali edellee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (Vastaan nyt vain tähän kommenttin, mutta otan huomioon tuon aiemmankin. ^^)

      Ihan ekana, ALICE MITÄ IHMETTÄ, ootko sä kipeenä tai jotain kun kommentoit .__. ? Sara ei ymmärrä. Ei ymmärrä ollenkaan. Mutta joo, aww kiitos paljon ; - ;
      Lupaan kuvata näistä jotain shoottia jossain kohtaa... (Krhm, mun lupaukset tuntien kuvaan näistä shootin joskus jouluna. Hah.)

      Sulta ei kysytty mielipidettä tyttörakkaudesta, lol >:D Koska jos sä saisit päättää, mun blogissa ei mitään muuta olisikaan kuin tyttörakkautta. Sori mutta eeei :*
      AHAHAHAHAHAHA et kuule uskokaan miten paljon nautin siitä että saan nähdä sun kärsivän Shirein ja Satokon erottamisesta. ♥ (Varsinkin kun niistä kahdesta ei koskaan pitänytkään tulla mitään ystäviä enempää!)

      Tajusin just miten pelottavan paljon sä tiedätkään kaikkee. Hrr, lopetankin spoilaamisen tähän ja annan sun yllättyä entisestään >:)
      Joo mut ei, kiitos kommentista! ; --- ; <3

      Poista
  4. Tää sai mut itkemään.. ;_; Niin koskettava..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa kiitos ; - ; (En tiennytkään että se oli koskettava. Oikeesti.)

      Poista
  5. Waaaaw nää sun tarinat osaa aina yllättää ja vetää mut ihan sanattomaks. ♥ Hinata ja Mona ovat kyllä laittoman söpöjä yhdessä, ja mä suunnilleen pillahdin itkuun kun pääsin tarinan viimeiseen kuvaan asti ; - ; Mahtavaa, kun teit näistäkin tyttösistä kuvatarinaa! Tätä oli mielettömän ihana lukea, ja sait mut pitämään Monasta ja Hinatasta noin sata kertaa enemmän tän tarinan ansiosta. Kiitos siis että jaksoit 'infota' meille näiden kahden tämänhetkisestä tilanteesta! >ω<

    Rakastan Monan pohdiskelevaa ja epävarmaa luonnetta. Neiti tuntuu uppoutuvan helposti omiin ajatuksiinsa ja harkitsevan kymmenen kertaa ennen kuin uskaltaa avata suutaan. Mona on myös tosi suloinen pelätessään, miten Hinata suhtautuu, jos Mona kertoisi sille tunteistaan. Palvon oikeasti sun taitoa kirjoittaa vuorosanoja nukeille! <3 Saat niistä aina tosi aitoja ja luontevia, ja sun nukkejen persoonat tulee niistä aina täydellisesti esille. Mona tuntuu olevan myös aika älykäs ja miettivän asiat tarkasti ennakkoon, sillä mun mielestä se oli aivan mahtava kohta, jossa Mona sanoi: "Äh, en voi sanoa että olen mietiskellyt, sitten hän kysyy, mitä minä olen miettinyt." Äää, Mona on oikeasti niin ihana! ♥ Sun kaikki nuket on kyllä aivan ihania persoonia~ ; w ;

    Hinata on myös tosi ihana hahmo tässä tarinassa. Kun Hinata lopulta uskalsi kertoa tunteensa Monalle, mä olin tietenkin jo siinä vaiheessa naama kiinni koneen ruudussa kuolemassa niiden kahden ihanuudelle. ;_; Toivoin koko tarinan ajan, ettei Mona jänistäisi vaan uskaltaisi lopulta itsekin kertoa Hinatalle olevansa ihastunut siihen. Jostain syystä oon kuitenkin tullut niin pessimistiseksi, että hetken aikaa jopa uskoin tän tarinan päättyvän niin, että kumpikaan ei saa sitä kakistettua ulos. Arvaat varmaan, että hyppäsin kuitenkin kaks metriä ilmaan, kun pääsin loppuun ja luin Monan "Minäkin olen aina pitänyt sinusta" -lauseen. Mä liikutuin ihan liikaa. ;__; Näitä kahta saat luvan kuvata enemmän yhdessä! Tämä on käsky. u___u ♥

    Tuon jouluisen sään takia ymmärrän kyllä hyvin, miksi sisällä kuvaaminen oli parempi vaihtoehto ulkona kuvaamisen sijaan. Mutta älä tosiaankaan pyytele anteeksi laatua, koska mun mielestä nää kuvat on tosi hyvin onnistuneita, ja mustan värinen tausta sopi tähän tarinaan täydellisesti. :o Se toi jotenkin niin erilaisen tunnelman kuin yleensä tarinoissa, joissa käsitellään rakkautta. Sait tähän siis onnistuneiden kuvien, ihanan juonen sekä palvottavien vuorosanojen lisäksi myös uniikin tunnelman aikaiseksi. > u <

