keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Ideat hoi, missä te ootte ?

Päiviä vaan kaikille ~
Gggghh, inspi hukassa .__. JA IDEAT NUKKEJA VARTEN. Tässä maassa ei olekaan sellaista ideaa, jota ei olisi vielä käytetty. Hitto. Taivas x helvetti on käytetty tuhanteen kertaan, taikavoimat myös, ja kaikki muutkin kivat ideat on käytetty. Masentaa .___. ajattelin joskus jotain sirkusjuttua homopoika-teemalla mutta eeei. Pupuhemmolla on jo sirkustarina, jota EN matki.

Mulla ois hanskassa 2 ihan kelpo ideaa, jota ei oo viel kukaan käyttäny~ Misaelle kaavailtu jotain rankkaa ja inhottavaa, seuraava nukkeni taas on mielikuvitusolento. MUT MITÄS MÄ SIT KEKSIN NIILLE POJILLE HITTO VIEKÖÖN é___é

Vampyyrit ois jees, mut Willillä on niitä jo. Eli ei. Elementtiteema ois jees, mut se on jo käytössä Monster High -nukeillani. Kuulette kyllä siitäkin aiheesta sitten, kun saan elementit & avatarin kotiin~ tää mun nykyinen idea on ihan hyvä, ainakin ton Riman salaisuuden kannalta, mut tää Grell-juttu tuntuu jo niin massalta ja tavanomaiselta u__u ~

aattelin, et tänne pelmahtas sitten joskus pari poikaa. mut niille ei oo hahmoja, joten eeei... ja sit pitäs hankkii ne Lunatic Queen ja Angelique, jotka on notkunut ostoslistalla jo ties kuinka kauan (en oo vaan kertonut teille koskaan). Lunaticille ois jo hahmo, joka ei oo mitenkään massa (jee), mut sit angeliquelle ei vaan oikeen löydy hahmoa. Normaalisti tekisin siitä kiltin naapurintytön, mut EEEIIH, liian basic.

Jospa en yrittäiskään fantasiaa ? Tai jospa fantasian sivulla sotkisin tähän jotain rakkausjuttuja? Aattelin ainakin, et se Angelique ei koskaan (ei siis ihan oikeesti koskaan) puhuis mitään. Ja sillehän vois olla joku jännä syy, jota oon miettiny jo aikas kauan!~ Sit mun nuket alkais miettii sitä ja tapahtuis kaikenlaista. Kuulostaako ihan idiootilta ?

Saa heitellä kommenteilla. :3

xoxo:miku-chan
♥

6 kommenttia:

  1. hei toi viimenen idea on tosi hyvä! (; Mä tiedän ton tunteen, mun ideat loppuu kokoaika >3<
    ++ uus nukkeblogini, jos voisit lukijaks alkaa..? (;
    http://nukkeholistiterapiantarpeessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Yeah, tuttu tunne, ei oikeen mitään voi tehdä, ettei se tunnu niin käytetyltä tai matkitulta. Mun blogissa kyllä on tää basicci idea höystettynä rakkaustarinalla ja satunnaisella huumorilla, mutta välillä ne ideat loppuu kuitenkin. :D

    Mutmut, en malta oottaa et jonkun uuden nuken hommaat. ^w^ Ja viimeinen idea kuulostaa hyvältä.
    Aina ei välttämättä tarvitse olla niin fantasiaa, vähemmälläkin kyllä pärjää. :)

    VastaaPoista
  3. hyvä kun et sortunut matkimaan tossa sirkusjutussa. :---) pitää vaa koittaa miettiä ja ottaa vaikutteita leffoista / sarjoista. ( näin minä teen ! : 3 )

    kääk mäkin oon kaavaillu tollasta puhumatonta henkilöä jo niin kauan että huhhuh. :--D ( kirjottanu kaikkii tarinoita sellasta nukesta jne ) tosin tämä oikeastaan puhuisi, en kerro millä tavalla. owo

    toivottavasti en ois matkija sun mielestäs jos joskus tekisinkin näin, mutta mehän ollaan keksitty nää jutut ite ? 8---)

    VastaaPoista
  4. Niin ja hei!
    Täytyy vielä sanoa, että jos hankit näitä poikanukkeja (kenties Taeyangeja? ♥), niin mun mielestä ihmissuhdedraama olis ihan hirveen hauskaa. :D Ei mitään fantasiaa, vaan ihan normaalia elämää (tais siis, kyl sä tiiät mitä mä tarkotan...) Vaikka sit sillä yaoi-meiningillä. ;D Mä ainaki oisin aivan innoissani. :D:D

    VastaaPoista
  5. Kiitti kaikille ~
    Will : Jepulis, Taeyangejahan ne ois. Lunatic White Rabbit ja Dollte-Porte Afred~ Shounen-aissa pysytellään, mitään yaoi-videoita en ala kuvaamaan :'D Vaikka ehkä haluaisinkin...~

    mihoto: ei, et ole matkija, jos oot kerran jo suunnitellut sellasta~ meidän tyttönen ois aivopesty, eikä sen mielessä liiku yhtään mitään. paitsi yks sana, jota en kerro ku vasta vuoden päästä, jolloin nuken tilaan. :3

    VastaaPoista
  6. Viimmeinen idea kuulostaa hyvältä... Laita pian kuvatarinoita, kun ne on niin kivoja! >\\\\\\<
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista