tiistai 23. lokakuuta 2012

KT: Give my heart back

"Sinä otit sen. Mutta minä otan sen takaisin."

Sinä päivänä he lähtivät. Kaikki oli epävarmaa, mutta pois oli lähdettävä..
Tsukiko: Tuota, Hinata.. Ajattelitko oikeasti jättää kodin tyhjilleen ? Kun Luna tulee takaisin siltä matkaltaan, hän järkyttyy ja pahasti. Oletko nyt ihan varma siis ? Voimme vielä kääntyä...
Hinata: Ei, Tsukiko. Me emme enää palaa. Kaikki on jo tapahtunut. Muutamme jonnekin kauas, johonkin parempaan paikkaan.

Hinata: ... ja niin, yövymme tuolla.
Tsukiko: Keskellä lattiaa ? o n o

Pian ~
Tsukiko: Alatko sinä jo nukkumaan ? Kello ei ole kovin paljon.
Hinata: ...me heräämme kuudelta. Joten on hyväksi saada tarpeeksi pitkät yöunet.

Hinata: Hyvää yötä, Tsukiko ~


Tsukiko: *huokaus* Öitä .. Nyt on tullut aika tarkastella sitä hieman.. ~
Tsukiko: H-hetkinen ?! Ei siinä vielä sydämen poimiessani ollut mustaa väriä? Mitä tämä tarkoittaa? Onko hänen sydämensä--
*pu-dum*

*tömps*

 


Tsukiko: *ihmettelee sydämen yhtäkkistä sykähdystä*
Grell: Heipä hei, Tsukikoiseni.

Tsukiko: Grell ?! Sinähän kuolit ? Hinata tappoi sinut ! Et voi olla enää täällä !
Grell: Enkö ? No miten sinulla sitten voi olla jotain, joka kuuluu minulle...?

Grell: Anna sydämeni, Tsukiko.. anna se...

Tsukiko: *herää huohottaen* S-se... oli vain unta..

*tups*
Tsukiko: Hinata ? Vasta äskenhän minä tunsin, että olit siinä...

Tsukiko: Hi-Hinata ?

Grell: ... minä varoitin sinua ~

TOISAALLA...
Hinata: Mi-missä olen ? Täällä on kamalan kylmää ja pimeää...

Grell: Hinata ? Mitä sinä täällä teet ? Ethän sinä ole kuollut ! ouo ~
Hinata: *lagaus* Grellin ääni ?

Hinata: GRELL ! Sinä olet oikeasti siinä ? Ole kiltti ja-
Grell: Auta ? Tottahan toki.
Hinata: O-oikeastiko ? Mutta minähän tapoin sinut. Oletko muka antanut minulle anteeksi ?

Grell: En minä niin sanonut ~ Mutten voi jättää Tsukikoani ruumiini valtaajan käsiin.. Valtiatar on liikkeellä, Hinata. Mene ja pelasta hänet, tee se minulle vastapalvelukseksi.

leikitään, et toi ei oo mun kännykän taskulamppu :D
*valonvälähdys*

*palautuminen maan päälle*
Hinata: Hhm ? Haistan veren..
Tsukiko: Hän... vei sen...

 Tsukiko: *yskii verta* Hän... vei sydämen... ja teki minulle tämän..
Hinata: Vei sydämen ?! Ja sinä typerys annoit sen tapahtua ? Tsukiko, ei ole mahdollista!

Tsukiko: Sy-sydän... Eikö minulla ... ole mitään väliä ?

Hinata: Kehtaatkin kysyä tuollaista ! Se kamaluus varasti sydämensä !! Vai että muka "Valtiatar"? Se varmaan keksi koko jutun viedäkseen epäilykset pois itsestään..

 "Grell": *ilmestyy kuin tyhjästä* Ai niinkö ? Itseasiassa tämän tarinan uhri on Grell, ette suinkaan te kaksi~
Hinata: *havahdus* Ä-älä yritä !! Ei sinua mikään riivaa, yrität vain esittää tuollaista! Anna sydän ja häivy!
"Grell": *langettaa Hinataan säteen*

 Hinata: *huutaa tuskasta*
"Grell": Hah ~ Te olette niin tyhmiä. Kuolevaisista ei ole mihinkään. *naurahdus* Mitähän seuraavaksi tekisin sinulle ? Tappaisinko kenties ? Vai..--

Tsukiko (taustalta): *nousee vaivalloisesti pystyyn ja osoittaa "Grelliä"* ÄLÄ KOSKE HÄNEEN!

"Grell": *kääntyy* Ai jaha ? Ajattelitko estää ?
Tsukiko: Ajattelin !! Sinä rakastat minua, Grell. Ja sinä tottelet rakastamaasi henkilöä.
"Grell": Pah. Olenko minä sanonut, että..

"Grell": ... olisin Grell ? Valtiatar on parempi ilmaisu. Ei... yleisemmin minua kutsutaan nimellä Mona. *julmaa naurua*

Mona: Ja tämän avulla pääsen takaisin omaan ruumiiseeni~ Kiitos vain lainasta, Grell. Teit minulle suuren palveluksen, vaikkei tämä olekaan enkelin sydän. Ja te kaksi... näemmekin..

