tiistai 5. elokuuta 2014

Nopeaa toimintaa

Heipsulivei taas ~
Minun piti yrittää olla postaamatta tätä heti, mutta minkäs teet kun on postaushimo ;_;
Lisäksi minun piti kuvata ShireiLucifer -shootti tähän väliin ennen kuin aloitan seuraavaa kuvatarinaa... no, se vähän jäi kun tämä sattui inspiroimaan.
Joten pahoittelut että postaan näin pian uudelleen. Yritän olla aktiivinen vielä kun koulu ei ole alkanut...
Ja niin, paljon kiitoksia kaikista kommenteistanne! Olette ihania. ;u;; ♥
Nyt siihen tarinaan. Pahoittelen, tämä uusi kuvatarina hyppää ihan eri aiheeseen (minun piti tehdä jokin välitarina mutta siitä ei tullut mitään). Yritän kuitenkin toteuttaa tämän vaihdoksen jotenkin loogisesti... (köh minä en ikinä toteuta mitään loogisesti :p)
>> prologi
Millaiseksi sinä kuvittelet tarinan sankarittaren? Voimakkaaksi, kauniiksi ja periksiantamattomaksi, kenties?
Niin minäkin olen aina ajatellut. Mutta tämän tarinan sankaritar olen minä.
Minä en ole voimakas, kaunis enkä periksiantamaton.
Minä olen vain Tsukiko.
Ja tämä on minun tarinani.
Minä kerron sen omalla tavallani. ~
~~~~~~~~
picfic; Memories
[ beautiful nighmare episode 1 ]
Hinata: Aika on kulunut nopeasti, vai mitä? Vastahan Shirei ilmestyi tänne - ja nyt hän on jo löytänyt oman tiensä. *naurahdus* Entä sinä, Tsukiko? Oletko sinä jo löytänyt oman tiesi?
Tsukiko: *hymy* Luulisin niin. Minulla on paljon ystäviä. Ja Grell. *punastus* Minä rakastan häntä siinä missä sinä rakastat Monaa ja Shirei Luciferia.
Hinata: *ujo hymy* ... niin. Minusta tuntuu, että elämämme asettuu vihdoin raiteilleen. Näiden kolmen vuoden aikana on tapahtunut niin paljon kaikkea. Grell liittyi seuraamme, Mona alkoi kontrolloida häntä... voi, en minä enää edes muista sitä kaikkea. *naurahdus*
Tsukiko: Äläkä unohda sitä, että siskosi paljastuikin suojelusenkeliksi.
Hinata: Älä viitsi muistuttaa siitä. *kiusallinen naurahdus* Minä ajattelen Riman silti aina siskonani. Mutta entäpä Lilia sitten, muistatko, kun hän ilmestyi luoksemme?
Tsukiko: *naurua* Älä edes muistuta! Hän roikkui minussa kokoajan. Onneksi Lilia on vihdoin löytänyt oman itsensä...
Tsukiko: *surumielinen huokaus* Mutta mitä seuraavaksi? Minusta tuntuu, että kaikille on tapahtunut jotakin. Nyt kun Shirei ja Luciferkin ovat tyytyväisiä elämäänsä, minusta tuntuu että tämä... tämä kaikki on menossa kohti loppua. Elämämme tasoittuu. Saamme vihdoin olla rauhassa. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?
Hinata: *nyökkää vaimeasti* Ymmärrän. Mutta arvaa mitä?
Hinata: *tarttuu Tsukikoa kädestä* Me olemme pysyneet ystävinä kaikki nämä vuodet.
Hinata: Kolmen vuoden aikana meidän välillämme on ehtinyt tapahtua vaikka mitä, mutta olemme silti pysyneet ystävinä. *hymy* Kummallakaan ei ole enää perhettä ympärillänsä - ei ainakaan sitä perhettä, mistä alun perin lähdimme. Mutta nyt meillä on uusi perhe ja uusi elämä.
Meidän on syytä olla tyytyväisiä. ~
Tsukiko: *hymy* Niin, no...
Tsukiko: *empii* Meillä tosiaan on uusi perhe. Olen toki tyytyväinen nykyiseen elämääni ja kaikkiin uusiin ystäviini, mutten voi olla miettimättä... että ..
Hinata: *keskeyttää* Miettimättä perhettäsi? Siskoasi?
Tsukiko, onko tässä nyt kyse siitä, että sinulla on ikävä kaksoissiskoasi?
Tsukiko: *kuiskaa* Niin.
Me olimme erittäin läheiset. Ami oli aina luonani. Teimme kaiken yhdessä. Kunnes hän sai tarpeekseen ja ... ja muutti pois. *pidättelee itkua* Olen käynyt asian mielessäni läpi liian monta kertaa. Tiedän, ettei vika ole minun vaan väkivaltaisen ja sairaan äitimme, mutta... *ääni murtuu* En silti voi olla syyttämättä itseäni Amin lähdöstä. Hän ei ole sen jälkeen ilmoittanut itsestään mitään. Tiedän, sinä olet kuullut tämän sata kertaa, mutta minä todella rakastan minun siskoani. Enkä enää edes tiedä, onko hän elossa...
Hinata: Tsukiko, lopeta. Et voi syyttää itseäsi siskosi lähdöstä. *sulkee silmänsä* Hänellä on varmasti hyvä syy olla ilmoittamatta itsestään. Minä olen ihan varma, että Ami on tälläkin hetkellä jossain elossa - ja arvaapa mitä? Olen varma siitä, että hän ikävöi sinua.
Tsukiko: Mutta -
Hinata: Ei mitään muttia! Sinulla sentään on sisko.


 Tsukiko: Mutta voitko olla varma siitä?! Voitko olla varma, että Ami on yhä elossa?
Kaikki särkyi palasiksi sinä päivänä jona hän lähti! Minä olisin voinut toimia toisin - olisin voinut estää häntä. Tiedän että hän vihasi äitiämme, mutta minä -- *ääni murtuu* Minä haluan hänet takaisin...
Hinata: Kuules nyt. Asia ei parane sitä murehtimalla. Sinun pitää tehdä jotain sen eteen! Sinun pitää lähteä etsimään siskoasi. ~
Tsukiko: *sulkee silmänsä* Ei se ole niin helppoa. Ami ei jättänyt mitään jälkeensä. Minulla ei ole pienintäkään johtolankaa siitä, missä hän on nyt... ei minulla ole toivoa.

Niinhän minä luulin...

