perjantai 28. helmikuuta 2014

revolution

 
Heips. :3
Kuten varmaan huomasittekin, tänne on muuttanut uusi neiti. (: Suurin osa teistä varmaan tajusikin, että neidin malli on Pullip Chill. Olen haaveillut tästä nukesta kolme vuotta ja nyt vihdoin sain tämän tilattua (kiitoksia Amai Dollsille). :D Minusta tuntuu ettei juuri kukaan pidä Chilliä suuressa arvossa, mutta minä olen aina rakastanut tätä nukkea 8) <3
 
Tyttö tuli jo aiemmin, mutta avasin vasta tänään koska mulla on tänään synttärit. ^_^ Voin kertoa tästä pikkuisesta sen verran että hänen nimensä on Shirei ja hän on yksi Päättäjistä (sillä oletuksella että muistatte keitä olivat Päättäjät? :D). Shirein kotiuduttua muiden nukkejen luokse alkaakin sitten taas ihan uusi nukkatarina. Kaikki tulee muuttumaan. :3 Olen miettinyt sen jo valmiiksi, joten toteutus puuttuu vielä... En säästele draamaa tässäkään tarinassa. B) Pysykääs mukana, eiks jeh?
 
<3: miku
 
ps. maksan tänään tsukikon ja grellin kamat :) <3 kohta hekin ovat sitten valmiita


5 kommenttia:

  1. Chill on super suloinen nukke ja olen välillä itsekkin katsonut, sillä silmällä, että voisin ostaa. ^3^ Shirei on super suloinen neiti ja super suloinen nimikin neitokaisella on. <3 Oikee kaunokainen. o3o
    Jatkat sitten pian draamistasi. <33
    LISÄKSI SUPER PALJON ONNEAAAAAAAAAAAA <3 VIETÄ HYVÄ SYNTYMÄPÄIVÄ <3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ja Shirei kiitämme :---'3 ♥
      Jatkan mahdollisesti tänään (?). Ehkä.

      Poista
  2. Hyvää synttäriä ja onnea uudesta nukesta!!! Nyt siekin oot siis 13 ?

    VastaaPoista