torstai 12. kesäkuuta 2014

Milloin otsikot pääsevät kesälomalta?

Täällä taas.~ nwn Nukkeinto on nyt niin pilvissä, että postailen vähän useammin. toisin sanoen olen teidän kiusananne useamminkin, keh
 Eilen otin taas ihan randomeja kuvasia. Tällä kertaa uhreinani olivat Miwa, Hinata (jonka kuvat epäonnistuivat melkein kaikki), Tsukiko ja Grell.

Olisiko kenelläkään mitään postaustoiveita/-ideoita? Minulla ei meinaan ole yhtäkään. Tai siis, on, mutta en voi toteuttaa niitä. Kuvatarinaa en voi kuvata hetkeen, koska juonessa ollaan nyt siinä pisteessä että Luciferia alettaisiin kaipaamaan ihan fyysisenä paikalle. :D Voitte vaan kuvitella millaisia juonenkäänteitä oon varallenne miettinyt muhahaha >;) Eli en voi tarinaa about 2-3 viikkoon kuvata (ellen keksi jotain kivaa tuohon välille), joten voin kuvata jotain muuta. lucifer sais tulla vähän nopeemmin agh Ideoita otetaan vastaan!

Joo, mutta nyt selitys saa loppua. Kuviin, mars~!
 






 
 

 se näytti niin söpöltä mun kädellä hihi
 
Sitten vielä joku jännä mietiskelykuva ihan vaan koska sain Tsukikon pysymään puussa woopwoop >w<
 


 


6 kommenttia:

  1. Hehkutan taas Tsukikon hiuksia, ihana väri!<3 Ja Grellillä on ehkä söpöin paita koskaan D: Hinataa kaipailisin enemmän, se on niin kaunis :3 Näin tuon yhden kuvan ja olin heti sillei "OOH HINATA JEE" mutta sitten kuvia olikin vaan yksi nyyh </3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos ^^; Tsukin hiukset ja Grellin paita ovat tosiaan kivoja. :D
      Voi anteeksi D: Hinatan kuvaaminen on taitolaji; otin neidistä n. 10 kuvaa mutta vain yksi oli julkaisukelpoinen. Yritän kuvailla tytyä heti kun kelit paranevat.

      Poista
  2. Jes, lisää randomräpsyjä! Tää postaus on ihan mahtava, kiitos tästä! ♥
    Oon yrittänyt vältellä käyttämästä koko ajan sanaa 'sympaattinen', koska ylikäytän sitä aina sun blogissasi. Sun kaikki nuket tuntuu mun mielestä olevan vaan niin symppiksiä!

    Miwa näyttää noissa muutamassa kuvasessa tosi herttaiselta ja suloiselta. ; - ; Varsinkin kolmannessa kuvassa rakastan sen ilmettä sekä varjoa, joka on toisella puolella sen kasvoja. Neljännessä kuvassa tykkään taas kerran siitä ilmiöstä, jonka sait Lunalla aikaan viime randomräpsypostauksessa. Siinä kuvassa näyttää nimittäin siltä kuin tuuli heiluttaisi Miwan hiuksia. >w< (Luultavasti tää on taas vaan mun omaa kuvitelmaa, mutta mun silmiin se vaan näyttää aivan siltä kuin tuuli heiluttaisi niitä :3) Sen takia tykkään siitäkin kuvasta kovasti <3