~~~~~~

Sellaista tällä kertaa.
Pahoittelut vielä kerran että postasin näin pian uudelleen. u w u


12 kommenttia:

  1. Älä mitää pahoittele, sehän on just ihanaa ku postaat! <3

    Toka ja kolmanneks vika kuva oli uber ihanat :* kaikki vuorosanat ja nukkejen asennot sopi toisiinsa tosi hyvin :3 mulla oli sitten vielä jotain muutaki sanottavaa, mutta eipä nyt muistu :D postaa taas pien uudestaan :3

    - Kuro-Angel

    VastaaPoista
  2. Sulla ei ole tästä postausvälistä muuta anteeksipyydettävää kuin se että minä en ehtinyt kommentoimaan viimepostaukseen.

    ....noei XD sitä mitään anteeksi tarvitse pyydellä mutta joo siis kiva vaan kun jollain riittää intoa postata usein terveisin kyllästynyt niihin 34 vuoden postausväleihin joita jotkut pitävät~ ja sitäpaitsi tää blogi on niin ihanaa luettavaa ja katseltavaa että amen halleluja.

    okei asiaan. (mihin asiaan...? millon mun kommenteissa on muka viimeks ollu mitään asiaa XD)

    Noi neljä ekaa kuvaa suunnilleen pysäytti mun sydämen. Palvon. Noi joissa vaan Tsukikon huulet on värilliset ja muu mustavalkoharmaata asdfghjkl ja sitten ääee toi kolmas joka on muutenvaaylikaunis ja sitten tuo Beautiful Nightmare. u p e a a piste. Tsukin silmien utuisuus ja väri ja muutenkin pose ja aaee kuolen tolle kuvalle yhä uudestaan ja uudestaan desu kiva pitänee aloittaa hautajaisjärjestelyt mutta ööö siis tuota liian kaunis. Beautiful Nightmare. Liian täydellistä. Lisätään toi kuva listalle "kymmenen parasta tapaa tappaa Schnee Kristall nopeasti ja varmasti" desu ne? :'DD koska aivanliiankaunis. <3434

    ....HOLY SWEET entiedämikämuttajoku TOI TARINA *________* arvatkaa kuka pudotti (jälleen kerran) silmät päästään tuota lukiessaan? eheh en ollut minä. En todellakaan. Mielenkiintoinen aloitus siis, tässä jatkoa odotellessa ^^ aaeea. Musta tuntuu jotenkin että tästä tarinasta tulee hienointa mitä saamme koskaan sinulta nähdä.

