sunnuntai 3. elokuuta 2014

Grande Finale

Moiksumoi vaan kaikille. ~
Ryhdistäydyin ja kävin kuvaamassa kuvatarinaa. Ja arvatkaapa mitä, tämä taitaa nyt olla viimeinen osa tätä kuvatarinaa. Varoitan, posetukset ovat erittäin epäloogisia plus Luciferin paita riehuu omiaan... Kuvanlaatukaan ei ole mikään paras mutta joo, näillä mennään!

Kiitos kaikille jotka ovat tätä typerää pikku kuvatarinaa jaksaneet seurata. Olette ihania.
Aloitan seuraavan isomman kuvatarinan taas mahdollisimman pian.~

picfic; Harha
// Viimeinen osa //
 
 
 
"Minä olen aina rakastanut sinua."
 
~~~~~~~~
 
 
Shirei: *haukkoo henkeään* Sinä... sinä et ole tosissasi?
 
 
Lucifer: *katsoo Shireitä suoraan silmiin* Olen.

 
Lucifer: *ojentaa kätensä kohti Shireitä* Minä --
 
 
Shirei: *pysäyttää käden* Seis! Jos sinä oikeasti olet tosissasi, olet itsekkäin tuntemani ihminen! Tajuatko, että olet tuhonnut miltei koko elämäni vain jotta saisit omat pikku tunteesi katoamaan?
 
Lucifer: M-mutta minä yritin vain -
 
 
Shirei: *pilkallinen naurahdus* Niin varmasti! Ainahan sinä olet "yrittänyt". Mutta sinun yritystesi ansiosta Satoko ja monet muut ovat nyt kuolleet! Ja arvaapa mitä?
 
 
Shirei: Nyt minä vihaan sinua entistäkin enemmän! Jos oikeasti välittäisit minusta, olisit kertonut sen aiemmin.
 
Lucifer: Shirei, minä en osaa -
 
Shirei: *keskeyttää* Ole nyt jo hiljaa. Älä pahenna tilannetta entisestään.
Tiedoksesi, että jos luulet kaikkien maailman tyttöjen rakastuvan sinuun tuollaisen käytöksen jälkeen, olet väärässä! Minua ei enää kiinnosta. Hyvästi, Lucifer.
 
 
Lucifer: *ojentaa kätensä kohti Shireitä* Ei, Shirei, odota!
 
 
Lucifer: *katsoo Shirein menoa* ... pitihän se arvata.
 
 
Lucifer: *vajoaa maahan* Miksi?! Tämän takia olen karttanut oikeita tunteita - kun ne tulevat, ne tulevat helvetti sentään kaikki kerralla!
 
 
Lucifer: Sanoitko tosiaan "kaikki maailman tytöt"? Shirei, ei minua kiinnosta kaikki maailman tytöt. Minulle riittäisi että sinä välittäisit minusta... mutta sinä vihaat minua!!
 
~~~~~~~~
 
Toisaalla Shirei...
 
 
Shirei: *raskasta hengitystä* Miksi Luciferin piti kertoa juuri nyt jotain tuollaista? Nyt hänen vihaamisensa tuntuu jotenkin... väärältä? Minusta tuntuu, että olin hänelle liian ankara. Etten enää vihaisikaan häntä ihan niin paljon?
 

Shirei: *tuskissaan* Ei. En saa sääliä häntä. Hänen ansiostaan Satoko -- *huokaisu*
Ei tästä tule mitään. En osaa päättää mitä tuntisin sitä ihmistä kohtaan.
 