    Oijoi, Hinata on kyllä ihana! Neitiä ei olekaan näkynyt pitkään aikaan, mutta hyvä että pistit siitäkin yhden kuvan! >u< Hinata näyttää ihanalta Miku lolin(?) stock-paidassa. Pastellivärit kyllä sopii hyvin sille!
    Puussa otetut nukkekuvat on jotain liian ihanaa. ; w ; Upeasti oot saanut Tsukikon pysymään puussa! Tykkään hirveästi niiden kuvien kuvakulmasta ja siitä, kuinka tyyneltä neiti näyttää korkeuksissa olevasta kuvauspaikasta huolimatta! Tsukikohan on tosi rauhallinen tyyppi (ainakin nukkeprofiilinsa mukaan), joten ne puukuvat jotenkin sopii myös tytön persoonaan! Ja aww tuo viimeinen kuva, jossa ootte Tsukikon kanssa yhdessä. :3 Sekin kuva on kyllä kertakaikkisen suloinen, enkä voi millään ymmärtää, miten voit saada noin hyviä nukkeselfieitä! Itse en enää edes vaivaudu yrittämään semmoisen ottamista, on nimittäin sen verran huonoja kokemuksia ja traumoja omista ilmeistä niissä kuvissa. :'D
    Grellin kuvatkin ovat aivan mahtavia. > u < Neidin asu on hirmu suloinen, samoin kaikki postetukset! Kyllä, olen myös heikkona nukkekuviin, joissa nukke istuu ihmisen kämmenellä. :D Siksi siis tokavikakin kuva oli tosi paljon mieleeni ♥

    Vai on Lucifer saapumassa pian fyysisenä keskuuteemme? 8) Kuulostaa erittäin hyvältä, maltan tuskin odottaa seuraavaa kuvatarinaa!
    Hmm, postausideoita.. Ainakin joku suloinen Rima-shootti olisi enemmän kuin tervetullut! Mun mieleen painui ne kuvat Rimasta Joujoun stockeissa, niin olisi ihana nähdä neidistä joku kokonainen shootti. > u < Tietenkin myös lempitytöstäni Shireistä olisi kiva nähdä kuvia, en pistäisi ollenkaan pahitteeksi! ♥

    Niin ja luin ton sun vastauksen siihen mun edelliseen kommenttiin, ja pelästyin kun tajusin että oot saanu musta kuvan, että olisin semmonen "hyi mene pois kakara" -tyyppi 8'D En missään nimessä halua antaa itsestäni semmosta kuvaa, koska mulle saa ja pitääkin tulla moikkaamaan coneissa! ;3; Mua jäi harmittamaan, kun en viime Traconissa tajunnut tulla juttelemaan, mutta ensi conissa sitten ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos kiitos ^_^
      Tällä kertaa olet oikeassa hiuksien suhteen, jep, Miwan hiuksia tosiaan heilutti tuuli tuossa neljännessä kuvassa. (Itseasiassa Miwan hiuksia heiluttaa aina ulkona tuuli, ovat sellaista materiaalia ._.)

      Hinataa ei ole näkynyt pitkään aikaan tasan yhdestä syystä: neidin kuvaaminen ei ole ihan lempihommaani :D En ikinä saa Hinatasta sellaisia kuvia joista pitäisin.
      Itse tykkäsin eniten noista puussa otetuista, puussa tosiaan saa hyviä kuvia nukeista. :D Ja haha, tuossa nukkeselfiessä Tsukiko edustaa kyllä huomattavasti enemmän kuin minä BD

      Kyllä vain >8))) (Seuraavaan kuvatarinaan tosin voi mennä ihan hetki.)
      Juu, voin koittaa väsätä Rimasta jonkun shootin. :3 Shireitä on näkynyt niin paljon tarinassa että olen yrittänyt kuvata mahd. paljon muita, mutta koska neiti on tällä hetkellä lellikkini, voisin vähän kuvata häntäkin >w<

      Saan sellaisen käsityksen vähän kaikista :--D Tämä ei johtunut sinusta vaan pikemminkin itsestäni. >//u//< Mulla on aina sellainen luulo että kun menen puhumaan jollekin - tyyliin "HEI KIVAA TAVATA SINULLAKIN ON NUKKEJA JEE NÄYTÄPPÄS VÄHÄN TÄNNE SITÄ >B))) HIHIHI JEE FANITAN SUA LOL <3" - minua katsotaan ">:(" -ilmeellä jajaja ;-; Olen yleensä aika äänekäs ja niin :'D
      Mutta juu, Traconissa sitten >:3

      Poista
  3. Kiva blogi ja kivat kuvat.:)

    nukenelamaa.blogspot.com

    VastaaPoista