    ....eikunhähmitä onko Tsukilla kaksonen? Kaksoissisko? OH M--- mit öö selitän olen kaksosriikki. Täysin. Ja ennenkun joku ymmärtää väärin (kuitenkin joku ymmärsi jo) niin mulla vaan on joku fiksaatio kaksoten välisiin sisarussuhteisiin TwT tykkään niistä. Köh. Myönnän olevani ihan friikki. Moi.

    Ja awh loppu. <34 perfiyspisteet 34/7. noninoni nyt siirryn jonnekin odottelemaan jatkoa ja tää t ä y s i n älyvapaa kommentti päättyy. piste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa omg kiitos /)////(\ ♥
      On sun kommenteissa asiaa, ne on oikeesti ihania yhhh :D <3

      On sillä kaksoissisko, muistaakseni oon tästä neidistä aikaisemminkin höpöttänyt mutta joo x)
      Mutta vielä kerran kiitooos <3

      Poista
  3. Ihana osa *o* Muokkausmestari vauhdissa taas ♥
    Odotan innolla jatkoaaah ♥

    Oo onko Tsukikolla kaksonen *o* Ja mulle ei kerrottu *o* Mitäs tää nyt on *o* Tästä tulee varmasti jännä tarina, tunnen sen *o* ♥
    Oih Hinata ja Tsukiko on söpöläisiä :3
    Ja ei tosiaankaan saa pyydellä anteeksi postausta, mitä enemmän postauksia sen täydellisempää :3 (eh paitsi jos päivässä tulee viismiljoonaa postausta miten mä ehdin lukea ne kaikki ;_____;)
    Joo mä menin sekasin, noi alun kuvat missä pelkät huulet on värilliset ksdyugahfoaf ♥ Kiitos ja kumarrus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ;u;; <3
      On kaksonen x) En oo varma mutta Tsukikon profiilissa mahdollisesti lukee et sillä on sisko xD Yhh tää oli ihana kommentti, olen otettu u w u <3

      Poista
  4. Tsukiko!! Olet voimakas, kaunis ja periksiantamaton!!! Ne ekat kuvat Tsukista oli ihan sika hienoja!!! Ja osaat muokata tosi hyvin! <3
    Maltan tuskin oottaa mihin tää kuvatarina meidät vie. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta! ♥ Tsukikolta myös kiitoksia ;u; <3

      Poista
  5. Höpsis, ei sitä kuulu pyytää anteeksi jos postailee useammin! Sehän on vaan hyvä jos intoa riittää, sun postaukset kun on vielä niin ihanaa luettavaa > u <

    Oh, uusi tarina sai erittäin hyvän aloituksen! Aivan lumoava tuo neljäs kuva, jossa luki tän tarinan nimikin. Tsukiko näyttää siinä mielettömän kauniilta ja mystiseltä, ja toi kuva sai mut jo ihan tän tarinan lumoihin.

    Tsukikon ja Hinatan keskustelu oli jotenkin kovin suloinen ja rauhallinen. Molemmat neitoset ovat tosiaan pysyneet pitkään ystävinä kovista koettelemuksista huolimatta! Ihana tuo kohta, jossa Hinata ottaa Tsukikoa kädestä kiinni ♥
    Tsukikon kertomus kaksoissiskostaan veti tunnelman haikeamieliseksi, ja ihan syystäkin! Pystyn hyvin ymmärtämään, kuinka kova ikävä sillä on siskoaan ja kuinka pelottavalta tuntuu arvuutella, onko Ami edes elossa ; - ; Toivottavasti jatkat taas pian, että saadaan (toivon mukaan) lisää tietoa Tsukikon siskosta! Todella hyvä aloitustarina, tykkäsin tästä kovin ♥ Ja ah muokkauksetkin oli taas upeita *___* Sä se sitten osaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ynhhhh kiitos taas ;__;;; <3<3
      Kyllä, Amista saatte lisäinfoa vielä toivottavasti tämän viikon puolella >:) ♥

      ynh itken verta sun kommentointitaidolle, oikeesti joka kerta saat mut itkeen verta näill
      Kiiiitooos ;_;

      Poista
  6. Oh... minä kuolen ~ <3
    Siis oikeasti... miten voit olla noin hyvä? Mää kärsin tästä ihanuudesta *_______*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg kiitos paljon /)//(\
      Miks teidän kaikkien kommentit on näin ihania D:

      Poista