    Waaah vielä pakko kehua tuota viimeistä kuvaa. Aivan täydellinen *__* Se kruunasi koko postauksen (ja mä pystyin huokaisemaan siinä kohtaa helpotuksesta, koska pelkäsin koko kuvatarinan ajan, etten pääsisi näkemään näin täydellistä lopetusta) Oot kyllä muokkausneron lisäksi melkoinen tarinanero. Näitä tarinoita on aina ihana lukea, ja on mahtavaa, että jaksat tehdä sen tämänhetkisen ns. päätarinan lisäksi myös tällaisia tarinoita, jotka käsittelee sun muidenkin nukkejen elämää ja suhteita toisiinsa <3 Tää tarina piristi mua suunnattomasti (sen sun ihanan kommentin lisäksi omg oikeesti kiitos siitä, en toki liikuttunut kun luin sitä ♥♥ ;--;) Joten en voi enää muuta sanoa kuin että toooodella ihana ja koskettava tarina, ihanaa kun jaksat tehdä näitä! Innolla odottelen jo seuraavaa postausta ^ω^
    Niin ja hyvää juhannusta sullekin! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äeewwh miten sä aina jaksat kommentoida noin ihania? ; __ ; ♥ Kiitos >u<
      Monasta on alun alkaenkin pitänyt tulla sellainen varsin epävarma hahmo, tässä yritin mahdollisimman paljon saada sitä esille. Ja jep, tämä neiti on myös varsin älykäs tapaus (tai no, pakko vähän olla jos on miltei koko ikänsä tehnyt sellaisia tekoja, hm).

      Hups, musta tuntuu vahvasti siltä että mun aiemmat tarinat ovat loppuneet usein surullisesti, joten voi olla että sen takia odotit surullista loppua? :'D (Ehkä pitäisi alkaa tehdä onnellisiakin tarinoita.) Mutta juu, yritän kuvata näistä jonkun shootin mahdollisimman pian. ^w^

      Haha, vimonen kuva taisi olla ainoa oikeasti julkaisukelpoinen näistä (vaikka sekin oli muokkausten takia sumuinen ja yh). Ja mitä, tarinanero, minäkö? ;;__;;
      (Ahaha, nämä sivukuvatarinat tulevat ihan vaan siksi että muut ovat pääkuvatarinan ansiosta jääneet varjoon. Ja niin, ilman Luciferia voi olla hieman hankalaa kuvata jatkoa :D)

      Mutta, kiitosta vaan taas ; - ; <3 Nää sun kommentit on vaan.. ;__; </3

      Poista
  6. Aaah, en oisi uskonut että tällänen kuvatarinan käännös tulee, mutta se oli ihana käännös ja nää kaks on tosi söötti pari :3 ♥
    Toi vika pusu kuva on tooosi suloinen, ois kiva saada näistä kahdesta joku söpöstely shootti .. ? *u*

    Oiiih, Mona saa uuen peruukin > u <
    En malta odottaa että hän saa, minkäs laista oot suunnitellut jos saan kysäistä :3 ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :3 ♥ Juu, kyllä näistä olisi sitä shoottia tulossa jossain vaiheessa. ^w^
      Juu, ja Shirei saa myös. En kerro vielä ihan kaikkea, mutta Monan peruukki on melko lyhyt, sen voin paljastaa~

      Poista
  7. Luin todella mielelläni koko tarinan, ja tykkäsin! Todella ihanat Pullip-neidot, ja miten suloinen pari. On ihanaa, ettet todellakaan syrji lesboja, vaan osaat tehdä heihin liittyen todella hellyyttäviä kuvatarinoita! Minäkään en syrji, ja tämä oli niin ihana tarina... Olen sanaton ♥

    Löysin blogisi, kun olin nähnyt sinun kommentoivan ja esim. Sweet Errorissa sanoit tulevasi Tampereen miittiin. Minä haaveilen pääseväni sinne, joten mielenkiinnosta etsin blogisi! Tämä on upea, liityn heti lukijaksi. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi, paljon kiitoksia! ♥ Ei, en syrji lesboja, mielestäni kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. :3
      Voi kiitos, uudet lukijat ovat aina tervetulleita 8)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Voi kiitos > w <
      Teidän kaikkien kommentit on niin ihania, en kestä ; __ ; <3

      Poista