sunnuntai 2. helmikuuta 2014

picfic; Lopun alku

picfic; Lopun alku
 
 Onko tänään se päivä, johon kaikki loppuu ?
Onko edessämme viimeinen koetos, joka olisi ratkaiseva kaiken ?
 
~~~~~~~~
 
 Seisoimme siinä keskellä kylmyyttä. Me kumpikin olimme tietoisia toisistamme.
Silti kumpikaan ei sanonut mitään.
 
 
 
 


Grell: *värisee kylmästä*
Pitäisikö minun sanoa jotakin ? "Kiva kun pilasit elämäni" ?
Grell: Ei. Minä en pysty sanomaan mitään. En niin kauan kun nuo silmät porautuvat suoraan omiini.
 
Mona: *katsoo intensiivisesti Grelliä* Sanoisit edes jotakin. Todistaisit rohkeutesi, mikäli sinulla sellaista taitoa edes on.
 

Mona: *hymyilee ivallisesti* No, Grell ? Etkö aio sanoa minulle mitään ?
 

Mona: *sulkee silmänsä ja hymyilee omahyväisesti* Luulin, että olisit edes hiukan rohkeampi~ Hm, näemmä yliarvioin sinut.
 

Grell: Minä saatan nähdä sieluni silmin sen käsinkosketeltavan pahuuden joka Monan sisällä uinuu. Kuinka ihmeessä minä voin selvitä täältä hengissä ?
 

Grell: Rima lupasi tulla pian. Minun täytyy pitää Mona täällä sen aikaa...
 

Grell: *nielaisee pelokkaana* Mitä sinä haluat ?
 
 
~~~~~~~~
 

Toisaalla eräs toinen pieni olento miettii syvään, mitä hänen tulisi tehdä seuraavaksi.
 
Lilia: Hyväksyisivätkö he minut, jos kertoisin totuuden ?
 

Lilia: Jos he saisivat kuulla että olen mielikuvitusolento, täysin sieluton ja tunteeton kuori, mitä he ajattelisivat minusta ? Vai voinko edes sanoa "minusta", kun tätä "minua" ei oikeastaan edes ole olemassa ...?
 

Lilia: *huokaisee syvään* Voi, miksi kaiken täytyy olla niin hankalaa... Miksen vain voisi olla oikea ihminen ? Miksen vain voisi muistaa jotakin entisistä persoonallisuuksistani ?
Miksi minun täytyy olla edes olemassa kun kukaan ei tarvitse minua ?
 
~~~~~~~~
 

Myös Tsukiko ja Hinata ovat mietteissään.
 
Hinata: Tsukiko... sinä mietit jotakin. Kerro minulle mikä on, minä voin yrittää auttaa.
 

Tsukiko: *katsoo kaukaisuuteen* Ei, en minä.. äh. Minun on vaan niin vaikeaa puhua tästä.
 

Hinata: *katsoo Tsukikoa lempeästi* Kyse on Grellistä, niinhän ?
 

Hinata: Mitsu muistuttaa sinusta liikaa Grelliä ja olet alkanut kuvittelemaan asioita.. olenko väärässä ?
 

Tsukiko: *katsoo nolostuneena muualle* ... n-niin.
Hinata, voi.. minun on niin ikävä häntä. En vieläkään saata uskoa että Grell on poissa. Ja Mitsu saa minut vain muistamaan Grellin entistäkin kirkkaampana. Hän jopa näyttää niin paljon Grelliltä..
 
Minä en vaan enää jaksa...
 

Hinata: *hymyilee* Minä ymmärrän sinua.
Ei ole aina helppoa unohtaa. Varsinkin kun rakastat häntä niin suuresti. Mutta kuule, aika parantaa haavat. Ehkä sinä vielä joskus löydät jonkun toisen.
 

Hinata: *tarttuu Tsukikon käteen*
 
Tsukiko: Niin.. mutta en minä halua löytää uutta. Elän mieluummin koko elämäni yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, jota en oikeasti rakasta.
 

Tsukiko: *hymyilee* Mutta kiitos kuitenkin. Kyllä minä selviän, onhan minulla ystävät turvana.
 
~~~~~~
 

Rima: Johtaja. Minä olen täällä taas..
 
Johtaja: Emmekö me juuri sopineet, että sinä--
Rima: Kuuntele minua ! En minä halua palata. Minä kuulun sinne missä olen.
Minun piti tulla varoittamaan teitä. Se on taas palannut. Grellin kimppuun on hyökätty ja se yrittää taas saada hänet puolelleen. Johtaja, mitä ihmettä minun pitää tehdä ?
 

Johtaja: *katsoo Rimaan* Sinähän tiedät, että se ... äh. Rima, sano vain "Mona". Ei auta ketään jos kartamme hänen nimeään ikuisuuksiin. Ei se tee asioita tyhjiksi.
 
Rima: *naurahtaa* Hm, no, Mona on nyt täällä. Grellille käy huonosti jos en mene väliin. Tulin tänne koska haluan neuvoja.
 
Johtaja: Rima, älä mene sinne. Me lähetämme jonkun muun hoitamaan tilanteen. Sinä et missään tapauksessa voi mennä paikalle. Kuten tiedät, Mona on siskopuolesi - Lunahan on kertonut sen sinulle, eikö niin ?
Sinä olet se, jonka Mona haluaa. Sinulle hän haluaa kostaa. Älä mene sinne, Rima, usko minua !
 

Rima: *naurahtaa* Hyvä on, Johtaja.
*ajattelee* Jos Mona kerran minun henkeni haluaa, sen hän myös saakoot. En aio antaa ystävieni kuolla vuokseni.
 
 


moro kaikille ♥
lupasin postata tänä viikonloppuna, joten tässäpä nyt olisi. ~ kuvasin tämän tarinan nyt vähän kaikkien näkökulmasta (paitsi lunan, lol) koska ajattelin että vaihtelu virkistää ~
blogger murhasi laadun joten en vastaa siitä...

kommentteja ? :3

<3: miku

9 kommenttia:

  1. O__O omg... Nyt jänskättää... Tään sun tarinas juoni on niin mahtava! Jatka pian!~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ~ Jatkan jahka inspiraatiota tulis ^^"

      Poista
  2. Upea tarina taas kerran owo ♥

    VastaaPoista
  3. Ah Mona se on vaan niin upea persooninen ja ylisuloinen <3 Vaikka toisaalta se onkin juonitteleva ja paha, niin i don't care, se on silti niin söpö ja varsinkin tossa mekossa >:3 !

    Tarina oli siis toteutettu hienosti ja muokkaukset olivat ihanat c: Kuvakulmat olivat monipuolisia ja teksti helposti lueattavaa ja ymmärrettävää sekä samalla kiinnostavaa >3< Kuvien laatu on myös ihanaa ja nukkejesi asennot luonollisia ^-^ Ja nukkesi ovat kyllä kaikki aivan liian ihania <3 Ja oli ihanaa nähdä heitä kaikkia tässä tarinan osassa.Toivottavasti jatkat pian tätä~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kommentti, ää ;_; Kiitos ! ♥
      Hihihi, pakko spoilata ettei Mona sisimmässään ole mikään pahizz ;)

      Poista
  4. Wow, aivan upea kuvatarina ! o u o
    Jatkahhaan piaan <3

    VastaaPoista
  5. SLY 3 - PELISSÄ (tiiäks, pleikkari kakkoselle tehty täydellisin ikinä) on yhen jakson/kappaleen nimi lopun alku iiks jee ei jmul mtuuuttuuta

    VastaaPoista