torstai 10. marraskuuta 2022

En ikinä muista

 Heja!

Niin siis tosiaan, en koskaan muista laitella hartsimukuloiden kuvia myös tänne, joten here comes! Postauksellinen ihan vain heitä. Tässä on loppukesää ja syksyä nyt sitten! Tässä voi samalla muistella syksyä näiden kanssa c:

Lilikaa sit omassa postauksessaan, jahka saan aikaiseksi väsätä sen kunnolla :'D Hälle siis ihan hahmon esittelypostausta luvassa!




Nämä kuvat menin ottamaan ekana uudessa kodissa! Oli kivaa, Annika oli seurana ja otti musta videoita c: <3 Olin erittäin innoissani tuosta valosta. Tää oli tärkeä reissu, tuntui, että tää maadotti mua pikkusen uuteen kotiin



Tää mekko <3



Wille rakkaimpani elokuussa! Mun nukkeinto vaan kasvaa eksponentiaalisesti syksyllä... Ja jos jo aiemmin oon valittanut hartsikuumetta niin voi pojat kuulkaas, se on riistäytynyt käsistä by now


Nämä urbaanimmat kuvat ovat ihan omia suosikeitani! Olipa muuten hyvä, että menin kuvaamaan Jullea vielä noiden graffitien kanssa, koska nyt siinä on jo uudet :'D Hienot nekin, mutta nää kävi paremmin tähän värimaailmaan joka Juliuksen asussa on!

Asu on uus <3 Noi pöksyt ei oo Jullelle mut se tykkäs niistä silti. Oon also hyvin iloinen, että tuo vihreä paita kävi hälle noinkin hyvin! Rakastan ton sävyistä vihreää


Kokeilin editoida jointteja pois (ja nyt sen yaoikädet on viel enemmän yaoikädet ku tähän mennessä, joo ei tätä enää)


Julle sun kengännauhat on auki! Pitääks Willen tulla sitoon ne!!! Pitää


Aina mä editoin tän nuken polttelemaan, vaikka hahmo ei tosiaan enää polta :p Do it for the vibes


Maailman ihanin nenä <3 Ja kerrankin hahmouskollinen :'D Julle on ainut oikeastaan about täysin hahmouskollinen mun BJD:istä


Ei liity Lilikan hahmoon mitenkään, mutta teki mieli leikkiä tällä päähineellä! Lilika tosiaan istuu tässä, olis muuten ollut hankala saada kokokuvaa

Ja sitten seuraavaksi kenties mun lempikuvat omista hartsimuksuista koskaan:







Juurikin ne vibat, joita oon kuviini toivonut jo KAUAN <3 Onneksi tajusin mennä tuonne ja pukea nää kaks just näin! Goottiromantiikka on se juttu mikä heillä kuuluiskin olla. Onhan tuo noiden stoori vampyyritarina after all


Eri väriversio, koska rakastan näitä riisutumpia värejä aina:





Sit tuli virallisesti syssy!



Julius ja mä ihanimmassa pienessä kuvausspotissa! Toi on varmaan amislaisten joku oikoreitti, siel oli sen verran kahvipurkkeja heiteltynä... Tyytyväisenä kykin tän mun helvetin massiivisen ukon kans tuossa kun ihmiset oikas tuosta ohi


Jaron kulta, anteeksi etten kuvaa sua tarpeeksi :'(








Mun kotipihan puska osoittautui täydelliseksi kuvaustaustaksi!

Ja seuraavaksi sit lisää mun lemppareita <:






















Löysin tuon kuvauspaikan ihan vahingossa!

Ja pari vähän vanhempaa kuvaa:



Mahdottomat eläimet

Näissä merkeissä hyvä lopetella :'D Kiitos katsojille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti