maanantai 18. maaliskuuta 2024

Shira

 Hi hey đŸ©”

Taas jÀlleen olen ison uutisen kanssa tÀÀllÀ!

Kaikki tietÀvÀt, miten paljon aina haaveilen PG:n kustomeista. Viimeaikoina PG-kuume on kÀynyt tosi hurjaksi, ja yksi mun vuoden isoimmista nukketoiveista olikin saada uudempi Poison Girlin kustomi tÀnne. Mulla on aina ollut toiveissa oikein kunnon edgy PG tummilla huulilla ja asenteikkaalla ilmeellÀ.

MĂ€ kĂ€ytĂ€nnössĂ€ asun PG:n sivustoilla ja rakastan pohtia ja haaveilla siellĂ€ kaikenlaista! (Teen tĂ€tĂ€ ylipÀÀtÀÀn aina artistien sivuilla/instagrameissa :'D) Aina, jos PG postaa teaseria instan puolella, kĂ€rkyn seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ sivustoa josko sieltĂ€ nĂ€kyis nuken nassu jo. No, jo ekan mustavalkoisen storyssa nĂ€kyneen pikku teaserin perusteella olin tosi invested tĂ€hĂ€n nukkeen. Ja sit ku nĂ€in teaserin, jossa ei ollut vielĂ€ edes huulten vĂ€ri selvillĂ€, mun viestintĂ€ Annikalle tais olla tasoa "that's it se on mun piste" 😭


Kuva by Poison Girl

Niin voitte sit kuvitella mun ilmeen kun sielt tuli TÄMÄ

Otetaan nyt hetki sille et mun lempiasioita PG:issÀ on nÀmÀ:

✅ VaaleanvihreĂ€t silmĂ€t
✅ Asenteikas ilme
✅ Reipas blushi ja pisamia (etenkin nenĂ€llĂ€ paljon)
✅ Tummat huulet
✅ Tummat ristikkĂ€iset ripset

I JUST-

AAA

Edellisin Poison Girlin kustomi, josta menin nÀin sekaisin, oli Jodi :'D Rehellisesti en oo ikinÀ saanu tÀllasta reaktiota mistÀÀn myyntiin tulevasta nukesta olin ihan sekasin jo pelkistÀ teasereista

Shiran kuvat tuli vielÀpÀ mun syntymÀpÀivinÀ! Oltiin Annikan kans ramenilla. EtukÀteen vitsailtiin et varmaan lentÀÀ ramenit suusta ku PG postaa Shiran kuvaa XD Mut vaan valtas joku outo rauha. Katoin tÀtÀ nukkea sillee jep se on mun, ei oo mitÀÀn muuta vaihtoehtoa, en suostu mihkÀÀn muuhun

En oo koskaan ennen voittanut PG:n nÀissÀ nopeuskilpailuissa (Shira oli perÀti seitsemÀs, jota oon yrittÀnyt) joten voi luoja miten mua hirvitti. Samaan aikaan mulla oli tosi vahva luotto universumiin koska Shira tuntu niiin mun nukelta ku voi vaan mikÀÀn tuntua mut samalla olin kauhuissani (tÀÀ on eka kerta ku oon joutunu vetÀÀ nukkeasioihin rauhottavia,,, my anxiety is bad okay)

Mutta!


:>>> !!!

Shira tuli kuin tulikin kotiin đŸ©” Olin superjĂ€nnittynyt ja kauhuissani sen ostosta, mutta pÀÀtin luottaa universumiin koska tĂ€stĂ€ mulla oli niin vahva tunne! Ja niinhĂ€n se sit meni

Oon niin tyytyvÀinen et ne ainoot PG:t, joista mulle on koskaan tullut toi absoluuttisen korventava yhteenkuuluvuuden tunne, on in fact mulla <3 I couldn't ask for more. Oon nyt niin tyytyvÀinen ja onnellinen et apuaaa

Shiran postituksessa oli muuten varsin kuumottavia aspekteja, sain panikoida Annikalle puhelimeen et mitÀ hittoa onko mun lapsi viety vaan jollekin randomille...... ei oltu mut UPS ei aina oo ihan mun ystÀvÀ


Nauroin ÀÀneen tĂ€lle :'D ❤️ PG unohti aikanaan Jodin korvalĂ€pĂ€t ja me varmaan kumpikin tultiin siihen tulokseen ettei kehdata enÀÀ viestittÀÀ asiasta ja sit eka asia joka pilkisti Shiran paketista OLI NÄÄ

Kiitoooos :'D ❤️❤️ Ihana


SiellÀ ollaan!! Tuona pÀivÀnÀ vielÀpÀ satoi ja rÀhmi ties mitÀ


Vesikauhu osa 3 aka kuvaustraditio jota yllÀpidÀn: uudet PG:t suojamaskeissaan


TÀs vaihees olin jo ihan valmis heivaan tÀn peruukin lopullisesti


Maailman??? KAUNEIN??? Heippa


MÀ en fiksuna tyttönÀ nyt napannut kuvaa kaikesta mitÀ tuli messissÀ, pitÀnee sekin vielÀ tehdÀ jÀlkijunassa sitten... Olin hirveis adrenaliinitÀrinöissÀ sen UPS-sekoilun jÀljiltÀ ja vaan zonasin koko loppuillan tuijottaen Shiraa


Hellooooo

En ole kerennyt vielĂ€ julkaista postausta, jossa esittelen tĂ€tĂ€ peruukkia enemmĂ€n, hups... Mutta tĂ€llaisen aarteen kotiutin 💚 Se on 100 % Shiran peruukki nyt! Joskin tulen varmaan tuota originaaliakin hyödyntĂ€mÀÀn

VihreÀÀ nukkea on kaivattu ja hÀn on tÀydellinen

Sit kamskukuvia!




