keskiviikko 3. lokakuuta 2012

KT : Everything is better now ★ ~~

"Onhan kaikki nyt varmasti hyvin?... Hyvä. Nyt voimme elää parempaa elämää."
 
Sinä päivänä Hinatan kuolemasta oli kulunut jo kuukausi. Tuntui ainakin, että hän olisi kuollut. Hän ei liikahtanut senttiäkään.. ei senttiäkään, voitteko kuvitella ? Muistan, kun kerroin itkien Grellille tuskastani.

Hän tarttui kädestäni kiinni, ja sanoi: "Elämä on parempaa nyt. Me olemme kaksin, hän ei enää häiritse meitä."  Sydämeni pomppasi kurkkuun kun kuulin ne sanat. "P-parempaa...? Sanoitko tuon tosissasi?" kysyin ja hän hymyili.

"Sanoin."
 

Hätkähdin hieman, mutta tiesin että se oli totta. Tarvitsinko minä Hinataa elääkseni? En? "Minä.. Grell, minä uskon sinua. Elämä on nyt parempaa", sanoin varoen. Hän lähestyi minua varovasti..

"...niin", kuulin hänen sanovan ennen suudelmaa..

Pystyisinkö elämään Grellin kanssa ikuisesti näin ?

...en. Hän vain yhtäkkiä ilmestyi. Keihäs kädessään. Kuollut, entinen ystäväni, ilmestyy pilaamaan iloni. Kuinka hän saattaa? "Tsukiko, sinä... Petit minut? Sinun piti olla minun luonani. Minä kuulin sinun huutosi. Sinä.. et ikinä saa tätä anteeksi!! Tsukiko, minun on pakko t-...tap-.. tappaa sinut.." kuulin hänen sanovan ennen Grellin kirkaisua.

"Ei, sinä et vie minun Tsukikoani ! Kuolen mieluummin its--" ja niin hänen lauseensa loppui. Grell. Sinä..

.. kuolit puolestani ?

Kyyneleet tulvivat silmistäni, kehoni tärisi enkä saanut henkeä... minun rakas Grellini oli kuollut?

Pilailin vain.~
Ajettelitteko, että minä oikeasti jäisin kaipaamaan sitä olentoa? Turhaa.

Minun puolestani kuolkoot pois. Tahdon vain sydämen. Sydämen, jotta saan Hinatan taas onnelliseksi...
 
Jatkoa luvassa... ~
 
En aio selitellä tätä yhtään. Jos ette tajunneet niin voivoi. ♥ tiedän, tämä on outo juonenkäänne jota en itsekään fanita. Silti vain tein tämän. Haha~
 
btw. Uusi postaus ei tule ilman kymmentä kommenttia. <3
 
xoxo: miku
 


10 kommenttia:

  1. hätkähdys .... gr-grell ....

    VastaaPoista
  2. miks kaikki kuolee??!??!?! Oot ilkee ;_______;!! Ei siis pahalla...

    VastaaPoista
  3. Mitä? Ei! Tykkäsin Tsukiko x Grell-parituksesta. ;___; Nyyh. ;___; Grellllllll, et saa kuolla!

    VastaaPoista
  4. Grell! ;___;

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Haha, jostain syystä tykkään näistä teidän kommenteistanne. : 3

    Will : Älä huoli, kaikki ei ole niin kamalaa kuin miltä näyttää.. ;3
    Islandi: BUAHAHAHA tässä tarinassa kuolee vain ja ainoastaan yksi henkilö ihan oikeasti~

    Oon tainnu paljastaa jo ihan liikaa kaikkea. 8D

    VastaaPoista
  6. IHANA! Pakko saada lukee lisää OnO" Monta nukkee sulla on? Mikä kamera?

    ^Hirveää, mitä tämä kiinnostuksen ryöppy tuli? OwO"^

    VastaaPoista
  7. uuuuuuu ;3 !! jatka piaaaaan ~
    GRELLLL ;_____;

    VastaaPoista
  8. Jännää owo, mutta hyvin keksitty juonen käänne :3
    Jatka pian ~

    VastaaPoista