maanantai 27. helmikuuta 2017

Lonely castle

 
Tervehdys kaikille!
 
Tällä kertaa minulla olisi pientä ilmoitusluontoista asiaa. Kuten olenkin jo maininnut, kuvatarinan kuvaaminen on tuottanut hieman päänvaivaa. Tästä syystä olen päättänyt toteuttaa sen loppuun tarinamuodossa siten, että kuvaan vain muutamia täytekuvia sekaan elävöittämään tekstiä. Monet muutkin bloggaajat ovat näin tehneet, joten tällaiset tarinat ovatkin teille varmasti entuudestaan tuttuja. Pitkään yritin kuvatarinoiden tekemisestä nauttia, mutta kyllähän se vain niin on, että vapaamuotoinen kirjoittaminen on ehdottomasti (varsinkin nykyään) se oma juttuni. Näin voisin joskus saadakin nykyisen kuvatarinan päätökseen. ^^
 
Palaan kuvatarinan pariin mahdollisimman pian. Tällä kertaa kuitenkin muutamia talvisia kuvia nyt, kun olen lomaillessa ehtinyt käydä kuvailemassa! Nukkeilu maistuu vapaalla aivan eri tavalla kuin arkena...










2 kommenttia:

  1. Olen jo hetken miettinytkin, että päädytkö sinäkin tähän ratkaisuun kun tarinasi on ollut hetken pienellä tauolla.
    Minusta tällainen tarinamuoto on mukavampi, sillä tykkään lukea pitempiä tekstejä ja katsella vain muutamaa panostettua kuvaa.
    Olen siis todella iloinen, että päädyit tähän ratkaisuun!❤
    Toivottavasti siis näemme siis pian kuvatarinan parissa

    VastaaPoista
  2. Oon tosi iloinen tästä ratkaisusta, se tuntuu kyllä niin sun jutulta! ♥ Vaikka rakastankin sun kuvatarinoita, tiedän sun nauttivan enemmän sellaisten tarinoiden tekemisestä, missä sanat kertovat enemmän kuin kuvat. Ja koska sun kirjoitustaidot on tiettävästi ihan priimaa laatua ja hunajaa silmille, tästä asiasta ei mun mielestä tarvi edes keskustella sen enempää! Tarinat täytekuvilla höystettynä kuulostaa ihan mielettömän hyvältä, joten odotan jo innolla tulevia tarinoita ♥

    Oon pahoillani, että mun kommentointi on jäänyt taas naurettavan vähäiseksi. Mä uskon sun kuitenkin tietävän jo sanomattakin, että täällä ruudun takana on yksi sun blogin suurimmista ihailijoista, joka lukee sun joka ikisen postauksen ja tykkää niistä ihan liikaa <3

    Nuo Tsukiko-kuvat on aivan ihania, apua! Neiti näyttää ihan joltain jumalattarelta valkoisissa vaatteissaan valkoisen maiseman keskellä. (Tuo hiuskoristesulka on myös hirmu suloinen lisäys koko asuun! >w<) En muista, oonko hehkuttanutkaan vielä sitä, miten hyvältä Tsukiko näyttää turkoosissa peruukissa, mutta nyt on ainakin korkea aika. Tyttönen näyttää siinä älyttömän kauniilta, ja se sopii mun mielestä täydellisesti yhteen noiden glitterihtävien (??) silmämeikkien kanssa. x)

    Avalon-kuvat ovat myös mielettömän onnistuneita, waah voisin tuijottaa niitä pienen ikuisuuden <3 En olis uskonut, että Avalonin tyyliin sopii letit noin hyvin! Ja tuo asu nyt on Avalonia parhaimmillaan. Osaat pukea nukkesi aina niin hyvin, tykkään etenkin siitä kun leikittelet niiden tyyleillä välillä keskenään! On hauska nähdä, kun räväkimmmätkin tytöt talossa heltyvät vähän keveämpiin hepeneisiin. x)

    VastaaPoista