 
Shirei: *syvä huokaisu* Voi, Lucifer, tietäisitpä miten hankalaa sinä minun elämästäni teetkään. Nyt en osaa päättää edes omista tunteistani.
 
~~~~~~~~
 
Ja takaisin Luciferin luokse..
 
 
Lucifer: Tämä on käynyt jo liian sietämättömäksi. Olen pitänyt tunteitani koko ikäni sisälläni, ja nyt kun vihdoin paljastan ne... käy näin. Millään ei ole enää mitään väliä. Kukaan ei ole koskaan oikeasti tarvinnut minua - ei koskaan!
 
 
Lucifer: Jos tämä kaikki kerran on niin turhaa... miksen saman tien lopettaisi tätä? *surumielinen naurahdus*
 
 
Lucifer: *katsoo alas* Hyppy alas olisi riittävä isku tappamaan minut ~
Minun on lopetettava tämä vielä kun siihen pystyn. En ole koskaan ollut onnellinen. Tämä oli nyt tässä.
 
 
Lucifer: *ottaa askeleen tyhjyyteen* Minulla ei ole viimeisiä sanoja.
 

 
Shirei: *tarttuu pojan kädestä kiinni* Vai ei sinulla ole viimeisiä sanoja?
 
 
Lucifer: *nousee Shirein avustuksella ylös* Hh..?
 
 
Shirei: Eikö sinun olisi kuulunut dramaattiseen tapaasi sanoa viimeisiksi sanoiksesi "Shirei, minä rakastan sinua"? *virnistys*
 
Lucifer: *katsoo tyttöä ihmettyneenä* Mutta...
 

 
Lucifer: *hämmentynyt* Mutta sinähän... vihaat minua?
 
 
Shirei: *hymy* Minä olen oppinut läksyni. On vaikeaa antaa anteeksi, en ole koskaan ollut hyvä siinä. Vihani on sokaissut minut, olen nähnyt sinut vain vihollisenani. *naurahdus*
 
 
Shirei: Minä olen kuitenkin miettinyt asioita. Tiedän, ettei Satoko haluaisi minun vain murehtivan häntä lopun ikääni. Tiedän myös, ettet sinä ole lainkaan niin paha kuin mitä olen aina luullut sinun olevan.
 
Lucifer: *tuijottaa Shireitä ihmeissään*
 
 
Shirei: *hymy* Tulin siihen tulokseen, että olen valmis antamaan sinulle anteeksi. Joten... aloitetaanko alusta? *lähestyy Luciferia*
 
 
~~~~~~~~~~
 
 
 
Ennen olin ajatellut, että on olemassa ihmisiä, jotka on tarkoitettu vihollisiksi. Heitä pitää vihata eikä heille saa olla ystävällinen. Vihollisiin ei missään nimessä voinut rakastua.
 
