tiistai 23. maaliskuuta 2021

Alusvaatetyttäret!

Heips!

Olen unohtanut muokata nämä kuvat loppuun, joten nyt sitten äkkiä heittelemään tämä postaus tänne x) Hommasin jokunen viikko takaperin alusvaatteita nukeille, ja sain idean ottaa ihan erillisen alusvaateshootin kuvatarinan tyttösistä!

Mulla soi tämä päässä aina, kun näen nämä kuvat :'D Tässä postauksessa ei ole nyt kyllä kerrassaan mitään heteroa. Oikein ja kohtuullista, sanon minä. Siispä - tyttöjä!

* * *

Heavenly

Agathe, Pullip Jaldet
Eden, Pullip Neo Angelique
Irina, Pullip Bloody Red Hood
Aurora, Pullip Prupate













* * *

Enpä sitten tiedä, kuinka canon tämä tilanne voisi olla. Tuntuu, että siinä pääsisi paholainen irti, jos tyttöset oikeasti pistäisi samaan huoneeseen. Vaikka kyllähän tällainen tilanne olisi aika hauska seurata vierestä 8)

Myös: Agathe ja Edenhän eivät siis ole mikään pari canonisti, vaikka minä niitä shippailenkin :'D Kuvatarinaa lukeneet varmaan tietävätkin, että Edenillä nyt on kaikenmoista meneillään toisaalla. Agathen intresseistä en oikein tarkalleen tiedä itsekään.

Ja juu, ollapa kuten Irina ja Aurora ja tuijotella toisiaan autuaasti ja silti todeta, että eihän tässä mitään ole, best friends forever!

Minä ja tytöt kiitetään ja kuitataan tältä erää, kiitos, kun katsoit 🤍

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti