torstai 21. tammikuuta 2021

Koko sakki koossa ja talviriemuja


 Tervehdys!

Ai että mä sitten rakastan talvea. Se on paras asia koskaan. (Paitsi ehkä nukenkuvauksen kannalta. Ja silti oon tykännyt tänä vuonna ottaa talvikuvia, oon tykännyt siitä kenties enemmän kuin koskaan.) Nyt mulla ois jakaa teidän kanssa ihan vaikka mitä, tuntuu et nyt on taas kertynyt jossain parissa viikossa kauhea kasa kuvia.

Mun vuosi omassa kodissa alkoi sillä, että nappasin kaikki nukkeni ja räpsin ryhmäkuvia! Olisihan sen jotenkin käytännöllisemminkin voinut tehdä, mutta ehei, minä halusin perinteisen ryhmäkuvan. Siispä pahvilaatikkojen ja kauhean asetteluvärkkäyksen jälkeen sain kaikki nuket sängylle ja lopulta siitä poiskin.



Siinäpä heitä, nukke jos toinenkin :'> Kovin iloitsen heistä kaikista! Ja siitä, että sain peräti jo nyt napattua ryhmiksen.

Ja sitten niihin kuviin tosiaan. Tästä tulee kauhean pitkä postaus eivätkä nämä ole missään virallisessa kuvausjärjestyksessä. Yritin epätoivoisesti muokkailla näitä pois päiväjärjestyksestä, mutta aina tuntui et jossain oli joku yksittäinen kuva, jonka unohdin.

* * *

Winter Wonderland

Edelweiss, Pullip Classical White Rabbit













Nöö :( Ostin tosiaan Alice du Jardinin asun! Hetken harkitsin, tarvitsenko sitä, koska multa löytyy jo muutama osa minttuversion stockeista. Mutta nah, kyllä tämä koko asu on vaan niin upea, että se täytyi saada.

Ennen näitä talviräpsyjä otin asusta muutaman sisäkuvan:





Otetaanpa hetki auringolle, joka on piipahtanut useammin moikkaamassa meitä <3

* * *



Iikasta mulla ei ole mitään virallista shoottia, muutama erillinen kuva lähinnä. Iika on yksi niistä nukeista, jotka unohdan aina kuukausiksi D:: Nyt on kuitenkin sillä tavalla, että mulla on karmea kustomkuume, huhhuh. Hassua, koska mulla tosi harvoin on. Tää johtuu lähinnä siitä, että kaikki grailit on jo kotona, eikä mulla oikein ole enää sellaisia superisoja haavenukkeja. Siispä... kustomeita ;-;












Nallevauva! Mulla ei juuri ole nukkeja, joille pukea tällaisia söpölivaatteita, mutta nyt teki mieli kokeilla tällaista Iikalle. Menee ehdottomasti jatkoon, voi toista. (Ignooraan parhaani mukaan Iikan hahmoa tässä, se ei ikinä pitäis noita oikeasti-)

* * *

Winterbird

Lindri, Taeyang Nosferatu








Okei, let's face it: en ole erityisen innostunut etäopiskelusta, mutta ainakin se mahdollistaa kuvaushetket. Tällä viikolla yks aamu oli tosi kaunis ja juoksin sitten ihailemaan sitä Lindrin kanssa. Lindri on paras :(

* * *

Enemies

Ilta, Taeyang Albireo
Aamu, Taeyang Another King







Joojep, ei mulla mitään suosikkeja ole tällä hetkellä, eihän toki... Iltasta ja Aamusta pitäisi saada ihan kunnon viholliskuvia, mutta musta tuntuu, että vasta kesällä saan riittävät puitteet toteuttaa mun ideat sellaisina kuin ne mun päässä on. Talvi ja kylmyys ja puhtaat taustat ei oikein tue niitä, mutta ei se mitään, onhan mulla nyt nää sentään.

Ja vautsi, Iltalla on jotain muuta päällä kuin sen lempihousut, voitteko uskoa! Ei tosin vieläkään paitaa, what an icon, kyl mäkin hengaisin ilman jos mulla ois Iltan itsetunto, että ei sillä :''D <3 Rakastan Iltaa (ja Aamua, möö)

* * *

Pinnalla

Kajo, Taeyang Natsume
Aamu, Taeyang Another King








Oon aina halunnut ottaa tällaisia kuvia!! Pitäis joskus ottaa lisää, mulla oli alun perin vähän erilainen viba näistä. Näillä on silti hyvä aloittaa.

* * *




Muutama aurinkoinen Mariel! Pörröpää. Voidaan sopia että se heräs just. Sitäkin pitäis kuvata lisää. Märpän ihanan asun on tehnyt rakas Oona, kiitoksia vielä 💛

* * *

Nonnih, olisikos siinä jo tarpeeksi? Nyt jos joku kuva vielä lurkkii muokkaamattomana ja julkaisemattomana jossain nurkassa, niin olkoon mun puolestani.

Kiitoksia katselusta!

6 kommenttia:

  1. Sun sakki on kyl vauuu! Nii vaikuttavan kokone :D olin ehtinyt unohtaa Iikan! Onko se poison girlin kustomi vai näänkö väärin? Ihana postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! <3 Iika on juu Poisonin kustomi ^^

      Poista
  2. Ihanan paljon kuvia! Mä vaan kelaan näitä uudestaan ja uudestaan, koska nää kaikki kuvat on niin hienoja! Toi sun ryhmis on kyl upee! Ja onhan toi Alice du Jardinin asu supersöpö! Lika on kans niin suloinen toi nallepipo päällään <3 Erityisesti ihastuin noihin Kajon ja Aamun kuviin. Oot saanut niin ihanan valon niihin ja nissä on ihana tunnelma! Taidan tykätä tästä parista aika paljon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, tosi kiva kuulla :> Suurkiitokset kommentoinnista! <3

      Poista
  3. Tässä postauksessa oli ihan superisti ihania kuvia katseltavaksi! Kaikki shootit oli mageita 8) erityisesti Iikan kuvat oli söpöjä ;-; se nallepipoooo...

    Marielista lisää aurinkokuvia!! Ei taida olla ihan talvinukke hän:'D voih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kiitokset sinne! <3 Juu ei oo Mariel ihan talvipoika, eiköhän sille sovi nuo hiekkarannat ja kukat vähän paremmin :'D

      Poista