 
Niinköhän olen samaa mieltä vielä tänäänkin?
 
~~~~~~
 
The End
 
 
// En ole tyytyväinen itseeni. Vielä joskus saan tehtyä surullisenkin lopun tarinoilleni, ew.
Haha, just kidding. Rakastan nukkejani liikaa voidakseni tehdä surullisia loppuja. 
Toivottavasti piditte! //
 
 
 


 


 
 


20 kommenttia:

  1. Tätä mä en kyllä arvannu! Mutta ihana loppu silti ♡ Oli kyllä hyvä! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ;u; <3 Pelkäsin että kaikki arvaisivat tämän x)

      Poista
  2. Gyääh, tää oli iki-ihana osa, enkä taho tän tarinan päättyvän (tosin, jos alotat isomman tarinan, mikäs siinä, hehe). Pakko myöntää, että tossa hyppykohdassa olin ihan varma, et Lucie hyppäs, mutta onneksi ei. En ois tykännyt, jos Lusse kuolis tällasessa tilanteessa :'( pojalla on muuten söpöt pikku varpaat ;*

    Lempi kuva... Ehehe, kolmanneksi viimeinen B). Okei, vika kuvakin oli iiiiihana, mutta kyllä toi kolmanneks vika silti on paras! Luciferillä on muute pitkät ripset Owo :D

    Juu, mutta eipä kai mulla muuta asiaa ollukkaa... Paitsi että hyppykuvat oli hienosti toteutettu :3

    -Kuro-Angel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omr kiitos paljon ;__;; ♥ Kyllä tämä tarina taitaa nyt päättyä, mutta don't worry, olen jo kehitellyt seuraavaa (joskin siitä tulee ihan kamala mutta silti :D).

      Yh, sun kommentit on ihania ;u; Oon aina varautunut kun sähköpostiin tulee anonyymejen kommentteja, mutta sitten kun näenkin että ne on sulta :D ♥

      Poista
  3. Ihana tarina n w n <3 toi "eikö sinun olisi pitänyt sanoa: 'Shirei, minä rakastan sinua'?"

    VastaaPoista
  4. APUA IHANAA ; 3 ; maailman sulosin lopetus varmaan ♥

    VastaaPoista
  5. Ihan älyttömän hyvä tarina.
    Ihan oikeesti.
    Mä kuolen.
    ;_________________; ♥
    Mulla meni tossa lopussa oikeesti kylmät väreet, ja melkein tuli tippa linssiin tossa kun Lusse meinas hypätä. (itkupillikö?)
    Tää oli oikeesti ihan mahtava, oikeesti yks parhaita kuvatarinoita mitä oon lukenu!
    Noi muokkaukset oli hienoja, ja replatki oli osuvia ja tarkkaan mietityn oloisia. Oih toi loppu, niin hyvä! Perfekttt:3 ♥
    Oih mä menin oikeesti ihan sanattomaks, mulla oli paljonkin juttua vielä mutta unohtu ._. Paitsi että Lusse on söpöin Isul ikinä *o* ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hrrr kiitos tosi paljon, aloin melkein itkeä kun luin tän! <3 Olen otettu u w u ~

      Poista
  6. Ihana tarina. Todella luova, loppu oli täydellinen <3 Shirei on kaunis, ja minusta sä osaat käyttää muokkauksia ja kuvakulmia tosi hienosti, oot kehittynyt valtavasti siitä mistä aloitit. Todella upea loppu upealle tarinalle ;u;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ;///; ♥ Hyvä kuulla että oon kehittynyt ~

      Poista
  7. ah tää on ihanin tarina mitä oon lukenu u___u♥ palvon sun mielikuvitustas
    en keksi mitää kivaa kommentoitavaa mut sanonpa vaa et lushirei on söpöin pari ikinä!!1 omg.
    -alice

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sssSSHHH hiljaa siellä /)////w////(\ <3
      Mutta äää kiitos paljon!

      (PS. Sie et vissiin oo lukenut kovin hyviä tarinoita elämässäs jos tämä on ihanin :D Raukkaparka)

      Poista
  8. VOI LUOJA KUN SÄ OOT TAITAVA!!Tän tarinan juoni on ihana, oon tykännyt siitä ihan alusta asti! ♥ Pidin aluks Luciferia ihan kauheena mut nykyään tykkään siitä paljon <3 Shireikin on tosi ihana hahmo ja erittäin persoonallinen! Sulla on muutenkin persoonalliset nuket ja ideat! :) Tää on yks mun lempiblogeista.

    Sori mulla on aina kysymyksiä, oon tosi kiitolline jos jaksat vastata!
    -Millainen seuraava tarina on(kerro pliis ees jotain!)?
    -Millä kameralla kuvaat??? :o
    -Mikä sun seuraava nukke on?
    -Millon alotat sen seuraavan? Onks siinä niinku sun vanhoja nukkeja vai jotain uusia ja onko siinä uus juoni vai jatkatko tällä vanhalla?

    -Lumiruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon ;U; ♥

      Ja niin, vastauksia:
      - Voin paljastaa että sen päähenkilönä on Tsukiko ~