Mona: ... pikemmin kuin uskottekaan !
*valonvälähdys*
 
Ja he jäivät tuskissaan kuuntelemaan hiljaisuutta ja odottamaan kuoleman tuloa...
 
END
 
HUOMMM! Tarina jatkuu, kunhan saan seuraavan nukkeni taloon. Jossa menee aika kauan, kiitos vain hidas mollis ja valmistusvirheet.
Ja kiitti myös Bloggerille, joka tappo mun vaivalla tekemät muokkaukset. x--c Niitä ei siis ole lainkaan! hitto.
Sorry, tuli turhan sekava..
 
xoxo: miku
 


11 kommenttia:

  1. Ihan kiva juonen käänne...♥

    VastaaPoista
  2. matkittu supersannikilta >.<

    VastaaPoista
  3. Musta sun kannattais ehkä ostellä peruukkeja mielummin kun nukkeja, koska niitten kaikkien paitsi Tsukikon on aika hirveen näkösiä. Ostat taas uuden nuken etkä aattele vanhoja yhtään. Ja obbarit kans, vaikka sehän ei ole kovin välttämätön. Ja tää on kyllä ihan kun SUPERSANNIKILLA. Ei pahalla.

    VastaaPoista
  4. Mä tykkäsin, mun mielestä ei oo matkittu SUPERSANNIKILTA!!! Harmi, että pitää blogia ja jotkut rupee siinä sit: 'Matkit!' yms. Muuta!!! Oon kyllä tän blogin pitäjän puolella!
    Ihan toosi hyvä tarina!! : 3

    VastaaPoista
  5. tää oli tosi hyvä tarina :3 ♥ sun nuket on nii söpöjää o3o

    anonyymi 1 : mee pois
    anonyymi 2 : ei varmasti oo . miku sano mulle iha in real life et se ei oo matkinu tota sannilta . ja mitä sit jos on vähä samanlaine ?
    anonyymi 3 : musta sun kannattais mennä helvettii eikä tulla kommentoimaa tollasta mikun kuvatarinaa . ja ehkä mikulla ei oo varaa nyt heti ostaa kaikille peruukkeja ja obitsuja ? mä tiedän että se hankkii josssain vaiheessä uudet peruukit , mut ehkä nyt ei oo vaa oikee hetki . hyvähä sun on tulla haukkuu nimettömänä toisten nukkejen peruukkeja hirveen näkösiks . ja tää ei oo edelleenkään miltää sannilta matkittu -.- ei pahalla , no vittu ei toi kuulostanu siltä et oisit hyvällä sanonu !


    anteex miku et tulin tänne ragee noille , ärsyttää vaa .. D:

    VastaaPoista
  6. Mitenkäs sillä on varaa rohmuta nukkeja kun ei oo varaa peruukkeihin ja obitsuihin? ;)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi #1 : Wtf sullekki ~
    Anonyymi #2 : Aluksi ehkä samankaltaisuuksia, mutta kun uusi nukkeni saapuu, tää sydänjuttu on ihan pelkkä sivujuoni tarinassa.
    Anonyymi #3 : Matkimisen suhteen, lue ^ teksti. Tää olikin taas asia, joka kuulu sulle ihan mielettömän paljon? Oon ihan tyytyväinen tyttöihin, ostan niille peruukit jouluksi/synttäreikseni. Että ei tarvitse kauaa katsella noita takkupesäkkeitä.
    "Taas ostat uuden nuken etkä ajattele vanhoja yhtään". Sori nyt vaan, mutten saa Pullip-perheen nukkeja kovinkaan useasti. Et voi tulla sanomaan, ettenkö välittäisi nykyisistä nukeistani. Välitänhän minä, mutta olen katsonut tarpeellisemmaksi hankkia uuden nuken, joka on välttämätön tarinan kannalta, kuin peruukkeja jotka hankin myöhemmin. "Ei pahalla". Kaikki te anonyymit, jos ei pahalla niin oliko se sitten hyvällä? xd

    Ja tää viimeiseksi kommentoinut anonyymi; "sillä" on nimi. x__x Nukkeja ei "rohmuta", oon säästänyt tähän uusimpaan tilaukseeni kauan. Sitäpaitsi meni se Miwankin tilaaminen pieleen. Ja edelleen, Mona on tärkeä hahmo tarinan kannalta, ostan sen ja sitten vasta ne peruukit. Ja obitsuja en enää ikinä vaihda, traumat. x_____x

    Kiitos Migi ja Transumyyräiseni, noi kommentit autto. ♥

    VastaaPoista
  8. Vaikka peruukit onkin toisten mielestä huonossa kunnossa, niin eihän heillä ole mitään oikeutta tulla sinulle víttuilemaan asiasta. Omapa on ongelmansa. Ei varmaan heistäkään tuntuisi kivalta, jos omia nukkeja haukuttaisiin. Muutenkin rakastan sun nukkeja n__n

    VastaaPoista