TÀs etiÀpÀin pari muokkaamatonta! Olin ihan malttamattomana hyppimÀs tÀn kanssa kuvailemaan :'D Legit rÀÀyin koko kuvaamisen ajan koska se on niin KAUNIS

Se on kaikkee mitÀ halusin oi luoja oon niin iloinen hÀnestÀ



Maailman ihanin!! Fun fact, oon haaveillut ton vÀrisistÀ PG-silmistÀ ihan hurjan pitkÀÀn ;O; Jo se eti Shiralla oli just nuo simmut (vaikka monilla tÀnvuotisilla on ollut uudempia silmiÀ) oli mulle merkki




Kierin ojaan




Siniset luomet!! đŸ©”đŸ©” Ne on ihanat ja sopii sen yleislookkiin hyvin


Ja sit takas vihriÀÀn! TÀmÀ lienee Shirpun vakkariperuukki (koska toi originaali on aivan kauhea kÀsitellÀ) from now on. En kauheemmin rakasta vaihdella nukkejeni lookkeja liikaa, tykkÀÀn pysyÀ yhdessÀ tietyssÀ, mutta Shira saanee testata useempaa tÀllaista vÀrikkÀÀmpÀÀ! Sille sopi kans musta ko testailin

Mutta vihreellĂ€ mennÀÀn pÀÀsÀÀntöisesti! Oon niin ilonen ahh 💚 VihreĂ€ lĂ€htökohtaisesti jakaa vĂ€hĂ€n mielipiteitĂ€ mut minĂ€ tykkÀÀn joten muulla ei ookaan sit vĂ€liĂ€


Oon niin tavattoman rakastunut 💚💚💚

Me manifestoimme kans kevÀttÀ saapuvaksi

Shira ja Jodi ovat muuten ihanan eri nÀköiset livenÀ, pitÀÀ tuutata tÀnne kuvasia niiden nassuista vieretysten vielÀ! Ne saavat nyt jakaa lellikkipaikan keskenÀÀn mokomat <3

___

Jeppis juu, tÀllaista! Oon ihan uskomattoman tyytyvÀinen uuteen tulokkaaseen. Nyt mun kyllÀ kelpaa loppuvuosi <3 Mulla on just sellaset uudet PG:t ko toivoinkin, nyt on hyvÀ <3

Oon viimeaikoina potenut outoa syyllisyyttĂ€ asioista nukkeilusta, saatanpa jossain kohdassa postailla tĂ€stĂ€ erikseen. Ostamista, kustomeita ja ylipÀÀtÀÀn nukketrendejĂ€ oon pohdiskellut. Mutta siitĂ€ lisÀÀ myöhemmin, nyt luvan kanssa nautiskelen tĂ€stĂ€ pienestĂ€ ihmeestĂ€ tÀÀllĂ€ đŸ–€

6 kommenttia:

  1. Apua miten ihana nukke😍 Siis onnea niin Ă€lyttömĂ€sti uudesta neitokaisesta! VihreĂ€ sopii hĂ€nelle niin tĂ€ydellisesti❤️

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyhh kiitos ihan hurjasti!! <33 Oon niin rakastunut siihen tÀllÀ vihreÀllÀ peruukilla c:

      Poista
  2. Kun nĂ€in tĂ€n postauksen aluks olin vaan ettĂ€ MITÄ. TiiĂ€n kuinka paljon oot haaveillu PG:n uudemmasta kustomista ja oon niin ilonen sun puolesta! Uskon vahvasti universumin merkkeihin, joten mun mielestĂ€ Shira on luotu sulle. HĂ€n sai varmasti ihanan kodin sieltĂ€ <3

    Rakastan tota vihreetÀ peruukkia! Mun mielestÀ se on jopa hienompi ku toi originaali. Shiralla on myös upein nassu ja kauniit silmÀt. Kaikkea hyvÀÀ hÀnelle ja sulle, teillÀ on varmasti kivoja hetkiÀ yhdessÀ!!

    Omenannukketiimi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka ihanasti kommentoitu! ;_; <3 Uskon kans vahvasti siihen, ettÀ tÀmÀ pikkuinen oli hyvinkin tarkoitettu tÀnne <3 Kiitos tosi paljon tÀstÀ kommentista, tÀstÀ tuli hyvÀ mieli!

      Poista
  3. apua mikÀ ihanuus, onneksi olkoon!!! kivaa miten universumi toimii eikö! myös toi korvalÀppÀtarina oli niin sulonen XD shira on tosiaankin ilmeikÀs yksilö ja toi vihreÀ sopii siihen jotenkin tosi hyvin idk, mut rakastan myös tota 2014 tumblr vibaa mitÀ noi kamerakuvat toisen peruukin kanssa huokui :'D <3 hyvÀÀ myöhÀistÀ synttÀriÀ muuten myös! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hurjasti! <33 Niin kiva kuulla c: Mua hihitytti kans noi korvalÀpÀt, voii :'D Siis totta muuten, Shiran tuo toinen lookki on nimenomaan tumblr-henkinen! Aion ehdottomasti hyödyntÀÀ sitÀkin vielÀ c: Kiitoksia kovin!

      Poista