      - Kuvaan jollain pokkarilla :D
      - Well... no, se selviää toivon mukaan pian
      - 8--------) Enpäs sanokkaan mitään. (Paitsi että juoni on uusi. Keh.)

      Poista
  9. Aaahw, paras mahdollinen lopetus tälle upealle tarinalle ;__; <3 Sä yllätät mut joka kerta tarinoillasi, mutta tällä kertaa sä sait mut totaalisesti mykistymään. Aivan mahtavaa työtä kerrassaan.

    Ensinnäkin, yllätyin tästä tarinan lopetuksesta sen takia, että oletin tällä koko ajan olevan surullinen loppu. Mutta et arvaakaan, kuinka iloiseksi mut teki saada näinkin ihana ja onnellinen lopetus! ; - ; Osasit yllättää kyllä pahemman kerran. Tätä parempaa loppua ei olisi voinutkaan olla > u <

    Oli sydäntäsärkevää huomata, kuinka paljon Lucifer Shireistä välitti, mutta kuinka kylmästi Shirei suhtautui Luciferin rakkaudentunnustukseen. Totta kai ymmärrän Shireitä, onhan Lucifer sentään tehnyt Shirein elämästä kamalaa vuosien aikana. Sait luotua ihanan erikoisen ja ristiriitaisen tunnelman tuohon alkuun, jossa Lucifer yrittää saada tilaisuutta selittää. Niiden kahden keskustelu eteni tosi mielenkiintoisesti, ja minä täällä yrittelin pidätellä itkua parhaani mukaan. ;ω;

    Tuo kuva, jossa Lusse pitelee päätään ja soimaa itseään, on aivan upeasti muokattu <3 Tuo kohtaus oli muutenkin niin surullinen, että wäh, taas oli itkussa pidättelemistä. , ω ,
    Loppuosa tarinasta kruunasi ihan kaiken. Olit tehnyt ton nerokkaasti niin, että ensin sait kaikille uskoteltua, että Shirei vihaa Luciferiä eikä suostu antamaan tälle koskaan anteeksi. Ja sitten kun Lusse päätti hypätä ja tappaa itsensä, luulin oikeasti, että se olisi Luciferin loppu. Se tuli mulle nimittäin ihan puskan takaa, että Shirei päättäisikin pelastaa pojan. <3 Hypin vaan riemusta kun huomasin, miten ihanan eleen Shirei päätti kaiksita vihantunteistaan huolimatta tehdä. :'3 Awaw, en voi ees sanoin kuvailla, kuinka mahtavan lopetuksen tälle teit. Tää oli niin ihana ja opettavainen. Ja tietenkin kolmanneksi viimeinen kuva oli vielä kirsikka kakun päällä hih. >u< ♥ Aww nuo kaksi on kyllä mielettömän suloinen pari, rakastan oikeasti ihan silmittömästi tuota kolmanneksi viimeistä kuvaa! q __ q Ja oih, myös viimeinen kuva oli mielettömän upea vuorosanoineen. <3

    Erityisesti tykkäsin tästä tarinasta sen takia, että oon ihan hulluna viha-rakkaussuhteisiin, ja Luciferin ja Shireinhän suhde oli nimenomaan tällainen. Olen täysin samaa mieltä kuin Shirei taitaa nykyään olla siitä, että omiin vihollisiin voi rakastua!

    Noniin, nyt sitten vain odotellaan uutta tarinaasi. ;3 Hyvä että aiot aloittaa pian uuden, tiedän jo valmiiksi nimittäin että siitä tulee vähintään yhtä hieno kuin tästä. (Ei vastaväitteitä kiitos.)
    Vielä nopeasti tiivistettynä sanon, että tää lopetus oli ihanin mahdollinen, ja tarina itsessään oli ehdottomasti paras osa tähän mennessä. Oot ihan mestari kuvaamaan nukkejasi, muokkaamaan kuvia ja luomaan näitä ihania ja tunnelmallisia tarinoita, joita on aina ilo lukea! ♥
    Kiitos tästä tarinasta ^^ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eww en löydä sopivia sanoja joilla kiittää ;U; Mutta siis, kiitos ihan übermegapaljon tästä kommentista, tää oli ihanin ikinä ;_;; ♥ Tää oli ehkäpä ihanin kommentti sulta ikinä. Muutenkin oon tosi otettu siitä että mun esikuvani (=sinä) kommentoi postauksiani, mutta kun sä kommentoit vielä noin ihania äää /)///(\ joo heipähei mun aivot ylikuormittuu
      Mutta vielä kerran kiitoksia ;_;; Yritän parhaani mukaan tehdä seuraavasta tarinastakin lukemisen arvoisen ~

      Poista
    2. Oho, tuo "ihanin ikinä" tuli kaksi kertaa. Hyvä minä :'D

      Poista
  10. Shirei on ihan sika hyvä ja jalo ihminen!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Aivan mahtava lopetus! Jos et tekisi uutta tarinaa, olisin surullinen, että tää loppuu. Mutta koska jatkat, voin vaan täysin rinnoin nauttia tästä ihanasta lopetuksesta! ^.^
    PUSUKUVAAAAA!!! o>o<o
    Lusse on lutuinen kuten aina. ^3^

    VastaaPoista