torstai 28. kesäkuuta 2012

KT: My heart is broken... episode 8 ~ !

"No mutta voihan sitä enkeleillekin sattua välillä pieniä kömmähdyksiä !"

Luna : Eih ! Emäntä, tuo on vaarallinen Chara-muodonmuutos ! Et saa käyttää sitä !
Valtiatar : Älä kuuntele ... minä annan sinulle luvan käyttää kiellettyä Chara-muodonmuutosta. TOIMI !
Hinata : ÄLÄ YRITÄ, LUNA ! Teen juuri niin kuin tahdon...

Grell & Tsukiko : :---O
Grell : Mikä... mikä tuo muodonmuutos on ?

Hinata : Tämä on Kielletty Muodonmuutos... ja minun täytyy nyt... minun täytyy tappaa teidät.

Yht'äkkiä kaikki pimeni.
Tsukiko : Hei, kuka sammutti valot ?!
Grell : Hei, tota-- AUTS! Varo vähän !
Luna : Minä en näe mitään ~ !
Hinata : en näe tappaa niitä e___e

Tytöt näkevät taas kaiken. Ja yllättyvät näkemästään !
Kaikki : RIMA !
Rima : Hei vaan ~ Minun tehtäväni on edelleenkin vahtia sinun tekemisiäsi, Hinata. Eikä tuo ole oikein. Avaa silmäsi. Kielletty muodonmuutos on sokaissut ne~
Hinata : E-eih... mitä minä oikein olin tekemässä ? *herää todellisuuteen*

Rima : Sinä yritit tappaa heidät, sinulle tärkeimmät olennot~ Jokin sai sinut tuohon tilaan. No, jokatapauksessa, tämän piti olla pikavisiitti, joten... on aika kumota Kielletty Muodonmuutos !

Kaikki pimenee taas hetkeksi.
Rima : *mumisee jotain loitsua* Kas näin ~ Kielletty Muodonmuutos on poistettu. Sayonara. ♥

Tsukiko : Ai ? No sittenhän kaikki on taas hyvin ! ♥
Grell : AAAAAGGGHH !!

Grell : Mi-mikä hitto tämä tukka oikein on~?! >:--O

Hinata : Hhm... tuntuu oudolta. owo"
Luna : EH... olisikohan mahdollista, että Rimalle sattui joku pieni kömmähdys ? Kun hän purki Kiellettyä muodonmuutosta, kenties... teidän hiuksenne vaihtuivat vahingossa ? :D

Jatkuu ~

x voi hitto mä inhoon tätä .___.
x oikeesti niin sekava.
x pelkään kuollakseni ettei kukaan ymmärrä tästä mitään... ;_;


xoxo: miku-chan


5 kommenttia:

  1. ihan hyvä nwn <3 Paitsi kuvat on aika huonolaatusia ja aika sekava tää tarina.... Mut kuitenki <33 Kiva ku käytät tota shugo charaa näissä nukkehommissa ;)

    VastaaPoista
  2. Siisti! Vähän sekava tarina, ja jotkut jutut vaikuttaa ihan hassuilta, ja jotenkin juonta vielä vähän sekottavilta, mutta sillä oudolla ja omalla tavallaan viehättävä! nwn <3

    +Näin niinkuin jälkikyssärinä vielä, että kuuluuko Hinatan käyttä vielä Riman piipahdettuakin käyttää tuota jumaloitavaa mekkoa, vai vaihtuiko vain tukka??? (minä suunnattoman huonomuistinen ja laiska en muista, enkä jaksa katsoa! ;__;)

    ++Hinata on muuten supersöpö Grellin peruukissa!!! <3<3<333

    VastaaPoista
  3. ä-ääh mä tiesin et tää on sekava è___é

    PeAcHu: juu kiva että oli edes vähän hyvä ~ Ja kiva myös kun joku tykkää Shugo Chara-ideastani. ♥

    Aryalee: Kiitti sinullekkin. Ja niin, vain hiustyyli muuttui. (koska rakastan Hinan tyyliä nyt ;A; <3)

    VastaaPoista
  4. Oih! Jatkoa pian! :)
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. miku sun pitää hankkia hinatalle musta peruukki koska se näytti nii kivalta sen päässä >8-----3 mutmut hyvä tarina <3

    VastaaPoista